Käy suihkussa ja pese hiuksesi. Pese myös hampaasi.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Puhuiko vihervasureiden tavoitteista eli raiskauskulttuurien vahvistamiseta.
Poliisin tilastojen mukaan ulkomaalaisten epäiltyjen osuus kaikissa seksuaalirikoksissa on noin 33 prosenttia ja raiskausten osalta noin 40 prosenttia. Yliedustuksessa ei ole tapahtunut muutoksia viime vuosina.
Suhteessa väkilukuun ulkomaalaistaustaisten osuus seksuaalirikoksista on 65% ja raiskauksien osuus 75%
Tietenkin muslimien osuus puuttuu, koska naista tai lasta ei voi raiskata heidän uskontonsa mukaan, joten musliminaiset eivät tee rikosilmoituksia, vaan ovat raiskattavina joka päivä. - Anonyymi00002
Aloittaja; Ole ystävällinen ja käy suihkussa ja pese hampaasi (jos niitä on), ei pitäisi olla liikaa pyydetty!!!
- Anonyymi00003
Neuvostoliitossa ei ollut eikä käytetty fluorihammastahnoja. Mitä nyt lännestä pöllivät ja salakuljettivat. Juoda sitä ei pidä eikä vesijohtovereen sekoiteta mutta hyvä olla se aikoinaan suomalaistutkimuksen hyväksihavaitsema määrä hammastahnassa. Aivan samoin kuin ksylitoliakin joka sekin perustuu suomalaistutkimukseen ja edelläkäyntiin hampaiden hoidossa.
- Anonyymi00005
Ei sosialistit peseydy.
- Anonyymi00006UUSI
Demarit voisivat olla joskus selvinpäin. Se ei heiltä ole onnistunut vielä.
- Anonyymi00007UUSI
Kun tytin perässä kävelee niin haju on kuin norjalaisessa turskanpurkittamossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921662
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4441186- 861120
- 681025
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861003- 93887
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.33695- 65665
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172651