Jostakin syystä, on vaikea ottaa kontakteja varsinkin nuoriin, yli 18.vuotaaisiin pelaajiin. Tuntuu että puhuisi robotille. Kaikki perustuu sosiaaliseen verkostoon. Joillakin pesispelaajilla on valtavia ennakkoluuloja. Olen jutellut muiden seurojen pelaajien kanssa, niin eron huomaa. Onko kusi noussut päähän?
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Katsomossa saa katsoa ja kannustaa.
Kentän ulkopuolella kannattajan liian päällekäyvä kiinnostus voi tuntua pelaajasta epämiellyttävältä.
Ja nuorillahan on oman ikäluokkansa sosiaaliset verkostot eli tuskimpa ne yhteydenotot muutenkaan kiinnostaa.
Ehkäpä se vika onkin tälläkohtaa kysyjän päässä ?- Anonyymi00002
Sisäsiittoisuus näkyy
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sisäsiittoisuus näkyy
Ei tarkoittaa ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571490Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291180Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46685
- 52680
- 76586
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568