Opettajat kannattavat puolueita jotka mamutusta kannattaa eli itse tilattu ongelma.
Kouluissa väkivalta on lisääntynyt
10
100
Vastaukset
- Anonyymi00001
Koulut on pilattu.
- Anonyymi00002
Mamutusta kannattavat ovat paskasakkia, kuten demarit.
- Anonyymi00003
Koululaitos on kusessa. Miten siellä voi jotain oppia.
- Anonyymi00004
Vatkuttaminen suvivirrestä poistaa huomion todellista ongelmista kouluissa. Opettajia potkitaan, lyödään, purraan, huoritellaan, uhataan raiskaamisella ja tappamisella.
Moni opettaja ja oppilas pelkää mennä kouluun väkivallan vuoksi, opetushallitus ei keskity vakaviin ongelmiin, ainoastaan suvivirteen. Opettajille ja oppilaille olisi maksettava korvausta jatkuvasta pelkäämisestä. - Anonyymi00005
Ratkaisu on erilliset koulut eri uskonnoille.
- Anonyymi00007UUSI
Suomesta pois nuo jotka eivät halua kotoutua Suomeen.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Suomesta pois nuo jotka eivät halua kotoutua Suomeen.
Sillä kouluihin saadaa oppirauha.
- Anonyymi00006UUSI
Ehkä koululaisten ahdistuksen syy on ainoastaan ilman varoitusta tullut jokin viittaus kristinuskoon tai vaikkapa altistuminen Varpunen jouluaamuna -laululle tai Suvivirrelle.
- Anonyymi00008UUSI
Ilman matu paskoja opettajat olis työttömiä paskoja ja joutuis etsimään jotain oikeasti tuottavaa työtä.
Tultas varmaan 2 miljoonan nupin väestöllä toimeen jos ei olis opettajien paskoja jotka Työkseen opettaa matu paskoja joista ei ole mihinkään...korkeintaan joihinkin vitun palvelualan ammatteihin, - Anonyymi00010UUSI
Opettajat saavat mitä ovat tilanneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt203389Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441666Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191011Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32999- 60977
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22958Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37870Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37829Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173821- 49733