Hienosti pelattu! Kiitos taitavat Suomen pelaajat!!
Hyvä Suomen pojat voitti Kanadan!!
14
158
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minkä v.tun "Suomen"? Ei sellaista enää ole.
- Anonyymi00006
Suomi on itsenäinen valtio, mutta osa EU-vostoliittoa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Suomi on itsenäinen valtio, mutta osa EU-vostoliittoa.
Itsenäinen valtio, jonka lait päätetään muualla (kko:n mukaan eu lait ylittävät aina suomen lait), jonka valuutta päätetään muualla, jonka armeijan komento on muiden hallussa, jonka lähes kaiken puolustuksellisen, taloudellisen ja tietoteknisen toiminnan voi ulkoinen valta milloin tahansa lopettaa, joka on luovuttanut ulkomaille alueita joissa suomen laki ei päde, joka kunnioittaa enemmän jotain suurvaltojen valheellisia pellejulistuksia kuin omaa alkuperäistä perustuslakiaan, joka juhlistaa jokaikistä alueelleen tunkeutunutta rikollista samaan aikaan kun vihaa omia kansalaisiaan. No, itsenäisestä valtiosta on kai itse kullakin omat käsityksensä.
- Anonyymi00002
*
____________________ - M A H T A V A A - !
- OLEN -SUOMALAINEN - - - OLEN - PERUS - SUOMALAINEN - !
*- Anonyymi00005
Juu -Suomi Voitti ja Suomi Suureksi ja PerusSuomaliset , Vielä Suuremmaksi - !
- Anonyymi00003
Suomi voitti, wow!! Kiitos!
- Anonyymi00007
Saako Suomi huomenna hopeaa, jos häviää Sveitsille.
- Anonyymi00008
Se on mitali varma ja trallaa
- Anonyymi00009
Aivan loistavaa. Kanada oli yllättävän vaisu. Koko ajan kolmannessa erässä pelkäsin, että koska Kanadan nousu alkaa mutta sitä ei vain kuulunut🍾
- Anonyymi00010
Veikkaan että ovat melkein kaikki kokpersuja , ei yhtään punavihreä taatusti ole.
- Anonyymi00011
Kanada taipui.
- Anonyymi00013
Hieno suoritus! Mutta jos Suomi huomenna häviää Sveitsille, niin ei oikeasti hirveesti harmita. Ne Sveitsin fanit ansaitsee mestaruuden.
- Anonyymi00014
Olisi ensimmäinen MM kulta alppikansalle.
- Anonyymi00015
Kanada sopivasti menetti yhden mega miehen puolustus painotteisen sairastuvalle edell pelistä
ehkä se ratkaiseva seikka oli nyt, mutta olihan näis kisoissa monet ennen hyvät maat pettymyksiä
tsekki oli ihan jollain rupu ryhmällä ja entä ruotsi ? siellä ehkä uusi nousu kun grönborg palaa ruoriin, hallam oli hallaksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333204Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441599Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719