Millainen ihminen äänestää Tony Halmeen kaltaisia ehdokkaita? Tony Halme sai 2003 Helsingin vaalipiirissä yli 16000 ääntä. Se oli enemmän kuin Anneli Jäätteenmäki sai, joka oli sentään kokenut poliitikko, vaikka sotkeutuikin sitten vallanhimossaan omiin kuvioihinsa ja oli lopulta Helsingin käräjäoikeudessa vastaamassa teoistaan. Niin oli Tony Halmekin.
Mutta mitä Tony Halme sai politiikassa aikaan ennen kuin tappoi itsensä?
Ei mitään, mutta suuret oli puheet. Typerykset äänesti.
Persukannattajien ÄO?
32
322
Vastaukset
- Anonyymi00001
Halmeella oli hyvät meriitit persujen ääniharavaksi
.
Rikollisura, jonka seurauksena muunmuassa karkoitus jenkeistä ja Suomessa rikoksien tehtailu jatkoi.- Anonyymi00007
Persut on aina ollut Suomen rikollismyönteisin puolue. Oikeuden tuomiot ovat persuissa vain meriitti jolla pääsee puolueessa korkeampaan asemaan. Persujen puhemiehellä ja ainoalla mepillä on yhteensä 5 oikeuden tuomiota.
Vaaliehdokkaina persuilla oli erilaisista rikoksista tuomittuja ehdokkaita enemmän kuin mitä oli vihreillä, demareilla ja vasureilla kaikilla kolmella yhteensä.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/534038df-6dda-4c99-b2da-3ec283f0beae
- Anonyymi00002
Persut voi ihmetellä, mikä on ÄO?
Eräs prrsu kysyi kerran, mikä se on, kun puhuin CV:sta (curriculum vitae).
Ei persujen ÄO kovin kummoinen mahda olla.- Anonyymi00003
Mauri Peltokangas, persuälymystön aatelia.
Perkele. - Anonyymi00005
ÄO on öyhötyspersuilla jossain debiilin ja imbesillin välimaastossa.
Siinä lisää termejä joiden merkityksiä persut joutuvat ihmettelemään. - Anonyymi00010
Mkä on prrsu?
Kai se sinun CV sisälsi tiedon siitä, että et osaa kirjoittaa? - Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mkä on prrsu?
Kai se sinun CV sisälsi tiedon siitä, että et osaa kirjoittaa?Tarkoitin persua, tuli kirjoitusvirhe. Painovirheitä on kirjoissakin usein.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tarkoitin persua, tuli kirjoitusvirhe. Painovirheitä on kirjoissakin usein.
Ja Huhtasaaren väitöskirja oli pullollaan plagiointeja ilman lähdemainintaa.
Persu pettää talossa ja puutarhassa. - Anonyymi00025
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja Huhtasaaren väitöskirja oli pullollaan plagiointeja ilman lähdemainintaa.
Persu pettää talossa ja puutarhassa.Ja Merikarvialla.
- Anonyymi00004
Tietenkin Halmetta äänestivät samanlaiset tollot jotka äänestivät Ano Turtiaisen eduskuntaan 2019 eli aivottomat öyhötyspersut.
Ano on nyt Venäjällä ihastelemassa miten hienosti siellä toteutuvat kaikki persujen arvot ja toivoo Venäjän levittävän niitä tännekin.- Anonyymi00013
Ano Turtiainen erotettiin perussuomalaisten eduskuntaryhmästä 4.6.2020 ja perussuomalaiset-puolueesta 27.2.2021 ja tänään on 31.5.2026.
- Anonyymi00023
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ano Turtiainen erotettiin perussuomalaisten eduskuntaryhmästä 4.6.2020 ja perussuomalaiset-puolueesta 27.2.2021 ja tänään on 31.5.2026.
Persujen äänillä hänet sinne eduskuntaan äänestettiin.
- Anonyymi00024
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ano Turtiainen erotettiin perussuomalaisten eduskuntaryhmästä 4.6.2020 ja perussuomalaiset-puolueesta 27.2.2021 ja tänään on 31.5.2026.
Ketjun avaus oli kysymys siitä millaiset typerykset äänestivät jotain Halmeen kaltaista typerää öykkäriä, joka ei saanut politiikassa aikaiseksi muuta kuin öyhötystä.
Yhtä lailla voi kysyä että millaiset typerykset äänestivät jotain Anon kaltaista typerää öykkäriä, joka on saanut politiikassa aikaiseksi vielä vähemmän kuin Halme.
Vastaus molempiin kysymyksiin on persut. Vain aivottomat persut äänestävät tuollaisia typeriä öykkäreitä.
- Anonyymi00006
Perussuomalaiset eivät ole SOSIALISTEJA.
He eivät kerjää työtätekeviltä rahaa.
Siinä se ero on.
sano EI demaripuolueelle.- Anonyymi00008
En sano.
- Anonyymi00012
Persut leikkaavat kaiken ennestään köyhiltä ja muilta yhteiskunnan heikko-osaisilta, samaan aikaan kun järkkäävät valtavat tulonsiirrot ennestään rikkaille. Suomen kansa ei tätä lähes rikollista toimintaa hyväksy.
Persut yhdessä kokkareiden kanssa ajavat talouspolitiikkaa, jossa mahdollisimman monet irtisanotaan, jotta omistajaportaalle jää enemmän tuloja. Ilman omaa syytään irtisanotuille persut sitten öyhöttävät että menkää töihin loiset, vaikka työpaikkoja ei ole.
Persut ajavat idioottimaista talouspolitiikkaa jossa vain leikataan, leikataan, leikataan ja vielä leikataan lisää. Tämän jälkeen persupöljät ihmettelevät että miksi talous ei kasva ja miksi ihmiset eivät kuluta? Miksiköhän irtisanotut ihmiset eivät kuluta?
Jokainen täysjärkinen tajuaa sen miksi ihmiset eivät kuluta, mutta persut eivät tajua. - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Persut leikkaavat kaiken ennestään köyhiltä ja muilta yhteiskunnan heikko-osaisilta, samaan aikaan kun järkkäävät valtavat tulonsiirrot ennestään rikkaille. Suomen kansa ei tätä lähes rikollista toimintaa hyväksy.
Persut yhdessä kokkareiden kanssa ajavat talouspolitiikkaa, jossa mahdollisimman monet irtisanotaan, jotta omistajaportaalle jää enemmän tuloja. Ilman omaa syytään irtisanotuille persut sitten öyhöttävät että menkää töihin loiset, vaikka työpaikkoja ei ole.
Persut ajavat idioottimaista talouspolitiikkaa jossa vain leikataan, leikataan, leikataan ja vielä leikataan lisää. Tämän jälkeen persupöljät ihmettelevät että miksi talous ei kasva ja miksi ihmiset eivät kuluta? Miksiköhän irtisanotut ihmiset eivät kuluta?
Jokainen täysjärkinen tajuaa sen miksi ihmiset eivät kuluta, mutta persut eivät tajua.Kalpi puupää töihin.
- Anonyymi00016
Kari Bärlund varasti omiltaankin. Persujen perustajajäsen. Tuomio tuli.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kari Bärlund varasti omiltaankin. Persujen perustajajäsen. Tuomio tuli.
Kavallus. Noin 150000 markkaa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kavallus. Noin 150000 markkaa.
Oli euroaikaa. 145000 euroa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000045018.html - Anonyymi00026
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kalpi puupää töihin.
Minä olen hyvin ansaitulla eläkkeellä yhtäjaksoisen 40 vuotta kestäneet työuran jälkeen, joten en tietenkään kalpi töihin. Se olisi muutenkin mahdotonta, koska alallani ei ole yhtään avointa työpaikkaa koko Suomessa ja satoja työttömiä.
- Anonyymi00030
Eivät niin, vaan päänaukojia.
- Anonyymi00032
Anonyymi00012 kirjoitti:
Persut leikkaavat kaiken ennestään köyhiltä ja muilta yhteiskunnan heikko-osaisilta, samaan aikaan kun järkkäävät valtavat tulonsiirrot ennestään rikkaille. Suomen kansa ei tätä lähes rikollista toimintaa hyväksy.
Persut yhdessä kokkareiden kanssa ajavat talouspolitiikkaa, jossa mahdollisimman monet irtisanotaan, jotta omistajaportaalle jää enemmän tuloja. Ilman omaa syytään irtisanotuille persut sitten öyhöttävät että menkää töihin loiset, vaikka työpaikkoja ei ole.
Persut ajavat idioottimaista talouspolitiikkaa jossa vain leikataan, leikataan, leikataan ja vielä leikataan lisää. Tämän jälkeen persupöljät ihmettelevät että miksi talous ei kasva ja miksi ihmiset eivät kuluta? Miksiköhän irtisanotut ihmiset eivät kuluta?
Jokainen täysjärkinen tajuaa sen miksi ihmiset eivät kuluta, mutta persut eivät tajua.Jos ei nykyinen hallitus leikkaa, niin EU pakottaa leikkaamaan. Kreikalle EU:n puuttuminen asioihin pakotti koviin julkisen sektorin supistukseen ja palkanalennuksiin minimipalkan oltua EU:n alhaisin.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Jos ei nykyinen hallitus leikkaa, niin EU pakottaa leikkaamaan. Kreikalle EU:n puuttuminen asioihin pakotti koviin julkisen sektorin supistukseen ja palkanalennuksiin minimipalkan oltua EU:n alhaisin.
Vihdoinkin 900 euron kuukaudessa minipalkka ja samalla työttömyyskorvausten poisto Suomellekin.
- Anonyymi00009
Vornanenkin. Poliisimies. Persuehdokas tietenkin. Persukannattajille kelpasi ja nyt on saanut lainvoimaisen tuomion. Puolue erotti pekistä imagosyistä, sillä mieshän oli ajatuksiltaan täyspersu. Ja käytökseltäänkin, mutta persupuolueessa taisi olla kasvojenkohotusviikko silloin ja Vornanen erotettiin.
Tomi Immosen toilailu lentokoneessa oli surkuhupaisa tapaus. Mies kertoi olleensa muistisairaan ystävänsä saattajana lennolla.
Muistisairas pääsi lennolle, mutta poliisit talutti humalaisen Immosen pois koneesta.
Immonen on upseeri, mutta ei herrasmies (viittaus sanapariin upseeri ja herrasmies).
Sellaisia persut on. - Anonyymi00011
Halmeen paras teko
?- Anonyymi00017
Viimeisenä päivänä?
- Anonyymi00027
Se mikä jäi hänen viimeisekseen.
- Anonyymi00022
Riikasta tulee pääministeri.
- Anonyymi00028
Vitsipalsta on erikseen, mutta kiitos silti hyvistä nauruista.
- Anonyymi00029
Irvistelevä Saksikäsi lienee Suomen vihatuin poliitikko.
Ei mitään asiaa pääministeriksi koskaan. - Anonyymi00031
.... siis työnjohtaja risumettään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466