Kulttuuri saapui Ähtäriin
On kulttuuri saapunut Ähtäriin
Ennen metsuri toi veti kahvilassa nakit ja soseen
Nyt se keppuraa joi ja bamlas: "Kato, stikkaa dörtsi poseen"
Levysoitin tarinoi lemmestä Julion ja Josén
Niinpä niin, saapui kulttuuri Ähtäriin
Ne ennen sahtia joi ja kehui: "Erinomaanen mallas."
Nyt ne aprikoi: "Pitäsköhän tsiigaa Dallas?"
Ennen järvi ilon toi, nyt tarvitaan Jaatisen allas.
Niinpä niin, saapui kulttuuri Ähtäriin.
Ne ei vedä stydiä tuimista
Vaan bulia blandista
Keskustellen henkevästi
Mahatma Gandhista.
Deutschlandista turistit tuotettiin.
On kulttuuri saapunut Ähtäriin.
On kulttuuri saapunut Ähtäriin.
On kulttuuri saapunut Äh-äh-äh-täriin.
https://www.youtube.com/watch?v=TreRz752V3k
Täällä katsotaan vain taaksepäintai korkeintaan kaakkoon,jäädä saatoin jumiin vaivaiseenpikku pitäjän raakkoon.Mutta tänään soi zulu-rumpu,tuli kaupunkiin kulttuuri ja humpu.
Kulttuuri saapui Ähtäriin,minä luin sen lehdestä eilen.Kulttuuri saapui Ähtäriin,nää on suuria juttuja meille.Mä vähän pelkään, että kohta alkaatäällä tapahtua kummia,kun äkkiä tähän maahan iskeesellaisia uusia summia.Mä luulin, että kaikki alkaaPariisista ja Lontoosta,mutta täältä löytyy syy ja maaja lehmät laitumella huutaa moo.Kulttuuri saapui Ähtäriin,minä luin sen lehdestä eilen.Kulttuuri saapui Ähtäriin,nää on suuria juttuja meille.Mä toivon, että ennen kuin mä kuolentänne saapuis vielä toinenkin,saisin nähdä kaksi samanlaista,vaikka toinen ois kuin John Lennonin.Mutta turhaan mä toivon, tää onsellainen kylä, että tänne ei mahdukuin yksi ja ainoa kerrallaanja sekin pitää Ähtärin halki raahata.Kulttuuri saapui Ähtäriin,minä luin sen lehdestä eilen.Kulttuuri saapui Ähtäriin,nää on suuria juttuja meille.
On kulttuuri saapunut Ähtäriin, mutta miten ilmenee ja vaikuttaa?
Anonyymi-ap
2
306
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
???????? En kyl tajunnu tosta mitään
- Anonyymi00002
Juice Leskinen on kuollut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 671315
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574