Miten on mahdollista että hankoon on avattu toinen motocrossrata kaikessa hiljaisuudessa santalan alueelle? Alueella on lippusiimoja kulun estämiseksi!! Eikö täällä ole mikään pyhää kävellään törkeästi jokamiehenoikeuksien yli ensin hakataan metsät ja sen jälkeen tuhotaan kaikki marja ja sienialueetkin ja estetään luonnossa liikkuminen,tämmöisenäkö hanko haluaa näyttäytyä luontomatkailioille kaikki luontoalueet on nyt joko armeijan tai motocross harrastajien käytössä häpeä hanko
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Repii vaan ne siimat helvettiin sieltä,kulkua ei saa estää ja sitäpaitsi se on pohjavesialuetta et kyllä sekin jo laittaa rajoitteita siihen mitä siellä saa ja mitä ei saa tehdä
- Anonyymi00002
En tiedä asiasta sen tarkemmin, mutta sen tiedän, että paikallisella Motocross porukalla jotka motocross rataa pyörittää ja siellä ajaa, ei ole tuon Santalan radan kanssa mitään tekemistä.
- Anonyymi00003
Onko se kaupungin omistamalla maalla jos on niin sieltä pitäis saada tietoa luvista
- Anonyymi00005
Klingan säätiö/vapaakirkko omistaa metsät. Varmaan vuokraavat heiltä aluetta
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Klingan säätiö/vapaakirkko omistaa metsät. Varmaan vuokraavat heiltä aluetta
Pitää heillä silti olla ympäristölupa näin ainakin olettaisin ja alue pitää myös kaavoittaa uudestaan jos sinne rakennetaan motocrossrata.Ulkoilen alueella lähes päivittäin viikonloppuisin koirani kanssa ja nyt on kahtena päivänä moottorisaha heilunu alueella eli loppuuko se sitten kun koko alue on parturoitu kaljuksi.
- Anonyymi00004
Ympäristön paskaajat!!
- Anonyymi00007
Eikö niillä ole jo rata siellä radan varressa?Pysyköön siellä.
- Anonyymi00008
Samaa mieltä
- Anonyymi00009
Onko näistä radan suunnitteliosta mitään tietoa??en haluaisi olla missään tekemisissä tämän kaltaisten luonon raiskaajien kanssa minulle metsä on tärkeä
- Anonyymi00010
Seuraan erittäin suurella mielenkiinnolla entisen kotikaupunkini hulluutta ja tämä toinen motocrossrata on yksi semmoinen ja asia on jo taatusti hankolaisten kuntapäättäjien tiedossa mutta kukaan ei uskalla puuttua siihen kosks rataprojektin vetäjät ovat rkp siipiensuojassa joten ehdotan hankolaiset sotkekaa elokapina tähän ja jos ja kun he tulevat niin tulee myös mediat ja he repivät auki paikallisen kunnallispolitiikan painostuksen ja hyssyttelyn
- Anonyymi00011
Halatkaa puitanne vielä kun kerkeette. Kolmaskin rata on tulossa kahta isompana.
- Anonyymi00012
Kumpi vetää santalan alueesta pitemmänkorren rkp suojelemien kultapoikien laiton motocross rata vai kemiran uusi tehdaskompleksi,mitä arvelette?
- Anonyymi00013
Sehän on vaan loistavaa että nuorilla on harrastus ja radat jossa harjoitella!
- Anonyymi00014
Harrastaisivat jotain terveempää, vaikka puiden halailua tai fistausta Levatorskogenissa!
- Anonyymi00015
Ja holle mee
- Anonyymi00016
Mä en ymmärrä miten näinkin typerää ideaa edes yritetään ajaa eteenpäin pohjavesialueella.
- Anonyymi00018
Onko asiasta ilmotettu ympäristölautakunnalle heille tämän luulisi kuulluvan kun pohjavesialueella toimitaan
- Anonyymi00017
No mutta eihän sentään pohjavesi pilaannu fistingistä
- Anonyymi00019
Vaseliinin tilalle vesipohjainen lubrikaatti.
- Anonyymi00020
Joko kunta on torpannu tämän hulluuden
- Anonyymi00021
Voidaan ihmetellä miksi olisi yksikin rata, täällä on about 3 kpl aktiivisessa käytössä olevaa motocross vehjettä. Voihan siellä toki maastopyörällä ajella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498