Sehän tarkoittaa että autokaupoissa on erittäin surkea johto jos moista asiaa pitää ihmetellä.....kiinan autoilla ajetaan 2-3 vuotta ja sitten paaliin, tätäkö autokauppiaat ihmettelee.....kyllä on suomessa huonoa osaamista johtajuus puolella...selkeästi kauppakorkeakoulun käyneitä..
Autokaupat ihmettelee miksi kiinan sähköautot ei kelpaa....
13
96
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Laatu saattaa olla mitä sattuu. Rippuu työntekijöiden väsyneisyydestä.
Monet kiinalaiset syttyvät herkästi itsekseen.
Ärsyttäviä käytettävyysongelmia.
Halvalla ei saa hyvää.- Anonyymi00006UUSI
Temu vois alkaa myymään autoja!
- Anonyymi00002UUSI
Hinta tippuu nopeemmin kuin vanhoissa ranskiksissa.
- Anonyymi00003UUSI
Temutavaroille tuli tullimaksu.
- Anonyymi00004UUSI
Eikö Volvo kelpaa enää?
- Anonyymi00005UUSI
Polestar on romu.
- Anonyymi00008UUSI
Miksi ostaa mitään Geelyn ylihintaisia tuotteita Volvo-merkin alta jossa on samat akut kuin Geelyn halpisautoissa kiinassa....lukekaa nyt ihmeessä vähän ostajat mitä ostatte.
- Anonyymi00007UUSI
Ihmisillä on varmasti terve epäluulo Kiinassa valmistettuja autoja kohtaan. Mitä itse lukenut, niin laadun vaihtelu näissä on ihan silmin nähtävä. Osa toiminnallisuuksista on viety liian monen mutkan taakse. Itse voisin kyllä käydä mielenkiinnosta koeajamassa jotain Kiinalaista sähköautoa, mutta ostamiseen suhtaudun varauksella.
- Anonyymi00011UUSI
Samat takuut niissä on kuin muuallakin valmistetuilla. Laadun heilahtelut siis lähinnä valmistajan ongelma.
- Anonyymi00009UUSI
"Saksalainen autoteollisuus on vahvasti riippuvainen kiinalaisista akuista. Esimerkiksi CATL ja muut kiinalaisjätit hallitsevat suurta osaa Euroopan sähköautojen akkumarkkinoista. Vaikka Saksa ja Ranska ovat pyrkineet kasvattamaan omaa akkutuotantoaan, kiinalaisilla yhtiöillä on valtava etumatka, ja niiden osuuden Euroopan akkukapasiteetista ennustetaan kasvavan tulevaisuudessa jopa kolmannekseen"
- Anonyymi00010UUSI
Kiinalaista tekniikkaa taitaa olla kaikissa sähköautoissa voimayksikön ja/tai akuston puolella.
- Anonyymi00012UUSI
Pää pitää olla kunnossa jos Kiinalaisella vatkaimella kehtaa ajaa yleiselle paikalle
- Anonyymi00013UUSI
"Kiinalaisten sähköautojen myynti on kasvanut Euroopan unionissa (EU) räjähdysmäisesti. Arvioiden ja markkinadatan mukaan EU-alueella voidaan yltää tänä vuonna jopa satojen tuhansien kiinalaismerkkien rekisteröinteihin. Esimerkiksi vuonna 2025 pelkästään Euroopassa (mukaan lukien EU, UK ja EFTA) myytiin yli 400 000 kiinalaisvalmisteista autoa, ja määrän ennakoidaan edelleen kasvavan merkittävästi."
Yllättävän monella nuppi "kunnossa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394518Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522419Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481452- 931298
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281257Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381198Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541159Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan139994Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161975- 60941