Luotettavuus

Anonyymi-ap

Kiitos R. ROTH kommentista luotettavaisuudesta. Tältä henkilöltä jäi myös minulle velat maksamatta. Pummasi lapsen "varjolla". On siivellä eläjä.

10

613

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mistähän nyt on kysymys?

• Anonyymi00002

Kyllä toi R on kauhian epäluotettava

• Anonyymi00003

Nyt haluaisin tähän faktaa. Mitenkä olen epäluotettava. Ota vaikka henkilökohtaisesti yhteyttä omalla nimellä.
        Aloittaja varmaankin viittaa ilmoitustaululla olevaan keskusteluun, missä annoin kommentin eräästä henkilöstä. Joka on täysin totta, todisteet löytyy asiasta.
        Terveisin Rikhard Roth

• Anonyymi00004

R. ROTH kyllä puhun samasta henkilöstä josta sinäkin. Tiedän missä asuu nykyisin.

• Anonyymi00005

Edellinen kommenttini oli anonyymi00002:lle. Olisi kiva tietää mistä tällainen kommentti johtuu. Tietäisi korjata toimintatapoja, jos joku kokee toimintani epäluotettavana. Olen kuitenkin seuraavissa kirkollisvaaleisssa taas ehdolla.
        Terveisin lyhkäisesti Riku.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Edellinen kommenttini oli anonyymi00002:lle. Olisi kiva tietää mistä tällainen kommentti johtuu. Tietäisi korjata toimintatapoja, jos joku kokee toimintani epäluotettavana. Olen kuitenkin seuraavissa kirkollisvaaleisssa taas ehdolla.
        Terveisin lyhkäisesti Riku.

Tiedän myös missä kyseinen henkilö asuu nykyisin. Ja tiedoksi vielä tännekin, etten edes irtisanonut vuokrasopimusta vaan itse irtisanoutui.
        Riku

• Anonyymi00007

Se on sääli jos toinen sisaruksista kärsii. Kun sisko on epäluotettava.

• Anonyymi00008

Ei mua oo kukaan säälinyt, toisten tekemisistä. Viimeksi eilen, taas sai kuulla vanhaa hokemaa. Kuulutko siihen 1%, joka yrittää pitää mainetta yllä kun 99% perseilee. Pisteet kuitenkin siitä, että kyseli kasvotusten eikä nimimerkkien takaa.
        Olen aina sanonut, että vastaan omista asioistani. En edes siskoni tai muiden sukulaisten tekemisistä. Saatikka sitten ihan tuntemattomien tekemisestä.
        Riku

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei mua oo kukaan säälinyt, toisten tekemisistä. Viimeksi eilen, taas sai kuulla vanhaa hokemaa. Kuulutko siihen 1%, joka yrittää pitää mainetta yllä kun 99% perseilee. Pisteet kuitenkin siitä, että kyseli kasvotusten eikä nimimerkkien takaa.
        Olen aina sanonut, että vastaan omista asioistani. En edes siskoni tai muiden sukulaisten tekemisistä. Saatikka sitten ihan tuntemattomien tekemisestä.
        Riku

Höpö Höpö

• Anonyymi00010

Lapsellista touhua isolta mieheltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      49
      1268
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      13
      995
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      967
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      77
      663
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      658
    6. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      441
    7. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      430
    8. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      15
      419
    9. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      23
      417
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      413
    Aihe