Kiitos R. ROTH kommentista luotettavaisuudesta. Tältä henkilöltä jäi myös minulle velat maksamatta. Pummasi lapsen "varjolla". On siivellä eläjä.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Mistähän nyt on kysymys?
- Anonyymi00002
Kyllä toi R on kauhian epäluotettava
- Anonyymi00003
Nyt haluaisin tähän faktaa. Mitenkä olen epäluotettava. Ota vaikka henkilökohtaisesti yhteyttä omalla nimellä.
Aloittaja varmaankin viittaa ilmoitustaululla olevaan keskusteluun, missä annoin kommentin eräästä henkilöstä. Joka on täysin totta, todisteet löytyy asiasta.
Terveisin Rikhard Roth
- Anonyymi00004
R. ROTH kyllä puhun samasta henkilöstä josta sinäkin. Tiedän missä asuu nykyisin.
- Anonyymi00005
Edellinen kommenttini oli anonyymi00002:lle. Olisi kiva tietää mistä tällainen kommentti johtuu. Tietäisi korjata toimintatapoja, jos joku kokee toimintani epäluotettavana. Olen kuitenkin seuraavissa kirkollisvaaleisssa taas ehdolla.
Terveisin lyhkäisesti Riku. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Edellinen kommenttini oli anonyymi00002:lle. Olisi kiva tietää mistä tällainen kommentti johtuu. Tietäisi korjata toimintatapoja, jos joku kokee toimintani epäluotettavana. Olen kuitenkin seuraavissa kirkollisvaaleisssa taas ehdolla.
Terveisin lyhkäisesti Riku.Tiedän myös missä kyseinen henkilö asuu nykyisin. Ja tiedoksi vielä tännekin, etten edes irtisanonut vuokrasopimusta vaan itse irtisanoutui.
Riku
- Anonyymi00007
Se on sääli jos toinen sisaruksista kärsii. Kun sisko on epäluotettava.
- Anonyymi00008
Ei mua oo kukaan säälinyt, toisten tekemisistä. Viimeksi eilen, taas sai kuulla vanhaa hokemaa. Kuulutko siihen 1%, joka yrittää pitää mainetta yllä kun 99% perseilee. Pisteet kuitenkin siitä, että kyseli kasvotusten eikä nimimerkkien takaa.
Olen aina sanonut, että vastaan omista asioistani. En edes siskoni tai muiden sukulaisten tekemisistä. Saatikka sitten ihan tuntemattomien tekemisestä.
Riku - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei mua oo kukaan säälinyt, toisten tekemisistä. Viimeksi eilen, taas sai kuulla vanhaa hokemaa. Kuulutko siihen 1%, joka yrittää pitää mainetta yllä kun 99% perseilee. Pisteet kuitenkin siitä, että kyseli kasvotusten eikä nimimerkkien takaa.
Olen aina sanonut, että vastaan omista asioistani. En edes siskoni tai muiden sukulaisten tekemisistä. Saatikka sitten ihan tuntemattomien tekemisestä.
RikuHöpö Höpö
- Anonyymi00010
Lapsellista touhua isolta mieheltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491268Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13995- 93967
- 77663
- 37658
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15419- 23417
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413