Luotettavuus

Anonyymi-ap

Kiitos R. ROTH kommentista luotettavaisuudesta. Tältä henkilöltä jäi myös minulle velat maksamatta. Pummasi lapsen "varjolla". On siivellä eläjä.

10

614

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mistähän nyt on kysymys?

• Anonyymi00002

Kyllä toi R on kauhian epäluotettava

• Anonyymi00003

Nyt haluaisin tähän faktaa. Mitenkä olen epäluotettava. Ota vaikka henkilökohtaisesti yhteyttä omalla nimellä.
        Aloittaja varmaankin viittaa ilmoitustaululla olevaan keskusteluun, missä annoin kommentin eräästä henkilöstä. Joka on täysin totta, todisteet löytyy asiasta.
        Terveisin Rikhard Roth

• Anonyymi00004

R. ROTH kyllä puhun samasta henkilöstä josta sinäkin. Tiedän missä asuu nykyisin.

• Anonyymi00005

Edellinen kommenttini oli anonyymi00002:lle. Olisi kiva tietää mistä tällainen kommentti johtuu. Tietäisi korjata toimintatapoja, jos joku kokee toimintani epäluotettavana. Olen kuitenkin seuraavissa kirkollisvaaleisssa taas ehdolla.
        Terveisin lyhkäisesti Riku.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Edellinen kommenttini oli anonyymi00002:lle. Olisi kiva tietää mistä tällainen kommentti johtuu. Tietäisi korjata toimintatapoja, jos joku kokee toimintani epäluotettavana. Olen kuitenkin seuraavissa kirkollisvaaleisssa taas ehdolla.
        Terveisin lyhkäisesti Riku.

Tiedän myös missä kyseinen henkilö asuu nykyisin. Ja tiedoksi vielä tännekin, etten edes irtisanonut vuokrasopimusta vaan itse irtisanoutui.
        Riku

• Anonyymi00007

Se on sääli jos toinen sisaruksista kärsii. Kun sisko on epäluotettava.

• Anonyymi00008

Ei mua oo kukaan säälinyt, toisten tekemisistä. Viimeksi eilen, taas sai kuulla vanhaa hokemaa. Kuulutko siihen 1%, joka yrittää pitää mainetta yllä kun 99% perseilee. Pisteet kuitenkin siitä, että kyseli kasvotusten eikä nimimerkkien takaa.
        Olen aina sanonut, että vastaan omista asioistani. En edes siskoni tai muiden sukulaisten tekemisistä. Saatikka sitten ihan tuntemattomien tekemisestä.
        Riku

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei mua oo kukaan säälinyt, toisten tekemisistä. Viimeksi eilen, taas sai kuulla vanhaa hokemaa. Kuulutko siihen 1%, joka yrittää pitää mainetta yllä kun 99% perseilee. Pisteet kuitenkin siitä, että kyseli kasvotusten eikä nimimerkkien takaa.
        Olen aina sanonut, että vastaan omista asioistani. En edes siskoni tai muiden sukulaisten tekemisistä. Saatikka sitten ihan tuntemattomien tekemisestä.
        Riku

Höpö Höpö

• Anonyymi00010

Lapsellista touhua isolta mieheltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      320
      1388
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      330
      1316
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      106
      1102
    4. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      998
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      105
      981
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      930
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      792
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      787
    9. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      70
      633
    10. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      5
      627
    Aihe