Yle" Latvian pääministeri erosi, maan hallitus kaatuu – syynä harhautuneet droonit
Latviaan on viime aikoina harhautunut ilmeisesti Ukrainan drooneja."
Ja siksi hallitus kaatui. 200km toimintamatkan droonit ammuttiin Latviasta ja Venäjä uhkasi kostaa.
Ihme hölmöilyä, ettei Venäjä muka pysty paikallistamaan iskuja.
Ukrainan droonit ammuttiin Latviasta
23
188
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
SDP:n -puoluetoimistolta tai ehkä LaitaVasemmisto tai Myrkyn- Vihreät oli asialla
Mikä on lähde sille että droonit lähetettiin Lativasta?
Mitävittulainen...? 😃- Anonyymi00002
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Lativasta po. Latviasta
Ei sitä media kirjoita. Ukrainaan drooneja eksyy Viroon, Suomeen ja Latviaan ja nyt Romaniaan.
Ja siitä syystä vain Latvian hallitus erosi???!
Lue rivien välistä. Ei muuten ollut syytä erota. Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei sitä media kirjoita. Ukrainaan drooneja eksyy Viroon, Suomeen ja Latviaan ja nyt Romaniaan.
Lue rivien välistä. Ei muuten ollut syytä erota.Eli lähde sille, että droonit ovat peräisin Latviasta, on Latvian hallituksen eroaminen?
Tällä logiikalla tehtyjä opinnäytteitä ei hyväksyttäisi edes koirakoulussa. 😄- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Lue rivien välistä. Ei muuten ollut syytä erota.Latvian hallituskriisin aiheutti ennen kaikkea keskustelu siitä, oliko Latvian puolustusjohto reagoinut riittävän tehokkaasti Ukrainan droonien ilmatilaloukkauksiin.
Uusi hallitus ei ole muuttanut Latvian peruslinjaa. Se jatkaa vahvaa Ukrainan tukemista ja suhtautuu Venäjään yhtä kriittisesti kuin edeltäjänsäkin. - Anonyymi00011
Sehän kirjoittaa Igor Pietarista sekavasti. Ensix ammuttiin Latviasta ja sitten venäläiset droonet on niin hyviä ja täsmällisiä toimiaan .. hellan lettas sentään
- Anonyymi00004
Edelleen..se ainut drooni, joka päästiin kuvaamaan maastosta, lensi asianosaavien mukaan korkeintaan 200 km.
Laskekaa siitä, viranomaiset eivät auta asian selvittämisessä.- Anonyymi00005
moloch_horridus kirjoitti:
Kuka asiaaosaava niin kertoi?
Niinpä, siinä sinulle pähkinä purtavaksi.
Anonyymi00005 kirjoitti:
LOL. En pure tiltujen valheellisia pähkinöitä, joita tiltu syöttää, kun ei kykene perustelemaan valheitaan.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Aika hassua, ettet itsekään tiedä omaa lähdettäsi. 🤣
Ei tosin mikään yllätys teidän putinatsien parissa. Näin on käynyt usein ja käy vastakin. 😎- Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hellan lettas sentään Igori
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Aika hassua, ettet itsekään tiedä omaa lähdettäsi. 🤣
Ei tosin mikään yllätys teidän putinatsien parissa. Näin on käynyt usein ja käy vastakin. 😎Jopa lähes joka kerta.
- Anonyymi00006
Repe_RuutikaIlo: Tällä logiikallani tehtyjä opinnäytteitä ei hyväksytty edes koirakoulussa. 😄
- Anonyymi00007
Kun venäläisvalmisteinen S300 ohjus ammuttiin Ukrainasta puolalaiselle maatilalle, niin miksi sivistynyt maailma ei uskonut Ukrainan väitettä siitä Venäjä olisi muka ampunut ohjuksen Puolaan?
- Anonyymi00009
Пожиратель дерьма !.
- Anonyymi00010
S300 on ilmatorjuntaohjus eikä sellaisia ole järkeä ampua maamaaleihin.
- Anonyymi00016
Пожиратель дерьма !.
- Anonyymi00008
Пожиратель дерьма !.
- Anonyymi00013
No Igori on vaan rusnya ja mongolien sekajätteen jälkeläisiä
- Anonyymi00014
Igori saitko nyt aamulla rehua kaukalosta ja olin maittavaa??
- Anonyymi00015
Пожиратель дерьма !.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546