.
Lakot mm hallitusta vastaan, jotka suunnilleen isänmaan pettämistä. 112 päivää isot tehtaat lakossa poliittisesti, AKT avitti kuukauden satamat kiinni. Putin tällillä muka 6 minuutin takia.
Lasku esittää lakkoilijoille, loppuu Putin malli -lakot
11
100
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Jahas. Niuvanniemeläinen on jättänyt palaamatta lomaltaan hoitolaan.
Jos tupakkalakkoa ei lasketa niin lakkojen käyttö väkivaltana on tyhmyyden osoitus. Ilman pärjää paremmin! Olen itse ilman minuutinkaan lakkoa työelämässä varsin hyvin pärjännyt ja pärjään edelleen!
- Anonyymi00002UUSI
heippa extyökkärimoktar.gubta
miksi monelle nimmarilla taas?
mainos? Anonyymi00002 kirjoitti:
heippa extyökkärimoktar.gubta
miksi monelle nimmarilla taas?
mainos?Extyökkäri on vain YKSI (1) nikki! Onko laskutaidoissasi ongelmia?
Miten tuo voi olla ongelma Lyylille joka ei uskalla edes rekisteröityä jotta ei jäisi kiinni tyhmyydestään!- Anonyymi00003UUSI
Extyökkäri kirjoitti:
Extyökkäri on vain YKSI (1) nikki! Onko laskutaidoissasi ongelmia?
Miten tuo voi olla ongelma Lyylille joka ei uskalla edes rekisteröityä jotta ei jäisi kiinni tyhmyydestään!Röh röh Lyyli ei pidä minua tyhmänä koska paskon vaippaan enkä lattialle KRUIIIIIK
- Anonyymi00004UUSI
Extyökkäri kirjoitti:
Extyökkäri on vain YKSI (1) nikki! Onko laskutaidoissasi ongelmia?
Miten tuo voi olla ongelma Lyylille joka ei uskalla edes rekisteröityä jotta ei jäisi kiinni tyhmyydestään!Osaatko olla rehellinen? Vastaa tuohon ensin niin sitten jatketaan.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Osaatko olla rehellinen? Vastaa tuohon ensin niin sitten jatketaan.
Olen vallan rehellinen, Lyylit ovat tyhmiä ja kun esiinnyn Extyökkärinä olen Extyökkäri enkä mitään muuta!
Sen sijaan sinä Lyylinä esiintyessäsi olet joukko, jonka lukumäärää en kykene arvioimaan mutta veikkaan 10 - 1000 tai niillä main!- Anonyymi00006UUSI
Extyökkäri kirjoitti:
Olen vallan rehellinen, Lyylit ovat tyhmiä ja kun esiinnyn Extyökkärinä olen Extyökkäri enkä mitään muuta!
Sen sijaan sinä Lyylinä esiintyessäsi olet joukko, jonka lukumäärää en kykene arvioimaan mutta veikkaan 10 - 1000 tai niillä main!Röh röh Lyylejä tunkee huoneeseeni seinien läpi vaihtamaan paskavaippani uusiin KVIIIIIK!!!
- Anonyymi00007UUSI
Extyökkäri kirjoitti:
Sen sijaan sinä Lyylinä esiintyessäsi olet joukko, jonka lukumäärää en kykene arvioimaan mutta veikkaan 10 - 1000 tai niillä main!Pystytkö jatkamaan rehellisyyttäsi ja kertomaan miksi sitten kirjoittelet useammalla nimimerkillä. Lukijat ja ylläpito tämän tietää.
Jos kirjaudut niin miksi useammalla nimimerkillä.. Jos rehellisyytesi jatkuu niin jatketaan sitten.
- Anonyymi00008UUSI
Lakot hallitusta vastaan ovat isänmaan pettämistä lähinnä Kiinassa.
Eurooppalainen systeemi vähän erilainen. Mutta Kiinan kommunistisella puolueella ja Kokoomuksella on aika yhteneväiset linjaukset työläisten oikeuksien ja palkkauksen suhteen.- Anonyymi00009UUSI
Me kokoomuksessa emme tiedä mitä tarkoittaa työläisen oikeudet ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3742056Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751326Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1371198
- 851087
- 90956
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro130915- 48880
- 48818
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760