Aiheuttaako muille ummetusta? Jos syön kolmena päivänä pienen purkillisen niin sen jälkeen on rööri totaalisesti tukossa.
Luulis niitä olevan parempiakin proteiinilähteitä?
Proteiinijogurtit
11
181
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Proteiinia saa paremmin muista syötävistä, kuin jostain proteiinijugurteista tai -rahkoista. Itse en usko, että noista tuotteista mitään proteiinia saisi.
Kyllähän listaa on löydettävissä netistä, jos haluaa saada tietoa proteiinin lähteistä. - Anonyymi00002
Burgeri pihvi sulaa paremmin.
- Anonyymi00004
Punaisesta lihastakin saa proteiinia.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Punaisesta lihastakin saa proteiinia.
...ja suolistosyövät, 2 tyypin diabetes jne.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Väärä tieto
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Prosessoitu liha
- Anonyymi00003
Jotkut rahkat mainostavat suuresta proteiinipitoisuudesta mutta vastaava määrä esim kananrintaa sisältää tuplasti sen mitä rahkassa on.
Itse en ole koskaan saanut mistään lihasta ummetusta ja aika harvoin syön rahkaa ollenkaan. - Anonyymi00006
Proteiinirahka voi aiheuttaa ummetusta, jos runsas proteiinin saanti yhdistyy liian vähäiseen kuidun tai nesteen määrään. Maitotuotteet, kuten rahka, eivät sisällä kuitua, ja niiden runsas käyttö voi hidastaa suoliston toimintaa.
- Anonyymi00007
suolentoiminnan hitaus voi myös nostaa painoa?? Koska jos harvemmin pytyllä ummetuksen takia niin paino on korkeammalla ja mahaa turvottaa.
Onneksi sitä ongelmaa ei ole kun proteeinirahkoja en niin paljoa syä ja jos syönkin niin silloin muistan aina nestettä ottaa ja kuitua syyä.
- Anonyymi00008
Ei ole parempaa. Sama ongelma minulla kun yhdenkin purkin syö. En enää koskaan.
- Anonyymi00011
Kiitos aloittaja, olen ihmetellyt miksi joinakin aikoina on ummetusta. Se jugurtti sen varmaan tekee. Siihen on lisätty jotain paksunnosta, ainakin Kotimaista-jugurttiin, jota minä ostan. Olen joskus tehnyt itse jugurttia eikä siitä millään noin paksua saa.
Olipa hyvä että opin tuon. Alan välttämään. Tykkään tavallisesti piimästä, vaihdan siihen.
Rasvatonta raejuustoa minä laitan raasteisiin öljyn lisäksi. Siitä proteiinia ja syön vähän tuoreesta lihasta uunissa paistamiani viipaleita, mutten prosessoituja sortteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401041Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213748- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58525