Suuri vähennys kansanedustajien ja ministereiden vastikkeettomiin palkkoihin, vastikkeettomiin palkkioihin ja muihin vastikkeettomiin etuihin. Suomen kansalaisilla ja valtiolla ei ole varaa maksaa tällaisia järjettömiä summia. Myös puoluetuet vähennyksiin.
Suuri vähennys
5
62
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Suomen suurimmat kusettajat ...
- Anonyymi00002UUSI
Kuten PerusSuomalaisten kansanedustajien kavaltamiin verottomiin km-korvauksiin.
Parhaat nappaa joka vuosi yli 30.000 euroa verottomana! - Anonyymi00003UUSI
Kansanedustajat ovat pitäneet hyvin huolta omista eduistaan, kun tulee valituksi eduskuntaan heti saa kokokesän pituisen kesäloman. Tuskin missään ammatissa joululoma on samanpituinen kuin kansanedustajilla. Ovat huolehtineet terveyspalvelunsa että lääkäriin pääsee heti ilman jonottamatta.
- Anonyymi00004UUSI
Mut hei, jos noiden palkkoja alennetaan, niin valtakunnan parhaat tekijät ja älykkäimmät alkaa karttaa tota työpaikkaa 😭😭😭😭
- Anonyymi00005UUSI
Näin minäkin olen aina ajatelut, että ministerille ja kansanedustajille kannattaa maksaa sellaista palkkaa, että kyvykkäät sinne hakeutuu.
Tämä hallitus on kuitenkin osoittanut, että ei se nykyään niin mene. Sinnehän otetaan nykyään ketä vain, Satosia, Rydmaneja ja jopa natsisympatiseeraajia.
Noille ei kyllä kannattaisi hyvää palkkaa maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3291886Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751304Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831297- 1341167
- 841023
- 90914
- 48853
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118824- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746