Kokematon poliittinen broileri kansanedustaja aiheutti valtavat vahingot kunnalle.
Jutta varoitti ilmiöstä ja mihin se voi johtaa.
https://yle.fi/a/74-20229014
Paikallinen poliittinen broileri
5
305
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
En tiiä miten jaksatte samaa sontaa suoltaa jatkuvasti uusilla aloituksella.💩
- Anonyymi00002
Jos ähtäriläiseen päätöksentekoon ottaa kantaa ei voi sonnalta välttyä.
- Anonyymi00003
Sanos muuta.onneksi nämä jatkuvat dissaukset ovat kääntyneen heitä itseään vastaan
- Anonyymi00004
Broileri kasvaa tosi nopeasti, pystyy käyttämään ravinnon hyväkseen paremmin kuin mikään muu elukka.
En ole koskaan äänestänyt enkä äänestä. Ei ole selkärankaa. Miksi ei lausu mitään esim. Ähtärin sairaalan käyttöönotosta uuden rakentamisen sijaan. Vanhusneuvoston adressi osoittaa, että ähtäriläiset kannattavat sitä laajasti. Ei hän sitä kannata, mutta voisi perustella kantaansa.
Sanoo kohta kuin pandoista: siinä kävi sitten näin. - Anonyymi00005
Onhan se valtavan nolo paikka kun oman kotipitäjän ajoi talousvaikeuksiin, itse ajamillaan päätöksillä. Eikä syyllisiä pysty tekemään ulkopuolisista. Tämä on vaan paras unohtaa ja alkaa ajamaan "huoltovarmuutta", vaikka edellinen hallitus murjoi perustaa voimallisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4411150- 841095
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t186993- 93877
- 65655
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60642Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634- 37628