Ikävään ja flunssaan kutistamaan limakalvoja? Itse oon lääkekielteinen, niin en mielelläni häiritsisi kehon omia puolustusrektioita. Uskon että keho parantaa itse itsensä.
Auttaako allergialääke
10
118
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Allergialääkkeet pistää koko kehon sekaisin. En suosittele. Koita altistaa itseäsi vähitellen. Älä ajattele liikaa. Koita keksiä muuta tekemistä. Anna shokkihoitoa esim kuuma kylmä vesi. Tosin kuima pahentaa jos ihossa oireet.
- Anonyymi00002UUSI
Niin vähän ajattelinkin. Ystävä tyrkyttää lääkkeitä vaan, vaikka en halua.
- Anonyymi00003UUSI
Pakko käyttää lisänä, muuten flunssa vetää ihan liian tukkoon.
- Anonyymi00004UUSI
Reseptivapaata voi käyttää ilman haittoja, niistä ei ole apua vaivoihisi.
- Anonyymi00008UUSI
Juuri niistä onkin. Älä vaan missään nimessä ala syömään. Koho asento vuoteessa ja osta suolavettä maks sinne nenukkaan. Allergeenit pitää huuhtoa pois. Myös iholta ja käsistä.
- Anonyymi00005UUSI
Ei ole pakko, jos ei haluu. Nukuin tänään useammat päikkärit. Viimeisimmältä herätessäni tuli kylmä. Kuume nousussa. Sitten tuli kuuma, ja alkoi korvien sietämätön kutina. Lämpötyynyn kanssa nukuin viimeksi.
- Anonyymi00009UUSI
Kutina korvissa ? Oletko nainen? Hormonit?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kutina korvissa ? Oletko nainen? Hormonit?
Oon joo. Pää täynnä räkää, korvat ja nenä tukossa. Ihan normi flunssakuume. Kuume sahaa ylös alas ylös alas… kuin lämpöpatteri.
- Anonyymi00006UUSI
Olet "lääkekielteinen", mutta kyselet voisiko lääke auttaa vaivaan, jota varten sitä ei edes ole kehitetty?
- Anonyymi00007UUSI
Ystävälle oli lääkäri suositellut otettavaksi samanlaisessa tilanteessa aamuin illoin. Olen vain epäileväinen Tuomas, kuten sanonta kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301896
- 1211365
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401150Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591061- 491049
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2771036- 1361024
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet84842Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58819Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816