Ikävään ja flunssaan kutistamaan limakalvoja? Itse oon lääkekielteinen, niin en mielelläni häiritsisi kehon omia puolustusrektioita. Uskon että keho parantaa itse itsensä.
Auttaako allergialääke
10
242
Vastaukset
- Anonyymi00001
Allergialääkkeet pistää koko kehon sekaisin. En suosittele. Koita altistaa itseäsi vähitellen. Älä ajattele liikaa. Koita keksiä muuta tekemistä. Anna shokkihoitoa esim kuuma kylmä vesi. Tosin kuima pahentaa jos ihossa oireet.
- Anonyymi00002
Niin vähän ajattelinkin. Ystävä tyrkyttää lääkkeitä vaan, vaikka en halua.
- Anonyymi00003
Pakko käyttää lisänä, muuten flunssa vetää ihan liian tukkoon.
- Anonyymi00004
Reseptivapaata voi käyttää ilman haittoja, niistä ei ole apua vaivoihisi.
- Anonyymi00008
Juuri niistä onkin. Älä vaan missään nimessä ala syömään. Koho asento vuoteessa ja osta suolavettä maks sinne nenukkaan. Allergeenit pitää huuhtoa pois. Myös iholta ja käsistä.
- Anonyymi00005
Ei ole pakko, jos ei haluu. Nukuin tänään useammat päikkärit. Viimeisimmältä herätessäni tuli kylmä. Kuume nousussa. Sitten tuli kuuma, ja alkoi korvien sietämätön kutina. Lämpötyynyn kanssa nukuin viimeksi.
- Anonyymi00009
Kutina korvissa ? Oletko nainen? Hormonit?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kutina korvissa ? Oletko nainen? Hormonit?
Oon joo. Pää täynnä räkää, korvat ja nenä tukossa. Ihan normi flunssakuume. Kuume sahaa ylös alas ylös alas… kuin lämpöpatteri.
- Anonyymi00006
Olet "lääkekielteinen", mutta kyselet voisiko lääke auttaa vaivaan, jota varten sitä ei edes ole kehitetty?
- Anonyymi00007
Ystävälle oli lääkäri suositellut otettavaksi samanlaisessa tilanteessa aamuin illoin. Olen vain epäileväinen Tuomas, kuten sanonta kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602