Valistakaa minua!
Kalliiden kellojen omistamisen tavoittelu ja tärkeys on minulle vieläkin ihmeellisempää kuin hienojen autojen hinkuminen yli oman käyttötarpeen.
Kellofanit
9
202
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Se on vain luksusta arkeen ja juhlaan. Jotkut keräilee tatuointeja ja tämä on vieläkin ihmeellisempää. Töhriä nyt kroppaansa.
- Anonyymi00009
tatuointihullun paluu..on otettu huono tatuointi vai?
- Anonyymi00002
Jotkut tosiaan säästää jatkuvasti, että saa sitten ostettua näitä kelloja. Huonompiin paikkoihin rahoja saa kyllä upotettua. Eli tämä on pitkäjänteistä säästämistä ja sitten voi palkita itseään kunnon kellolla.
- Anonyymi00004
Se kellohan on miesten niitä ainoita koruja. Siksi monet panostaa näihin.
- Anonyymi00003
Kello näyttää aikaa. Useimmat asiat, joita ihmiset kykenevät käsittelemään tapahtuvat yleensä ajassa. Siksi kello.
- Anonyymi00005
Kun aikuiset ihmiset kerää muumimukeja niin mikä on heidän ajatusmaailmansa.
- Anonyymi00006
Ne muumit lienevät jollakin hyllyllä näkyvissä.
Onko myös rannekellojen näyttelyseiniä?
Itsetutkiskelun tulos. Matkoilla otettujen, kansioissa olevien valokuvien ajoittainen selailu lienee jotain tuon tyyppistä?
Nyt, vaimoni menehdyttyä pari viikkoa sitten, hänen ottamansa kuvat ovat kansioissa kohteittain tunteita herättäviä katseltavia.
Tyttäremme halusi matkoilla ottamani diat joissa hän on näkyvissä alkuvuosina.
- Anonyymi00007
Itse olen kallistunut sille kannalle, että vielä hommaan sen 500€ Certinakellon. Tämän kummoisempaan tasoon en hae. Sitten kun taas rajat paukkuu siinä 15 000€, niin voi harkita auton ostoa. Tämä kustantaa noin 5000€. Kymppi jää käyttämätöntä rahaa.
Mb_76- Anonyymi00008
Siinä on jo hienot kellot ja ei kannata ottaa nurkkiin pölyyntymään monta aikarautaa. Eli tiukat rajat on hyvä tehdä. Kannattaa säästellä siihen automobilen hankintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2401553Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3041179Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan71835Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä51748- 120663
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38642Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt40636- 50586
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.49555Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94535- 45527
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48505- 32501
- 33487
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain78463- 77432
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8427- 19417
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K7412Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21401