Se ei vetäydy. Pitää hallussaan 20% Ukrainan pinta-alasta. Se on voittanut sodan. Valtaa uusia kaupunkeja. Kesällä.
Venäjä voittaa sodan
43
220
Vastaukset
- Anonyymi00001
sama mieltä
- Anonyymi00002
Ja paskat venäjä ei ole voittanut mitään muuta kuin tappamalla miljoonia
nuoria miehiä ja maineensa pilaamalla historiaallisen hölmöllä johtamisella.
Mutta voitto se on varmaan sekin. - Anonyymi00003
Itä-Ukraina turvattu ja Nato laajeneminen estetty.
Tehtävä suoritettu.- Anonyymi00005
Taisit unohtaa, että Nato juuri laajeni ihan Venäjän rajoille asti, eli tehtävä epäonnistui pahasti.
- Anonyymi00028
Anonyymi00005 kirjoitti:
Taisit unohtaa, että Nato juuri laajeni ihan Venäjän rajoille asti, eli tehtävä epäonnistui pahasti.
Mutta Suomessa ei asu mittavaa venäläisväestöä jota me oltais alettu lahtaamaan, kuten Ukrainassa.
- Anonyymi00038
Venäjä ei suostu kuin voittamaan.
Ja ystävät ja viholliset ovat osoittaneet itse itsensä.
Toivottavasti venäläisillä on pitkä muisti. - Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Venäjä ei suostu kuin voittamaan.
Ja ystävät ja viholliset ovat osoittaneet itse itsensä.
Toivottavasti venäläisillä on pitkä muisti.Nouse puolesta Venäjänmaan uskon - Встань за веру русская земля:
https://youtu.be/B0Q3Ob5RNPE?si=e7BJ-ORGjvfnR4ub
Patriotismia heistä kyllä löytyy. Suomalaiset taas heittivät patriansa hiiteen, ei puolesta Suomen, eikä uskon, vaan pelkän Ukrainan maan. Itä-Ukraina on tuhottu ja NATO laajeni juuri Venäjän rikollisen hyökkäyksen vuoksi. Kaikki meni pieleen.
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mutta Suomessa ei asu mittavaa venäläisväestöä jota me oltais alettu lahtaamaan, kuten Ukrainassa.
Hevonpaskaa, tiltu.
Anonyymi00038 kirjoitti:
Venäjä ei suostu kuin voittamaan.
Ja ystävät ja viholliset ovat osoittaneet itse itsensä.
Toivottavasti venäläisillä on pitkä muisti."Venäjä ei suostu kuin voittamaan."
LOL. Venäläiset ovat hävinneet usein ennenkin.
"Ja ystävät ja viholliset ovat osoittaneet itse itsensä."
Aivan, Nyt Venäjällä on ystävä Pohjois-Koreassa.
"Toivottavasti venäläisillä on pitkä muisti."
Ja toivottavasti vihdoinkin venäläiset oppivat, miten kuseen joutuvat hyökätessään rauhalliseen naapurimaahansa.
- Anonyymi00004
Hah hah!!
Venäjä valtasi likimain kaiken, mitä sillä nyt on vuonna 2022. Sen jälkeen ei ole edistystä tullut - eikä tule.
Nyt Putinin kassa alkaa olemaan tyhjä ja Venäjällä mietitiään, miten miljoonan sotilaan kuolema tai vammautuminen ja koko Valtion taloudellinen katastrofi voidaan selittää kansalle voittona. Luultavasti ei mitenkään ja Putinin aika on ohitse, kun tämä sota loppuu. Venäjällä tsaarilla ei ole lupa hävitä sotia.- Anonyymi00014
On sulla utopiat.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
On sulla utopiat.
On sulla utopiat. Minisika-Diktaattori -
Kolmen Päivän Sota.....Lähestyy 5:s Vuosi olet täysin tappiolla Ukrainaa vastaan-No täytyyhän kansalle valehdella suuresta "menestyksestä" joka lopulta johtaa karmeaan tappioon-.
Hetki, jolloin ukrainalaiset iskudroonit räjäyttävät Putinin ammusvaraston Donetskissa ja paljon muutakin on ilo katsella -Lisää näitä You Tube linkkejä 👍
https://www.youtube.com/watch?v=PEgXjsBknYA
Venäläiset pääse mihinkään kansainväliseen tietolähteeseen ymmärtäähän sen -ETTEI VAIN TOTUUS PALJASTUISI- Venäläinen elää omaa Propaganda elämäänsä- - Anonyymi00020
Olitte jo KIEWISSÄ HOMELIN lentokentällä...
- Anonyymi00006
Onhan tuo asetelma ollut selvä alusta alkaen, kun erikoisoperaatio alkoi.
Kysymys on ollut siitä, ettei venäläisille Ukraina ole mikä tahansa, vaan sillä on vissi historiallinen merkitys.
Palstalla asiaa ei tunnuta käsitettävän, mikä ei ole mikään iso ihme.- Anonyymi00008
Niin se oli Suomellakin Ruotsille 1800-luvulla, mutta maailma muuttuu eskoseni. Venäjän pitää nyt sopeutua siihen, että taas yksi sen veljeskansa haluaa elää diktatuurin sijaan vapaudessa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin se oli Suomellakin Ruotsille 1800-luvulla, mutta maailma muuttuu eskoseni. Venäjän pitää nyt sopeutua siihen, että taas yksi sen veljeskansa haluaa elää diktatuurin sijaan vapaudessa.
Niinpä, Venäjä vapautti suomalaiset orjuudesta 1808.
Nyt Venäjä vapauttaa ukrainalaiset fasismin ikeestä. - Anonyymi00021
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin se oli Suomellakin Ruotsille 1800-luvulla, mutta maailma muuttuu eskoseni. Venäjän pitää nyt sopeutua siihen, että taas yksi sen veljeskansa haluaa elää diktatuurin sijaan vapaudessa.
Ei ne sopusuhtainen.. Eihän niilä ole edes pesukoneita ja wc pyttyjä ja lämmintä vettä pesuun ja rusnyat haisee ku eivät ymmärrä että pitää olla lämmintä vettä pesuun ja saippuaa ja shampoota.
- Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niinpä, Venäjä vapautti suomalaiset orjuudesta 1808.
Nyt Venäjä vapauttaa ukrainalaiset fasismin ikeestä.Hellan lettas sentään Igori. Vai vaupauttitteSuomen?? Niin mistä?? Ja sitten koititte ottaa väkisin takas...ja nythän meilä on mitä teillä ei oo ..pesukoneita ja wc pyttyjä ja lämmintä vettä pesuun ja saippuaa ja shampoota ja kananmunia ym. Ja ootte sillä puolella rajaa ja ettehän te oo edes Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan. Ja olette mongolien sekajätteen jälkeläisiä ja otte ulkona Euroopasta.. rajat ovat kiinni jo EUN hygienia ja tartunta ja jäte ja haju lakien mukaan. Ja Ukraina on tulossa EUN jäsenexi.
- Anonyymi00030
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niinpä, Venäjä vapautti suomalaiset orjuudesta 1808.
Nyt Venäjä vapauttaa ukrainalaiset fasismin ikeestä.Ukrainahan on nykyään lähinnä keskitysleiri.
- Anonyymi00033
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niinpä, Venäjä vapautti suomalaiset orjuudesta 1808.
Nyt Venäjä vapauttaa ukrainalaiset fasismin ikeestä.🤣🤣🤣
Vai että vapautti. Typerä Suomen kansa sitten halusi eroon tuosta onnelasta ja itsenäistyi sata vuotta myöhemmin. - Anonyymi00034
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niinpä, Venäjä vapautti suomalaiset orjuudesta 1808.
Nyt Venäjä vapauttaa ukrainalaiset fasismin ikeestä.Ihan asian tynkä (mikä tällä foorumilla harvinaista) niin Ruotsissa ei ollut 1700-luvulla maaorjuutta, niin kuin oli Venäjällä. Ja se mahdollisti Suomenkin huiman kehityksen toimivaksi demokratiaksi. Venäläiset taas eivät ole vieläkään pääseet tsaaristaan eroon.
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niinpä, Venäjä vapautti suomalaiset orjuudesta 1808.
Nyt Venäjä vapauttaa ukrainalaiset fasismin ikeestä.Haha, mitä hevonpaskaa, tiltu.
- Anonyymi00007
Kaiken tämän jälkeen
Venäjä = R U T T O.
Kukaan ei halua olla teidän kanssa tekemisissä.
Pelasitte itsenne umpikujaan.
Pohjois- Korean sotilaat marssivat Punaisella Torilla.- Anonyymi00010
Ja Pohjois Korean miehetkö ne sitten siittävät uutta sukupolvea venäjällä
kun venäläiset miehet ovat kuolleet.Ja miksi sitä sukupolvea sitten kutsutaan
korski venäläiseksi vai korvenskiksi ?? - Anonyymi00016
Täysin järkeä vailla.
- Anonyymi00009
Onhan se toki mahdollista, ettei Venäjä (Putin) anna periksi. Mutta se johtaa nykyisen kaltaisen Venäjän romahtamiseen. Sitä ei sitten kukaan tiedä, mikä nousee tilalle. Hajoaako koko maa osavaltioikseen ja viekö Kiina niistä osan vaikutuspiiriinsä.
- Anonyymi00012
Sinä se vaan jaksat Kiinasta höpöttää, Kiinan etu on ettei Nato laajene sen rajoille, siksi Kiina tukee Venäjää erikoisaoperaatiossa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sinä se vaan jaksat Kiinasta höpöttää, Kiinan etu on ettei Nato laajene sen rajoille, siksi Kiina tukee Venäjää erikoisaoperaatiossa.
Sinä se vaan jaksat Kiinasta höpöttää, Kiinan etu on ettei Nato laajene sen rajoille, siksi Kiina tukee Venäjää erikoisaoperaatiossa.
Putinin höpinät loppuu kun Kiina ottaa omansa minkä Neuvostoliitto varasti-Ampumatta yhtään laukausta!
Sinähän se todella päästäsi sekaisin ensin Venäjän rajoille Nato nyt sitten Kiinan rajoille-
Ei sitten hullumpaa kommenttia nähty-NYT NÄHTIIN- - Anonyymi00026
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sinä se vaan jaksat Kiinasta höpöttää, Kiinan etu on ettei Nato laajene sen rajoille, siksi Kiina tukee Venäjää erikoisaoperaatiossa.
Tyhmänä edes rusnya tunne karttoja. Kiinan ja Euroopan välilä on paljon matkaa. Kinuskit vie teiltä Siperian
- Anonyymi00031
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tyhmänä edes rusnya tunne karttoja. Kiinan ja Euroopan välilä on paljon matkaa. Kinuskit vie teiltä Siperian
Vaikeammaksi saattaa tulevaisuudessa kyllä mennä, sillä Kiina ja Venäjähän ovat hiljattain poistaneet välisen rajansa. Vapaa liikkuvuus kuin yhdessä maassa.
- Anonyymi00035
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sinä se vaan jaksat Kiinasta höpöttää, Kiinan etu on ettei Nato laajene sen rajoille, siksi Kiina tukee Venäjää erikoisaoperaatiossa.
Venäjä on Kiinalle puhdas raaka-ainevarasto. Jos Venäjä hajoaa, niin useampi sen eteläisistä valtioista haluaa liittyä vauraaseen Kiinaan etenkin kun etnisesti ovat lähempänä kiinalaisia kuin slaaveja.
- Anonyymi00011
Ei ollut epäselvää missään vaiheessa
- Anonyymi00013
Kiina ottaa veloistaan siperian, eikä tarvitse tapattaa kansalaisiaan, Putlerin ei auta muuta kuin hyväksyä tilanne. Öljy on mennettä kamaa, ei sitä enään kukaan huoli, siinä meni venäjän viimeinenkin oljenkorsi.
- Anonyymi00025
Venäjä voittaa sodan
MISSÄ VIIPYY LINKIT- Niinpä niin...missä viipyy edelleen- Ei taida löytyä homma selvä ketjun aloitus -PROPAGANDAA- - Anonyymi00027
Rusnyat on vaan rusnya. Ja Igori vastaa nyt ku kysytään ; koska viimexi kävit suihkussa.. ja lämmintä vettä pesuun ja saippuaa ja shampoota sait käyttää...pesukoneita käyttänyt vaateiden pesuun viimexi?? Ja saanut kaukalosta rehua ja kahvia kerropas nyt tänne päin rusnya..odottelen vastausta
- Anonyymi00029
Aloittajan hengenheimolainen raapusti 1945 Berliinissä seinään
Am Ende steht der Sieg!
Putler tarjosi juuri samaa slogania Pietariin foorumiin kokoontuneelle Euroopan äärioikeistolle Ukrainan droonien lentäessä yläpuolella 😂 - Anonyymi00032
Venäjä pilasi etunsa
Venäjän aiempi miehistöetu olisi Watlingin mukaan mahdollistanut uusien rekrytoitavien paremman koulutuksen. Sen sijaan Venäjän sodanjohto vain heitti uutta miestä etulinjaan tykinruoaksi ja luotti siihen, että uusia saadaan aina.
Kunnes ei enää saatukaan.
Venäjän armeijaan on kasautunut korruptoituneita sotilaita väliportaisiin, ja miehistö lahjoo esimiehiään välttääkseen hyökkäykset. Niihin määrätään koulutetumpia tukijoukkoja.
Kokeneita ammattilaisia on kuollut tai haavoittunut hyökkäyksissä. Monet upseerit ovat saaneet ylennykset kentällä ilman kunnollista koulutusta.
Taistelukenttä on muuttunut pois siitä, missä Venäjä oli hyvä: vahvan tykistön tukemista hyökkäyksistä. Etulinjan laajalle ns. harmaalle alueelle ei voi kohdistaa tykistökeskityksiä, koska siellä on myös omia joukkoja.
Kun tilanne on sekasortoinen, väliportaan upseerit raportoivat eteenpäin käytännössä vääriä tietoja joukkojen sijainnista, jolloin komentajat eivät tiedä todellista tilannetta. - Anonyymi00036
Venäjä on vaihtanut palan maata suureen määrään menehtyneitä kansalaisiaan ja plus ikuiseen häpeänurkkaan maailman kauppakumppanien edessä.
Sodan jälkeiset vuosikymmenet näyttävät, kannattiko ihan oikeasti.
Prameat sankaripatsaat eivät tätä menetystä korvaa.- Anonyymi00039
Sodan syy: Putin uskoi hetken olevansa ”uusi Pietari Suuri” ja nyky-Venäjällä olevan pyhä tehtävä palauttaa takaisin tsaarin ajan ulkorajat (joiden sisalle myös Suomi mahtuu!). Niinpä hän aloitti sodan ja valitsi ensimmäiseksi kohteeksi Ukrainan. Neljän vuoden sotimisen jälkeen vaikuttaa tehtävä ylivoimaiselle Venäjän resursseille!
Sodan perussyy on Putinin sotakiima ja vallanhimo!
Venäjällä on ikivanha perinne syyttää pikkuvaltioita itseään siitä, että Venäjän on ”ihan pakko” hyökätä niihin ja että ne turmelevat hienon projektin ’ala-arvoisella tavalla’, kun KEHTAAVAT TEHDÄ VASTARINTAA!!!
- Anonyymi00037
Faabeli-musiikkia rauhan puolesta,
Öinen serenadi - Ночная серенада:
https://youtu.be/o_Hy7FBvBxs?si=inLhLN4OIevVCa6m
🦊🌸 - Anonyymi00041
Ai se tapahtuukin nyt tänä kesänä? Eikä viime, tai sitä edellisenä, tai sitä edellisenä, tai....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466