Näin ei voida jatkaa. Puhutaan työperäisestä maahanmuutosta ja tosiasiassa vuotuiset miljardiluokan maahanmuuttajakustannukset vain kasvavat jatkuvasti. Vähiintään pitää lopettaa puheet työperäisyydestä, kun yhtä työllistyvää kohti maahan tulee kymmenen ei lainkaan-, taikka vaikeasti-työllistettävää.
Meitä suomalaisia on niin rajallisesti pitämässä verovaroin maatamme pystyssä, ettei vihreiden ja vasemmiston ihannoimaa ilmaisyhteiskuntaa kaikille halukkaille kertakaikkiaan ole vara edes haaveilla,
Joka maahan tulee/ tuodaan tukkoon, kunhan tuottaa sen minkä kuluttaakin. Muut pysykööt pois.
Maahanmuuton on oltava tuottavaa
16
204
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Jos mamu ei maksa veroja
niin saa mennä matkoihinsa.
Minä en kustanna ventovieraan elämistä.
En todellakaan. - Anonyymi00002
Enimmäkseen maahan virtaa pelkkää tapettavaa alipaskaa.
- Anonyymi00003
Niistä tuotoista verotuksessa löytyy satavarmasti dokumenttia jota voisi verrata tulijoiden määrään. Veikkaan ettei tietoja uskalleta kertoa koska työperäinen…
- Anonyymi00004
Englannissa on matuja tietty valtavasti koska niillä on ollut paljon kolonioita
23-vuotias Vickrum Digwa tuomittiin maanantaina murhasta elinkautiseen vankeuteen, jossa minimirangaistus on 21 vuotta
viisi veitseniskua 18-vuotiaaseen poikaan
mur haajan intialaisperhe
https://www.bbc.com/news/articles/clyp33pp0lvo
Englanti on vapaan tiedonvälityksen maa joten kaikki julkaistaan
esimerkiksi
Suomi ja Venäjä ja pKorea eivät ole - Anonyymi00005
Suomessa puolet maahanmuuttajista on työttöminä
Jopa Espoossa
Ja arvatkaa miten risoo kun näkee näitä 400 vuotta kotoutettuja kansallispuvuissa keskellä päivää- Anonyymi00007
Ei kaikki ole työttömiä!
Joka päivä sattuu ja tapahtuu.
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000012057325.html
- Anonyymi00008
Muistakaa että on sääntöjen vastaista kertoa totuus ( perustuu vas perusagendaan)
- Anonyymi00009
uli uli persu uli
- Anonyymi00012
minä pärjään sitten viidakossa 🙂mutta sinut ja sukusi käy köpelösti ensimmäisenä vasemmisto paska 🤣
- Anonyymi00010
Pelkkää surua, murhetta, raivoa ja kiukkua tuottavaa ongelmasosiaalimuutto jo onkin.
- Anonyymi00011
tulijoiden pitää olla suomen keskiarvon yläpuolella , jotta heistä on hyötyä
- Anonyymi00017
Kunhan kustantaisivat edes murto osan aiheuttamistaan hemmetinmoisista kuluista itse.
- Anonyymi00013
Suomalainen vasemmistoliittoa ja vihreitä kannattava nainen tekee Suomesta varmasti kehitysmaan seuraavan 50 vuoden kuluessa maahanmuuttopolitiikallaan.
- Anonyymi00014
Työperäisyys tarkoittaakin että tuottavat töitä suomalaisille, ja paljon. Millään ei meinata suoriutua noiden suomenpelastajien aiheuttamista kustannuksista.
- Anonyymi00015
Näin vaan on jatkunut vuodesta toiseen. Vasurit, Demarit, Vihreät ha Rkp niitä eniten haluaa. Ainoa puolue, joka on sanonut j y r k ä n EI, om Persut.
- Anonyymi00016
Tuottavaaha se onki, muttei meille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475