"MINÄ RAAMATTU YKSISELITTEISESTI TUOMITSEN HYÖKKÄYKSET IRANIIN"
Joo! Niin siellä Raamatussa yksiselitteisesti kuulemma jossain lukee että
5
62
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Yksiselitteisesti Israel ei saa aloittaa sotaa sapattina. Se on rike mitä ei noin vain siunata kuten kaikki muut teot kun siinä rikotaan Jumalan lakia ja ikuinen liitto mikä on tehty Egyptin vapautumisen muistoksi. Ei sitä voi häpäistä aloittamalla tappaminen juuri sapattina. Siitä joutuu tilille samalla tavalla kuin Jumalan Pojan tappamisesta sapattirikkomuksista.
Itse tappamisen ja homostelun voi siunata, mutta ei sapattirikkomuksia.- Anonyymi00002UUSI
4.Mooseksen kirja:
28:10 Tämä on sapatin polttouhri, joka uhrattakoon kunakin sapattina jokapäiväisen polttouhrin ja siihen kuuluvan juomauhrin ohella.
Nehemia:
10:31 Me emme osta sapattina tai pyhäpäivänä maan kansoilta, jos ne tuovat kauppatavaraa tai viljaa mitä tahansa kaupaksi sapattina. Me jätämme joka seitsemäntenä vuotena maan lepäämään ja kaikki saatavat velkomatta. - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
4.Mooseksen kirja:
28:10 Tämä on sapatin polttouhri, joka uhrattakoon kunakin sapattina jokapäiväisen polttouhrin ja siihen kuuluvan juomauhrin ohella.
Nehemia:
10:31 Me emme osta sapattina tai pyhäpäivänä maan kansoilta, jos ne tuovat kauppatavaraa tai viljaa mitä tahansa kaupaksi sapattina. Me jätämme joka seitsemäntenä vuotena maan lepäämään ja kaikki saatavat velkomatta.Ja kukaanhan meistä ei sorru sapattirikkomuksiin, vaikka esim. vierailisi palokunta joka ikinen sapatti polttouhriamme sammuttamassa.
- Anonyymi00004UUSI
Raamattu on sepustettu oikeuttamaan juutalaisten väkivaltaisuuden.
- Anonyymi00005UUSI
Käänteli ja väänteli Raamattua miten tahansa, niin yksipuolista sotaa ei kyllä saa aloittaa sapattina. Kyllä härkienkin pitää silloin levätä, niin tietenkin myös ohjusten eikä kylmää kuolemaa juuri sapattina kun se ei ole mitenkään välttämätöntä, vaan sen voisi aloittaa vasta sapatin mentyä vaikka lauantai-iltana aloittaisi armottoman pommittamisen ja ihmisten tappamisen.
Se on rikkomus mitä ei noin vain siunata, koska kyse on Jumalan lain rikkomisesta. Ei mistään omista haluista kuten homostelusta tai tappamisessa yleensä, vaan siinä noustaan itse Jumalaa vastaan, eikä niin saa tehdä edes luvattu kansa. Se, jolle juuri se käsky on annettu että muistaisi miten itse ollut orjana ja Jumala pelastanut.
Se aika räikeä rikos kun pitäisi muistella omaa orjuutta ja samaan aikaan aloittaa toisten pommittamisen yllättäen ilman sodanjulistusta tai ennakkovaroitusta, niin siinä sapatin pyhyys rikkoontuuu niin räikeällä tavalla mitä sen ikinä voi tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2741708IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk471559Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1521274Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5071077- 1411076
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.741011Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73953Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47901Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta152867