Tässä on sinulle vapaa ja rehellinen ja luotettava ja rauhallinen setä.
Olen asiallinen ja huumorintajuinen ja ystävällinen ja mukava.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minä en petä sinua ja olen huomioon.
Minun Snapchat on nimellä Rauno Kajander ja siinä lukee myös raunokajander26
Minun Facebook on nimellä Rane Kajander
Minun puhelinnumero on 0469429877
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 49 vuotta
TIEDOTUS NEITOSET
Älkää uskoko niitten, kusipäitten valheisiin jotka änkyttää että, minä asun Siltakodissa ja, joudun nukkumaan kello 23:00 ja minä muka olen eläimiin sekaantuja.
Onko Heinolassa neitoa jolla ei ole poikaystävää mutta haluat rakkautta ja hyväilyä
20
90
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Miksi et myönnä että välillä etsit seksiseuraa pojista?
- Anonyymi00002UUSI
Miksi et voi kertoa totuutta, että imit pienenä isäsi munaa?
- Anonyymi00007UUSI
Raneonkiihkee kirjoitti:
Kato ku sä homo tajusit änkyttää itestäs taas
Ilmoitin sun nimimerkin ylläpidolle poistettavaksi
Tiina19 - Anonyymi00014UUSI
Onhan se sen myöntänyt.
- Anonyymi00003UUSI
Kannattaisi varmaan käydä kylällä katsomassa miten hienoja kuvia sinusta siellä on! 🤣🤣
Se kusipää joka sen jutun laitto liikkeelle että mä mikä olen eläimiin sekaantuja ni se kusipää saa mitä kerjää.
Ei kannata Levitellä valheita jotka ei edes ole totta
Mä sanon että helppo hän niitä kuvia on tehä ja muokata- Anonyymi00006UUSI
Raneonkiihkee kirjoitti:
Se kusipää joka sen jutun laitto liikkeelle että mä mikä olen eläimiin sekaantuja ni se kusipää saa mitä kerjää.
Mä sanon että helppo hän niitä kuvia on tehä ja muokataNo kerro vammainen Rane miten niitä muokataan, äläkä itke.
- Anonyymi00011UUSI
Raneonkiihkee kirjoitti:
Mä sanon että helppo hän niitä kuvia on tehä ja muokataOnhan siellä kuvia myös missä imet nuorta poikaa
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onhan siellä kuvia myös missä imet nuorta poikaa
Kyllä teistä todella huomaa että kuulutte laitokset ja levittelette sellasta paskaa mikä ei ole edes totta
- Anonyymi00012UUSI
Raneonkiihkee kirjoitti:
Kyllä teistä todella huomaa että kuulutte laitokset ja levittelette sellasta paskaa mikä ei ole edes totta
Tää on totta setä Ranesta 💪 asuu äitinsä ja veljensä kanssa ei oo 49 vuotiaasta ukosta yksin asujaksi 😅😁
- Anonyymi00015UUSI
Raneonkiihkee kirjoitti:
Mä sanon että helppo hän niitä kuvia on tehä ja muokata"valheita jotka ei edes ole totta" Kirjoitat kuin 7-vuotias.
Kerro millainen valhe sitten on totta? - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tää on totta setä Ranesta 💪 asuu äitinsä ja veljensä kanssa ei oo 49 vuotiaasta ukosta yksin asujaksi 😅😁
Ei kai nyt yksin pysty asumaan, kun ei päässyt peruskouluun ja aivoissa on useampikin kuin yksi vika.
Pistät ton vastuuseen omasta elämästään, niin se delaa viikossa nälkään.
Silti rääkyy pillun perään vaikkei kukaan tommosta riesaa halua lähelleen
- Anonyymi00004UUSI
Onko sulla jo poikaystävää?
Haluatko rakkautta ja hyväilyjä?
Sami20- Anonyymi00005UUSI
Voiko tohon sun numeroon laittaa viestiä?
Sami20 - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sami20Voi.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sami20Ei taida seura kelvata tuolle aloittajalle 🫤
Sami20 - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei taida seura kelvata tuolle aloittajalle 🫤
Sami20Kyllä sille pojat kelpaa. Yrittää vaan taas olla niiiin heteroa.. Setä luulee, että kun tekee uuden ilmoituksen, niin vanhat homojutut unohtuu. Ei unohdu!
- Anonyymi00013UUSI
Tuhlaat elämäsi tällai. Lopetat noi turhat määkimiset pillun perään ja ala vaikka lukea kirjoja. Anna itselles jotain tekemistä, joka tekee susta kiinnostavamman. Nyt olet vähemmän kiinnostava kuin puolikas HK:n sinistä lenkkiä, jonka parasta ennen päivä oli vuosi sitten.
Lue toi vielä kerran huolellisesti ja ala sitten määkiä sitä samaa ainoaa virttä jonka osaat.
Ei kukaan kiinnostu rikkinäisesrä levystä. - Anonyymi00017UUSI
Lopeta nyt pelle noi älyttömyydet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk51264Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1681183Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1021045Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470987- 131884
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.71884Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt271879Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.64786Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan45783Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää395753