Pikakassaa vai normaalia!?
Käytätkö kaupassa..
16
174
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En käy kaupassa.
- Anonyymi00002UUSI
Melkein aina käytän pikakassaa,kun osaan!
- Anonyymi00003UUSI
Normaalia
- Anonyymi00004UUSI
En kumpaakaan
- Anonyymi00005UUSI
Riippuu miten pihkassa on
- Anonyymi00006UUSI
Normaalia. Vai haluatteko että käteinen katoaa ja joudut selittää tuotteessa olevan vian ai:lle joka vastaa ”en saanut selvää. Ole hyvä ja yritä uudelleen!”
- Anonyymi00007UUSI
Oon ihastunut kaupan pikakassaan😍
- Anonyymi00011UUSI
Moi!
🦾🤖
- Anonyymi00008UUSI
Tykkään kyllä vähän pidemmistä sessioista 🤔
- Anonyymi00009UUSI
Jos on vähän ostoksia (niin kuin yleensä) ja tavallisilla kassoilla asiaikkaita, niin automaattia. Muuten tavallista kassaa. Kerran muuten suoritin käänteisen myymälävarkauden automaattikassalla. Olin ostamassa 2 x Pepsi Max -pakkausta ja kone luki vahingossa viivakoodin yksittäisestä pullosta, eikä siitä pahvipakkauksesta. Laitoin sitten vielä lisäksi oikeaoppisesti yhdistelmäpakkauksen viivakoodin luetuksi, mutta maksoin siis ylimääräistä yhden pullon verran, vaikka mulla ei sellaista ollut. En vain jaksanut pyytää myyjää paikalle, kun halusin nopeasti pois.
- Anonyymi00010UUSI
Varokaa pikakassoja‼️
- Anonyymi00012UUSI
Ne pikakassat on pelottavia ku ne myyjät siinä vain seuraa ja tuijottaa pahalla silmällä 😂😂🤭❤️ en oo siis koskaan niitä käyttänyt mut ehkä joskus
- Anonyymi00013UUSI
Se on jotenkin hassua. Poistetaan myyjät kassoilta mutta laitetaan osa heistä takaisin vahtimaan kassoja ulkopuolelta 🤨
- Anonyymi00014UUSI
Normaalia pikakassa vie työpaikan kolmelta kassaneidiltä vähintään ruokiksella oleville nopea maksu vaihtoehto kun ei ruokis ole kun puolesta tunnista tuntiin alasta riippuen
- Anonyymi00015UUSI
Kattelen aina peppuja ja t*ssejä.
- Anonyymi00016UUSI
Itsepalvelukassaa, paitsi juoksukaljapäivinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk141369Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2041333Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1451179Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 134959
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73923Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66847Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47832- 68794
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397776