Lehdessä oli kirjoitettu, että Kela pääsee kurkistamaan asiakkaidensa osakkeita ja omaisuutta. Toivottavasti myös ulkomailla oleva omaisuus ja lähetetyt rahat tulevat tarkastelun piiriin.
Rehellisintä olisi rakentaa elintarvikkeita työtä vastaan malli, jossa jokainen saisi elintarvikkeita tekemistä vastaan. Elintarvikeoikeidenmukaisuus on ihmisoikeutta.
Kela saa tutkia
5
129
Vastaukset
- Anonyymi00002
Onneksi on olemassa tuo työeläke, mikä torppaa tehokkaasti Kelan aikeet.
Eipä pääse kukaan Kelan virkailija tirkistelemään tilejäni eikä jemmarahoja. - Anonyymi00003
Ei köyhällä ole osakkeita. Minun rahat on täällä kotona kassakaapissa. Tilillä on vain sen verran että saan bensaa ostettua.
- Anonyymi00004
Ulkomailla voi olla, jos osaa Suomessa tehdä olosuhteet siten, että saa Kelasta. Joku voi saada Suomesta tuen ja joku toinen asua toisessa maassa. Sitten ihmiset, jotka ovat jotenkin yhdessä voivat asua useassa eri paikassa ja saada tukea. Kaikki eivät osaa järjestää asioita siten, että Kelasta saa rahaa.
Jos ihmiset saisivat elintarvikkeita työtä vastaan, silloin kenelläkään, joka pystyisi ei olisi nälkä.
- Anonyymi00005
Suomesta on tullut täysin holhousyhteiskunta. Kytätään kaikki mitä tavallinen ihminen tekee. Laittaisivat maan asiat kuntoon ettei tarvitsisi henkensäpititimiksi koittaa huijata yhteiskuntaa. Ja yleensä se on niin että joka toista epäilee on itse huijari. Vai mitä hallitus ja virastot.
- Anonyymi00006
Kuinkahan monta miljoonaa rikkaat suomalaiset on piilottaneet rahojaan veroparatiiseihin ja kuinkahan paljon rikkaat kiertää veroja joka vuosi? Eipä tunnu niiden kyttääminen kiinnostavan,mutta köyhiä kyllä kytätään ettei vaan saa 1 senttiä liikaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412