ja taas näitä

Anonyymi-ap

26

245

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joo nämä ruoankuljetus firmat ovat juuri näitä matujen "työpaikkoja" eivät varmaan elä näillä palkoilla, mutta Kela hoitaa muut kulut? Kunta/kaupunki maksaa vuokrat ja puhelimet kun tarvitsevat työssään? Veikkaisin että näiden matujen oma tulo 35% loput yhteiskunnan tukea? En kyllä ymmärrä että miksi ei ihmiset osaa hakea itse ruokiaan? Kuka haluaa syödä jäähtynyttä pikaruokaa?

• Anonyymi00002

Juu, eihän touhussa mitään järkeä ole ja siitähän selvä todiste on järkevien perusteluiden puute mitä maahanmuuttoon tulee.

• Anonyymi00006

Woltaten guptaa

• Anonyymi00020

Olisivat suomalaiset työttömät kiinnostunut edes tuollaisesta työstä. He kuitenkin tekevät työtä. Monet suomalaiset eivät työtä tee, vaikka karvat kämmeniin kasvaisi.

• Anonyymi00021

Tässä matu, jonka tulot toimarin työstä 170 000€ vuodessa. Laskepa persu, paljon maksan siitä veroa 52prossan mukaan. Sillä elätetään joku työtön suomalainenkin. Ruoka lähetti tekee sentään työtä, eikä ole, vaikka muuta väittää, mikään yhteiskunnan elätti.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tässä matu, jonka tulot toimarin työstä 170 000€ vuodessa. Laskepa persu, paljon maksan siitä veroa 52prossan mukaan. Sillä elätetään joku työtön suomalainenkin. Ruoka lähetti tekee sentään työtä, eikä ole, vaikka muuta väittää, mikään yhteiskunnan elätti.

Et maksa. Olet kantis ja vassari.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Olisivat suomalaiset työttömät kiinnostunut edes tuollaisesta työstä. He kuitenkin tekevät työtä. Monet suomalaiset eivät työtä tee, vaikka karvat kämmeniin kasvaisi.

kyllähän se kokopäiväinen raiskaaminenkin varmaan työstä käy - joillekin.

• Anonyymi00003

eikö noiden kuskien autojen tarvi täyttää mitään elintarvike lakeja? suorastaan paskasia sisältä jne-kuskit vetää sisällä pilvee jne

• Anonyymi00004

Veroeuroja

• Anonyymi00005

Guptaa kulllllllllekin

• Anonyymi00007

Miksei Tuomas tee tik tik videota näistä? Onko alkanut suvakiksi?!

• Anonyymi00011

Miksi muka?

• Anonyymi00010

Pajeetin panos Suomelle.

• Anonyymi00012

Jöttäkää raistit mamut rauhaan!

• Anonyymi00014

"Jöttäkää raistit mamut rauhaan!"

Heti kun oppivat tavoille tai häipyvät sinne mistä tulivatkin.

Tarkemmin sanottuna siis häipyvät, tuo ensimmäinen vaihtoehto kun on osoittautunut mahdottomaksi.

• Anonyymi00015
    • Anonyymi00016

Boikotoikaa moktarsuldaanhamidia

• Anonyymi00017

Kyllä

• Anonyymi00018

Raiskaus!!!

• Anonyymi00019

Ja ne saatanat ajavat romuillaan vielä jalkakäytävillä.

• Anonyymi00029

Tapettavaa alipaskaa kyllä riittä. Woltti-apinat 6 ft under.

• Anonyymi00031

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      194
      1855
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      977
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      127
      902
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      210
      704
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      656
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      60
      655
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      624
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe