On se, että ihmispoloinen käyttää elämänsä viimeiset rippeet toisten herjaamiseen, välittämättä Jumalan sanan varoituksista.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Sellaiset ihmiset eivät Jeesusta tunne.
- Anonyymi00003
Luuk. 12:51
Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!- Anonyymi00004
Tuota sinä olet hokenut vuosikymmenet TS!
Se on oikein sinun tavaramerkkisi. Se ei todellakaan tarkoita, että olisi Jumalan tahdon mukaista hankkimalla hankkia vihamiehiä törkeällä käytöksellä.
- Anonyymi00005
Kyllä on sekavaa! Ketä tässä uskoa?
- Anonyymi00006
Joh. 5:46
Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joh. 5:46
Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.Joh. 5:47
Mutta jos te ette usko hänen kirjoituksiaan, kuinka te uskoisitte minun sanojani?" - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joh. 5:47
Mutta jos te ette usko hänen kirjoituksiaan, kuinka te uskoisitte minun sanojani?"Kenen kirjoituksia, kuka kirjoittanut?
- Anonyymi00009
Jes. 63:11
Silloin hänen kansansa muisti muinaisia päiviä, muisti Moosesta: Missä on hän, joka toi heidät ylös merestä, heidät ynnä hänen laumansa paimenen? Missä on hän, joka pani tämän sydämeen Pyhän Henkensä.
Mooses oli täytetty Pyhällä Hengellä.
Paavalista ei voi olla varma, mikä henki siellä pisti miehen puhumaan sekavia hurmoskieliä.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.- Anonyymi00011
Mooses, jonka nimiin vannot ja lakiin, eivät sinua pelasta. TS, sinun täytyy viimeinkin tehdä parannus ja huutaa avuksesi Jeesusta Kristusta, joka voi sinut kadotuksesta pelastaa! Hänessä on AINOA toivosi!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2291964
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601154- 20985
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125686- 38669
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤224658Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa201587- 38418
- 50418
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42412