Herra Jeesus rohkaisi apostoli Paavalia

Anonyymi-ap

Mutta seuraavana yönä Herra seisoi Paavalin tykönä ja sanoi: "Ole turvallisella mielellä, sillä niinkuin sinä olet todistanut minusta Jerusalemissa, niin sinun pitää todistaman minusta myös Roomassa".
Apt 23:11

16

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mutta yöllä sen jälkeen seisoi Herra hänen tykönänsä ja sanoi: ole vahvassa turvassa, Paavali! sillä niinkuin sinä olet minusta Jerusalemissa todistanut, niin sinun pitää Roomissakin todistaman.

• Anonyymi00002
        UUSI

Natten därefter kom Herren och stod framför honom och sade: "Var vid gott mod; ty såsom du har vittnat om mig i Jerusalem, så måste du ock vittna i Rom."

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Natten därefter kom Herren och stod framför honom och sade: "Var vid gott mod; ty såsom du har vittnat om mig i Jerusalem, så måste du ock vittna i Rom."

And the night following the Lord stood by him, and said, Be of good cheer, Paul: for as thou hast testified of me in Jerusalem, so must thou bear witness also at Rome.

• Anonyymi00004
      UUSI

Samoin myös Jumalan enkeli rohkaisi apostoli Paavalia merihädässä.

Apt 27:23,24

Sillä tänä yönä seisoi minun tykönäni sen Jumalan enkeli, jonka oma minä olen ja jota minä myös palvelen,
      ja sanoi: 'Älä pelkää, Paavali, keisarin eteen sinun pitää menemän; ja katso, Jumala on lahjoittanut sinulle kaikki, jotka sinun kanssasi purjehtivat'.

• Anonyymi00005
      UUSI

Jeesus meni kuoltuaan fyysisessä ihmisen muodossa taivaaseen ja tulee sieltä takaisin fyysisessä ihmisen muodossa vasta ajastaan.

Ei hengaile murhamiesten porukkoissa haamuna.

• Anonyymi00008
        UUSI

Ap. t. 1:11

ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

• Anonyymi00006
      UUSI

Kannattaa uskoa mieluummin Paavalin tappaman Stefanoksen kertomusta, kun hän näki Jeesuksen taivaassa.

Ap. t. 7:55

Mutta Pyhää Henkeä täynnä Stefanos nosti katseensa taivasta kohti ja näki Jumalan kirkkauden ja Jeesuksen, joka seisoi Jumalan oikealla puolella.

• Anonyymi00007
      UUSI

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

On arvioitu, että Paavalin puheista 80 % on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20 % valheita.

• Anonyymi00009
      UUSI

Nyt on vaan niin, että Jeesuksen ilmoituksen mukaan Paavali ei ole hänen apostolinsa.
      Eikä se siitä selittelemällä muuksi muutu.

Ilm. 21:14

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

• Anonyymi00010
      UUSI

Joh. 14:30

En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

Jeesus varoitti viimeisinä sanoinaan oikeita apostoleita hänen taivaaseen menon jälkeen ilmetyvistä valejeesuksista ja uusista julistajista, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa, sitä hävittämässä.

Matt.24:24 " Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

• Anonyymi00011
      UUSI

Ilmestyskirjassa Jeesus sanoo aika pahasti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä uusista seurakunnista.

Ilm. 3:9

Katso, minä annan sinulle Saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.

• Anonyymi00012
      UUSI

Helposti unohtuu, että Jeesus oli uskoltaan Juutalainen alusta loppuun asti.

Luuk. 4:16

Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.

Ilm. 14:12

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt
      ja Jeesuksen uskon.

• Anonyymi00013
      UUSI

Jumala piti huolta Paavalista, vaikka Hän sanoikin heti Paavali uskoontullessa, että Paavali tulee kärsimään Hänen nimensä vuoksi.

• Anonyymi00016
        UUSI

Paavali ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa, eikä kuulut Jeesuksen opetuksia.

• Anonyymi00014
      UUSI

Niin se Paavalin rangaistus sai jatkoa, kohti uusia vastoinkäymisiä ja nöyryytyksiä.

• Anonyymi00015
      UUSI

Saatanan enkeli rohkaisi Paavalia tekemään lisää syntiä ja valehtelemaan.

Room. 7:20

Mutta jos minä teen, jota en minä tahdo, niin en minä sitä enää tee, vaan synti, joka minussa asuu.

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      351
      2133
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      50
      1683
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      154
      1343
    4. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1234
    5. 143
      1188
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1161
    7. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      85
      1092
    8. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1067
    9. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1058
    10. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      48
      982
    Aihe