Sofia Virran veto oli huikea, naista puhuteltiin*tämä nainen tässä* halventavasti ja paikkaa näyttäen.
Sofia on puolueensa puheenjohtaja, Wille loikkari, erotettu kokoomuksesta lasten kähminnän vuoksi. Mutta pollea kuin mikä, koska kai sillä jotain roikkuu jalkovälissä!
Me ihmiset Suomessa kuljemme kohti sitä yhdenvertaisuutta, joka on perustuslakiin kirjattu. Mekin, jotka emme ole enää kukassa ja parhaissa voimissamme.
Ihmisen kunnioitus. Emmekö osanneet sitä opettaa lapsillemme?
*Tämä ihminen tässä* lippikset vanhusten päähän
9
95
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Kannatan. Tämä ihminen tässä. Valuvikoineen, ikänsä, sukupuolensa, ihonvärinsä vuoksi!
- Anonyymi00002
Olen *tämä ihminen tässä*. Minulla on ääni enkä ole vielä kuollut!
- Anonyymi00003
Tämä muu sukupuolinen tässä...
Vihreiden kannatus laskee Sofian typerän käytöksen ansiosta.
Ei taida päästä A-Studioon toista kertaa.
Rydman oli siellä episodin jälkeen.
😊😊😊😊😊Minäkin olen *tämä ihminen tässä*. Minulla on ääni enkä ole vielä kuollut!
😊😊😊😊😊
Slava Russia !
Z- Anonyymi00005
Benny Hill pakeni kaverinsa kanssa poliiseja tavarataloon ja osui navigointikartan eteen.
Siinä oli se iso piste "OLET TÄSSÄ"
Benny huudahti: - Ne tietävät, että me olemme tässä! - ja nostivat kätensä ylös. - Anonyymi00006
Just. Ollaan kaikki *tämä ihminen tässä* omalla äänellämme!
Minä vanhuksen äänellä.
Sofia Virta naisen ja lasten äänellä.
Putinin kannattaja Suur-Venäjän Federaation kannattajan äänellään.
Wille Rydman oikeistopopulistien äänellä. - Anonyymi00008
Minä ihminen tässä olen suomalaisen äänellä. Ihanan kotimaan, jossa hyvää on jaettu tarpeeseen. Ja hyvin tuloksin!
- Anonyymi00009
Komppaan Sofiaa. Valtamedia pitää Rydmannia parrasvaloissa, mutta ei se paljon auta. Mun naapuri on S-kaupan jäsen ja toimeentulotuella yleistuen lisäksi kun ei riitä lääkkeisiin. Jos saa bonusta, se vähennetään toimeentulotuesta?
Mihin ihmisen ilkeys riittääkään? Ja meillä Suomessa oikeistohallituksen?
Jos haluasisit antaa 20 euron rahalahjan syntymäpäivän kunniaksi, se on pois toimeentulotuesta. Anna siis se 570 euroa ja plus 20 euroa, niin naapuri saa lahjansa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561