ei auttanut lippalakki temppukaan yhtään.
Hermoheikosta Virrasta ei vaan ole johtajaksi.
Virran vihreiden kannatus pohjalukemissa
17
127
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Puolue istuu oppositiossa, mutta kannatus on surkeaa.....hohohohoo.
- Anonyymi00010
Perussuomalaisten kannatus on myös pohjalukemissa.
Ei auttanut lippalakki temppukaan yhtään.
Valehtelija Purrasta ei vaan ole johtajaksi. - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Perussuomalaisten kannatus on myös pohjalukemissa.
Ei auttanut lippalakki temppukaan yhtään.
Valehtelija Purrasta ei vaan ole johtajaksi.Persut istuu vaan hallituksessa päättämässä, ja kannatus on silti paljon parempi kuin vihreillä.
Hohohohooooo! - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Persut istuu vaan hallituksessa päättämässä, ja kannatus on silti paljon parempi kuin vihreillä.
Hohohohooooo!Meni vihervassu hiljaiseksi......
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Meni vihervassu hiljaiseksi......
Raukkojan ne on ja tyhmiä.
- Anonyymi00002
Sofia sopisi paremmin vapaapainiin kuin politiikkaan.
- Anonyymi00006
Sofialle banaaneja.
- Anonyymi00003
Puhuva pää ei puhuttele.
Virta on huono keskustelija eikä herätä luottamusta kuulijoissa. Niinistö ollut viimeinen vihreiden puheenjohtaja, jolla on ollut otetta. - Anonyymi00004
Täysin turha tytön hupakko.
- Anonyymi00007
Onhan se hauska pelle. Ei kylläkään ole järkeä elättää sitä verovaroilla.
- Anonyymi00017
100%.
- Anonyymi00005
Sofia Virta on nainen. Meistä puolet on. Ei auta pullistelu siinä kohtaa!
'tämä nainen tässä' teki selväksi oikeistopopulistin naisen paikan. Hih!
Me osataan, voidaan ja tehdään, hyvä Sofia! Olen 'tämä ihminen tässä', mies mutta en hiiri enkä Johtajan juoksupoika! - Anonyymi00008
Viimeisin mitttaus 8,3, prosentin enemmän kuin ruotsalaisten ja kd:n yhteensä.
Persuista ei vaan ole asioita hoitamaan. Ne vetää vaan omaan piikkiin.- Anonyymi00009
Aivan umpityhmä kommentti. Ei sulle ole paljon älyä suotu.
- Anonyymi00011
Ruisrock on kohta ja Sofia on sanut taas vip-lipun järjestäjiltä. Seiskakin on paikalla.
- Anonyymi00013
Iskemässä nuoria miehiä....
- Anonyymi00014
Sofia loisii ja ryyppää kansalaisten rahoilla. Pummipoliitikkoja on liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6141600Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12711- 45652
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32523
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494