ANTAKAA PELASTAA ITSENNE!

Anonyymi-ap

Jesaja 45:22

Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.

Apt 2:40

Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta".

19

114

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kääntykäät minun tyköni, niin te autuaaksi tulette, kaikki maailman ääret; sillä minä olen Jumala, ja ei kenkään muu.

• Anonyymi00002

Vänden eder till mig, så varden I frälsta, I jordens alla ändar; ty jag är Gud och eljest ingen.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Vänden eder till mig, så varden I frälsta, I jordens alla ändar; ty jag är Gud och eljest ingen.

Look unto me, and be ye saved, all the ends of the earth: for I am God, and there is none else.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ja visst!

• Anonyymi00012

Autuus on siinä, että saa olla Jumalan lapsi. 😊

• Anonyymi00004

Ja monilla muillakin sanoilla todisti hän, ja neuvoi heitä, sanoen: antakaat teitänne autettaa tästä pahanilkisestä suvusta.

• Anonyymi00005

Också med många andra ord bad och förmanade han dem, i det han sade: "Låten frälsa eder från detta vrånga släkte."

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Också med många andra ord bad och förmanade han dem, i det han sade: "Låten frälsa eder från detta vrånga släkte."

And with many other words did he testify and exhort, saying, Save yourselves from this untoward generation.

• Anonyymi00007

Jumalan tahto on pelastaa.

• Anonyymi00009

Ja miltäköhän tämä Jumala tahtoo sitten ihmisen "pelastaa"?
        No siltä ikuiselta kidutukselta, jota tämä Jumala ihmiselle tekee, jollei "pelasta" tätä kidutukseltaan.

Tämä Jumala olisi voinut tehnyt ihmisen täydelliseksi, niin ei tarvitsisi alati marista tämän olevan epätäydellinen ja kun joku alkaa tämän jälkeen vaahtoamaan ihmisen "vapaasta tahdosta", niin kaipa se kaikkitietäväksikin mainittu olisi jo ihmistä luodessaan tiennyt tekevänsä tästä epätäydellisen.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ja miltäköhän tämä Jumala tahtoo sitten ihmisen "pelastaa"?
        No siltä ikuiselta kidutukselta, jota tämä Jumala ihmiselle tekee, jollei "pelasta" tätä kidutukseltaan.

Tämä Jumala olisi voinut tehnyt ihmisen täydelliseksi, niin ei tarvitsisi alati marista tämän olevan epätäydellinen ja kun joku alkaa tämän jälkeen vaahtoamaan ihmisen "vapaasta tahdosta", niin kaipa se kaikkitietäväksikin mainittu olisi jo ihmistä luodessaan tiennyt tekevänsä tästä epätäydellisen.

Ai et tiedä mikä pelastus on. Laitoin alemmaksi.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ai et tiedä mikä pelastus on. Laitoin alemmaksi.

Juu juu Jumala olisi voinut tehdä mitä vaan, mutta tämä Jumala asuukin tulessa.

• Anonyymi00008

Sitä on kaikenlaista.

• Anonyymi00010

Mitä on kaikenlaista? Ihmiset kirjoittelevat mitä sattuu.

• Anonyymi00013

Etsijä löytää pelastustiedon Paavalin Roomalaiskirje 7 luku, oikein selväsanaisesti kuvailtuna.

Uskoja on täysin syyntakeeton, tämä tekee sitä pahaa mitä vihaa, eikä pysty olemaan tekemättä - siis kuin psykopaattitasoinen sarjamurhaaja, koska synti joka asuu hänen sisällään tekee sen pahan, ei hän itse.

Siis kuin sarjamurhaajalla ääni päässä, joka käskee tappamaan.

He ovat siis syyntakeettomia itse vastaamaan omista teoistaan, ja koska Jeesusta palvotaan sijaiskärsijä, he puhtaalla omallatunnolla näin PELASTUVAT tekemään ihan mitä vaan.

• Muistutan vielä ensi taalvena järjestettävästä pelastusjuhlastani, jossa uskova hyppää avantoon ja jää odottamaan julman suorittamaa pelastusta.

Jos pelastus ei onnistu esimerkiksi pelastettavan syntisäkin painon vuoksi, on avannon alla riittävästi vettä korjaamaan viikatemiehelle kuuluvan sadon.

• Anonyymi00016

Katsotko paikan, missä on hyvin virtaava kohta, niin sato valuu hyvin toiselle avannolle, missä sato voidaan korjata ylös!

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Katsotko paikan, missä on hyvin virtaava kohta, niin sato valuu hyvin toiselle avannolle, missä sato voidaan korjata ylös!

Tämä on erittäin hyvä ajatus syntisäkkien kannalta.

Mutta voiko tuollaisia kuitenkaan pyhään maahan haudata, pelastuskelvottomia kun ovat? Ehkä parempi jättää rapujen hoidettavaksi...

• Anonyymi00017

Toivottavasti pelastaa meidät tältä nurjalta Paavalia herjaavlta ja tulivuorijumalaan uskovlata sukukunnalta elävän Jumalan valtakuntaan, jossa pelastus tulee Pyhän Hengen sinetin kautta, jossa jo tässä ajassa pääsee nauttimaan Jumalan hyvyyttä ja hänen kaikenlaista täyteyttään ihmisen sisimmässä eikä siellä raivoa mikään harhaoppinen kiirastuli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      78
      2490
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      42
      2106
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      955
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      32
      847
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      788
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      650
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      528
    8. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      505
    9. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      501
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      482
    Aihe