ANTAKAA PELASTAA ITSENNE!

Anonyymi-ap

Jesaja 45:22

Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.

Apt 2:40

Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta".

20

120

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kääntykäät minun tyköni, niin te autuaaksi tulette, kaikki maailman ääret; sillä minä olen Jumala, ja ei kenkään muu.

• Anonyymi00002

Vänden eder till mig, så varden I frälsta, I jordens alla ändar; ty jag är Gud och eljest ingen.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Vänden eder till mig, så varden I frälsta, I jordens alla ändar; ty jag är Gud och eljest ingen.

Look unto me, and be ye saved, all the ends of the earth: for I am God, and there is none else.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ja visst!

• Anonyymi00012

Autuus on siinä, että saa olla Jumalan lapsi. 😊

• Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Autuus on siinä, että saa olla Jumalan lapsi. 😊

Kyllä!

• Anonyymi00004

Ja monilla muillakin sanoilla todisti hän, ja neuvoi heitä, sanoen: antakaat teitänne autettaa tästä pahanilkisestä suvusta.

• Anonyymi00005

Också med många andra ord bad och förmanade han dem, i det han sade: "Låten frälsa eder från detta vrånga släkte."

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Också med många andra ord bad och förmanade han dem, i det han sade: "Låten frälsa eder från detta vrånga släkte."

And with many other words did he testify and exhort, saying, Save yourselves from this untoward generation.

• Anonyymi00007

Jumalan tahto on pelastaa.

• Anonyymi00009

Ja miltäköhän tämä Jumala tahtoo sitten ihmisen "pelastaa"?
        No siltä ikuiselta kidutukselta, jota tämä Jumala ihmiselle tekee, jollei "pelasta" tätä kidutukseltaan.

Tämä Jumala olisi voinut tehnyt ihmisen täydelliseksi, niin ei tarvitsisi alati marista tämän olevan epätäydellinen ja kun joku alkaa tämän jälkeen vaahtoamaan ihmisen "vapaasta tahdosta", niin kaipa se kaikkitietäväksikin mainittu olisi jo ihmistä luodessaan tiennyt tekevänsä tästä epätäydellisen.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ja miltäköhän tämä Jumala tahtoo sitten ihmisen "pelastaa"?
        No siltä ikuiselta kidutukselta, jota tämä Jumala ihmiselle tekee, jollei "pelasta" tätä kidutukseltaan.

Tämä Jumala olisi voinut tehnyt ihmisen täydelliseksi, niin ei tarvitsisi alati marista tämän olevan epätäydellinen ja kun joku alkaa tämän jälkeen vaahtoamaan ihmisen "vapaasta tahdosta", niin kaipa se kaikkitietäväksikin mainittu olisi jo ihmistä luodessaan tiennyt tekevänsä tästä epätäydellisen.

Ai et tiedä mikä pelastus on. Laitoin alemmaksi.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ai et tiedä mikä pelastus on. Laitoin alemmaksi.

Juu juu Jumala olisi voinut tehdä mitä vaan, mutta tämä Jumala asuukin tulessa.

• Anonyymi00008

Sitä on kaikenlaista.

• Anonyymi00010

Mitä on kaikenlaista? Ihmiset kirjoittelevat mitä sattuu.

• Anonyymi00013

Etsijä löytää pelastustiedon Paavalin Roomalaiskirje 7 luku, oikein selväsanaisesti kuvailtuna.

Uskoja on täysin syyntakeeton, tämä tekee sitä pahaa mitä vihaa, eikä pysty olemaan tekemättä - siis kuin psykopaattitasoinen sarjamurhaaja, koska synti joka asuu hänen sisällään tekee sen pahan, ei hän itse.

Siis kuin sarjamurhaajalla ääni päässä, joka käskee tappamaan.

He ovat siis syyntakeettomia itse vastaamaan omista teoistaan, ja koska Jeesusta palvotaan sijaiskärsijä, he puhtaalla omallatunnolla näin PELASTUVAT tekemään ihan mitä vaan.

• Muistutan vielä ensi taalvena järjestettävästä pelastusjuhlastani, jossa uskova hyppää avantoon ja jää odottamaan julman suorittamaa pelastusta.

Jos pelastus ei onnistu esimerkiksi pelastettavan syntisäkin painon vuoksi, on avannon alla riittävästi vettä korjaamaan viikatemiehelle kuuluvan sadon.

• Anonyymi00016

Katsotko paikan, missä on hyvin virtaava kohta, niin sato valuu hyvin toiselle avannolle, missä sato voidaan korjata ylös!

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Katsotko paikan, missä on hyvin virtaava kohta, niin sato valuu hyvin toiselle avannolle, missä sato voidaan korjata ylös!

Tämä on erittäin hyvä ajatus syntisäkkien kannalta.

Mutta voiko tuollaisia kuitenkaan pyhään maahan haudata, pelastuskelvottomia kun ovat? Ehkä parempi jättää rapujen hoidettavaksi...

• Anonyymi00017

Toivottavasti pelastaa meidät tältä nurjalta Paavalia herjaavlta ja tulivuorijumalaan uskovlata sukukunnalta elävän Jumalan valtakuntaan, jossa pelastus tulee Pyhän Hengen sinetin kautta, jossa jo tässä ajassa pääsee nauttimaan Jumalan hyvyyttä ja hänen kaikenlaista täyteyttään ihmisen sisimmässä eikä siellä raivoa mikään harhaoppinen kiirastuli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      326
      1444
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      111
      1165
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      115
      1055
    4. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      817
    5. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      812
    6. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      107
      768
    7. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      440
    8. Nainen, tää meidän juttu ei ole ohitse

Ennen kuin lihava nainen on laulanut.
      Ikävä
      36
      413
    9. Uskomatonta että

Olet niin rakastunut minuun.
      Ikävä
      56
      402
    10. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      32
      398
    Aihe