Hakukoneesta tuli tekoäly

Anonyymi-ap

siis mitään oikeaa tekoälyä ei ole olemassa. Kaikki on harhaa.

18

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Mitään oikeaa hakukonetta ei ole ollut olemassa enää pitkiin aikoihin.
      Sellaisia oli joskus, hyvin toimivia ja annetussa aiheessa pysyviä.
      Nykyiset ovat mainoskoneita jotka voivat tarjota lähes mitä tahansa ja täysin kysytystä riippumatta.
      Jos niiden toiminta perustuu tekoälylle, ei se korkeaa arvosanaa älykkyydestä saa.
      Palvelujen ylläpitäjät ovat muokanneet koneet vastaamaan kaikin puolin omaa maailmankatsomustaan, jälleen irrallaan haetusta aiheesta.
      Monia asioita joutuu etsimään "harhauttavilla" tavoilla hakea, mikä tietysti hankaloittaa asiaa.

      • Anonyymi00013

        Lapset on luovia ja viisaita pienenä ja teinina kuukuuussss..


      • Anonyymi00015

        gemini ''kissa''
        kissa

        Miau! 🐾

        Miten voin auttaa sinua tänään kissoihin liittyen? Voit esimerkiksi kysyä:

        Kissanhoitoon tai käyttäytymiseen liittyviä kysymyksiä.

        Tietoa eri kissaroduista.

        Apua keksiriemukkaan kissan nimen valintaan.

        Tai pyytää vaikka hauskan kissatrician tai tarinan!

        Kerro vain, mikä kissajuttu sinulla on mielessä!


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        gemini ''kissa''
        kissa

        Miau! 🐾

        Miten voin auttaa sinua tänään kissoihin liittyen? Voit esimerkiksi kysyä:

        Kissanhoitoon tai käyttäytymiseen liittyviä kysymyksiä.

        Tietoa eri kissaroduista.

        Apua keksiriemukkaan kissan nimen valintaan.

        Tai pyytää vaikka hauskan kissatrician tai tarinan!

        Kerro vain, mikä kissajuttu sinulla on mielessä!

        Kertokaa missä tuossa on tätää?


    • Anonyymi00002

      Samanlaisia kuin kouluja käyneet ihmisetkin tietoa kyllä löytyy eli nuppiin kiintolevylle on asioita tallentunut mutta mitään älyä siellä nupissa ei ole.
      Henkilö voi kaikesta tiedostaan huolimatta olla niin tyhmä että äänestää esimerkiksi vihreitä.

    • Anonyymi00003

      Tekoälyhän on tietokone, jolle on syötetty kaikki tieto, josta se kysyttäessä antaa vastauksen. Ei siinä muuta älyä ole, kuin mitä sinne on syötetty. Sama kun ihminen opettelisi ulkoa asioita, ja käyttäisi sen sitten hyväksi toimissaan, niin kuin usein tapahtuukin.

    • Anonyymi00004

      AI napit on asetettu jokaiseen hakukoneeseen ja se on ärsyttävää.

      LISÄÄ DATASALEJA
      LUODAAN DATASALILLE KYSYNTÄÄ!

      • Anonyymi00014

        Datakeskuksilla valmistaudutaan tulevaan sotaan ja vedenpaisumukseen.


    • Anonyymi00005

      Tekoälynkin takana on ihmiset. Ei tekoäly toimisi ilman ihmisiä, jotka on sitä olleet/ovat tekemässä ja kehittämässä.
      Ei mitkään koneetkaan toimisi ilman ihmisiä niiden toiminnan taustalla ja kehittäjinä.

    • Anonyymi00006

      Olen poistanut tekoälyn selaimesta ja copilotin windowsista.
      Resurssisyöppöjä ympäristön näkökulmasta.
      En tarvitse. Voin aivan hyvin käyttää sitä tavallista hakukonetta.
      https://www.youtube.com/shorts/7rEzhCwPhqc

      • Anonyymi00008

        Voithan sää käyttää vaikka kirjastoa haluamasi tiedon hankkimiseen mutta turhan hidasta ja vaivalloista kun on kehitetty sitä varten "kone" (ohjelma) eli tekoäly.

        Jotkuthan kysyy asioita jopa idiooteilta kouluja käyneiltä opettajilta joilla tietoa on nupissaan säälittävän vähän.


      • Anonyymi00011

        mulla on edgessä co pilot välilehti sivu

        mutta asetus niin että kursori ei mene sinne oletuksena vaan osoiterivi ylhäällä ensi sijainen

        muissa selaimissa en käytä tekoälyjä

        esim. firefox on paras selain video stream käyttöön , ainakin tv kanaville

        edge puurouttaa äänen jossain tv live video sivuilla, annoin kyllä palautteen siitä mikrosoftille..
        heidän oma copilot tekoäly auttoi minua palautteen laadinnassa, sitten kopy pastasin ja pari omaa kommenttia


    • Anonyymi00007

      Tekoäly tietää kaiken, mutta ei ymmärrä mitään.

      Vaikka laskin osaakin laskea, kun siihen syöttää luvut, emme pidä laskinta älykkäänä.

      Ihan sama, joskin hieman monimutkaisempi on tekoäly.

      • Anonyymi00009

        Eikö tuo ole ymmärtämistä että 1+1=
        Ilman ymmärrystä vois luulla että vastaus on känädä.


    • Anonyymi00010

      Periaatteessa tekoälyn tekemä tiivistelmä hakutuloksista on hyvä asia, mutta valitettavan usein tekoäly tekee siinä virheitä eikä tuohon tiivistelmään juuri ole luottamista.

      • Anonyymi00012

        "Mistä tuli luku 90 hallintarekisterikohussa? – Stubb: Sain luvun omasta päästäni"

        Enempi kumminkin kannattaa koneen antamaan tiivistelmään luottaa kuin tuon jätkän puheisiin. Vetelee lukuja omasta päästään ja kokkare paskana jopa valehtelee tietoisesti asioista.


    • Anonyymi00018

      Jos puhuu tekoälystä, kannattaa ensin opetella tietämään se, mitä sillä tarkoitetaan.

      • Anonyymi00019

        "Tekoäly (engl. Artificial Intelligence eli AI) tarkoittaa tietokoneiden, ohjelmistojen ja koneiden kykyä jäljitellä inhimillistä älykkyyttä. Se ei pelkästään seuraa ennalta ohjelmoituja sääntöjä, vaan se pystyy oppimaan datasta, ratkaisemaan ongelmia, tekemään päätöksiä ja luomaan uutta."

        90% ihmisistä ei tuohon kykene.
        "pystyy oppimaan datasta, ratkaisemaan ongelmia, tekemään päätöksiä ja luomaan uutta."


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe