Adventismi perustuu nimensä mukaan sapattiin ja ei-adventistien noudattamaan sapattia.
Raamattu varoittaa valhejuutalaisista.
Myös sianlihan pitäminen epäpyhänä on juutalainen tapa.
Galatalaiskirje 2:14
"Mutta kun minä näin, etteivät he vaeltaneet suoraan evankeliumin totuuden mukaan, sanoin minä Keefaalle kaikkien kuullen: "Jos sinä, joka olet juutalainen, noudatat pakanain tapoja etkä juutalaisten, miksi sinä pakotat pakanoita noudattamaan juutalaisten tapoja?"
Juutalaisten tapojen pakkosyöttö
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
SEITSEMÄNNEN PÄIVÄN Adventtikirkko.
- Anonyymi00002UUSI
Valejuutalaisuus olisi avain ok, ellei siihen kuuluisi Paavalin herjaaminen sekä muutoinkin ilkeä ja tyly ilmaisu Jumalan luomista lähimmäisistä.
- Anonyymi00003UUSI
Kaikki uskonnot ja muut taikauskot ovat todella vakava ositus ihmismielen kehittymättömyydestä. Ihmiset keksivät satuja ja tuputtavat niitä toisille omista itsekkäistä tarkoitusperistä johtuvista syistä. Näistä tärkeimpiä ovat oman itsensä korostaminen ja asettaminen toisten yläpuolelle sekä vallan ja rikkauksien himo. Ihmisen on osa eläinkuntaa. Kukaan älykäs ihminen ei sitä kiellä. Mitään yliluonnollista ei ole. Silti voi elää hyvän elämän ja olla hyvä muita kohtaan, ilman uskontojen valheita.
- Anonyymi00004UUSI
Adventismille sielunsa antaneet uskovat että sapatti on sinetti ja valtavan hienoon teoriaan että sunnuntai kuvaa pedonmerkkiä.
- Anonyymi00005UUSI
Tässä kolmiyhteisen Jumalan Pyhää sanaa:
Galatalaiskirje: 3:28 Ei ole tässä juutalaista eikä kreikkalaista, ei ole orjaa eikä vapaata, ei ole miestä eikä naista; sillä kaikki te olette yhtä Kristuksessa Jeesuksessa.
Joh: 8:23 Ja hän sanoi heille: "Te olette alhaalta, minä olen ylhäältä; te olette tästä maailmasta, minä en ole tästä maailmasta. - Anonyymi00006UUSI
Jos me olemme osa eläinkuntaa, niin emme me silloin voi sille mitään vaikka satuolennot päässä jyllää. Sen kieltäminen olisi aivan sama kuin sanoisi käärmeelle, että älä kiemurtele siinä maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa203247Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.162229Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1271849Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101226Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631117Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501012- 37852
- 54778
- 67721
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30705