Juhannuksen viettoon kuuluu luonto, ja Simpsiön luontopolut sekä näkötorni ja naapurien bongausta.
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Simpsiölle triljoonien sääskien syötäväksi 🤣
- Anonyymi00002
Taidan mennä tuuriin telttailemaan ja kun siellä rokki soi.
Mä jään äidin luo ja käydään juhannuksena keskustassa kävelemässä. Ihanaa kun ei ole sitä normi kaupungin hälinää, saa olla rauhassa 🤗
- Anonyymi00015
ekkö sä mee sinne mieskaverin luokse siellä assjoella ?
- Anonyymi00005
Minä olen kotona. En mene uimaan, kun juhannuksena niin moni hukkuu.
- Anonyymi00006
Juhannuksena menen kylpemään saunomaan äitin kanssa.Meillä hyvä sauna navetan nurkassa.
- Anonyymi00026
Lapuan-nössö kirjoitti:
Meidän sauna on rikki. Saadaanko tulla teille saunomaan, äitikin tykkäisi
pysy siellä assjoella sen mieskaverisi kanssa ,älä tänne tuu !
- Anonyymi00016
Kotona ollaan. Syödään,paljutellaan,käydään Simpsiöllä uimassa,ihan rauhallinen juhannus tulee olemaan. Saattaa olla erään läheisen viimeinen juhannus....
- Anonyymi00017
Mitä se läheinen on sulle tehnyt?
- Anonyymi00020
Minä teen yöjuoksun.
- Anonyymi00021
Matkailupuutarhalle juomaan äitin tekemää simaa mikä nyt käynyt hieman.
- Anonyymi00023
Jussiksi onnistuu parhaiten nopeasti käyvällä turbohiivalla. Aikaa kuluu noin 3–7vrk.
- Anonyymi00022
Silli, graavikalat ja uudet perunat ovat juhannuksen itseoikeutettuja alkupaloja. Hiukan happaman sillin kanssa parhaiten toimii pirteä & hedelmäinen -makutyypin valkoviini.
- Anonyymi00024
Montako juottolaa on lapualla.T...x juoppo
- Anonyymi00025
vaikea sanoa ja jos on niin ne on juhannuksena kiinni
- Anonyymi00027
Paras muna ikinä on viiriäinen.
- Anonyymi00028
se on kolme
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1351895Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois233904Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.148884- 78833
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!36812- 58780
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47747- 85701
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä65651Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29571