testis vatelma-jukurtti munkkinen

Anonyymi-ap

elämäni eka tämmönen, maijon kaa.1.65e kpl, on hyvää. täytettä runsaan sopivasti sisäl ja mun kin päällä.5 kauuta 5.

perliininmunkki vaatii lisähilloo lusikallisen, tää ei, tää tutti frutti bella herkkuisuus.

Selef Urge

11

137

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tää tuote ansaitsee nyt kyl tän: Paljon parenpaa kuin perliininin ja muut omarin munkit. Paras tuote paistopisteeltä hyllyiseen tuotuna selkeesti makeijen herkkuin kastis. Tää ei vssji ees kermavahtoo ollaakseen herkkuu, perliininmunkki vaatii, ja tämäkin olisi tietty kermavaahon kaa ollut vieläkin parenpaa.

Mulla olis kertomaani näkyyn Venäjän hyökkäyksesta Suomeen pikkuasija kerrottavaksi jos kukaan muistaa sitä enää. Mulla olisi tärkejäinen päivitys siihen liittyen. Kerron jos kutajota kiinnostaa, päivitys on kiinnostavallinen.

Herkku suuhun, unelma toteutuu kuin lento kuuhun.

Selef Urge

• Anonyymi00002

Sitten varmaan syödään pettuleipää ja käpyjä. Ei voi mitään.

• Anonyymi00003

hyvä runo.

• Anonyymi00005

Hallelujaa! Hallelujaa! Hallelujaa!

Profeetta Miika toimi profeettana 700-luvulla eKr. Juutean kuninkaiden Jootamin,Hiskian ja kahden muunkin kuninkaan aikana joijen nimii en muista. Kuinka monta vuotta Miika mahtoi olla profeettana, kun ehtitsi profetijalliteellisteista erityisesti Yerushalaimiin ( Samarijaa unohtamatta )kohtistunutta toimintaansa harjoittaa peräti neljän eri kuninkaakseen valta-ajaksella?

Selef Urge

• Anonyymi00006

Mua jännittää etelleen moni asia.

Olen melko varmaantunut pääsemyksestäni ylösottoon, koska tällä hetkellä Pyhä Henki asuu minussa vaikuttamansa rauhan ja ymmärrykseni mukaan. Omalta puoleltani en aio luopua Jeesuksesta koskaan tai mistään syystä.

Kuitenkin on olemassa kristityiksi itseään sanovia ihmisiä, joilla on viestiksi mua varten: "Et voi koskaan luopioitua sen jälkeen kun olet uudestisyntynyt"

Ja sitten:

" Kristitty voi ottaa avioeron Jeesuksesta tietämättään kun elämäntapa on sellaista ettei se kelpaa Jeesukselle eli on samanlaista suunnilleen kuin jumalattoman elämä"

Tämä tarkoittaa että Pyhä Henki olisi poistunut kristitystä.

Mikä tai mitkä ovat syynä siihen että Pyhä Henki jättää kristityn vaikka kristitty ei sitä missään nimessä itse haluaisi?

Sitten on sekin että jotkut sanovat että emme ole vielä naimisissa Jeesuksen kanssa ja sitten on toisia jotka sanovat naimisiinmeno tapahtuu ylösoton jälkeen taivaassa.

Ja tietenkin äitini uskoontulemattomuus on jonkinsortin surusilmäyttämisvaikutuksellisteisuus ahdistavana ajatuksena kun katson tulevaisuuteen näen siellä kauhean kuvaukselman: Helvetti,äitini siellä, mitä mahtaakaan käyvä läpi jos kun muistaa mitä minä pidin tarjolla, mitä minä puhuin hänelle, kuinka pelastuisi, muistaa varmaankin kuinka nauroi kun pelastuksesta puhuin ymmärtämättä tuskaa , joka minulla hänen jumalattomuutensa tilasta oli, itkunpaineisuus silmäkseisissä toisinaan, ei tässä hyvä olisi olla näitä miettiessä, omanlaisessa paineessa ellei Jumala armossaan mua Hengellään auttaisi, säätäisi tuskanappulaani alhaisenpaan lukemaan.

No, Jumala tekee sen ilman nappulointia, mutta miksikä tällaista sitten sanottaisiinkaan kun sanotaan jokin asia tutun esimerkin avulla kun ei ole oikeanlaista kuvausta miten Jumala sen tekee mulle, helpottaa, armahtaa vaikeaa olotilaa. Mutta välillä paine kasvaa aika paineistuneeksikin kun turhauttaa lähes suuttumukseen asti kun en löydä niitä evankeliumin sanoa, jotka saisivat äitini uskomaan Jumalaan.

Jumala anna mulle ne sanat, joilla saan äitini uskomaan Jeesukseen ja ikuiseen elämään tai toimi Sinä suoraan äitini kohdaten ja vakuutta , uudestisynnytä hänet, Poikasi Jeesuksen Pyhässä Nimessä ja Veressä toivoni on ja Häneen vetoan henkilökohtaisesti että saisi äitini ymmärtämään että hän tarvitsee uskon Jeesukseen pelastajanaan.

Kiitos Jumala, auta äitiäni, tuntuu kuin elämänpituuven hiekka valuu vilkasta vauhtia kohti viimeistä hiekanraettansa elinaikansa loppuhetkessään. Jeesus on mun Herra ja Sinä olet minun Isäni, Jumala. Auta.Aamen.

Selef Urge

• Anonyymi00008

Pidä sinä huoli vain omasta pelastuksestasi, älä turhaan äitiäsi mieti. Ja tarkkaile samalla, ettei vatsanpalvontasi ylitä Herran vihan maljaa.

• Anonyymi00007
    • Anonyymi00009

Jos Selef uskoo pääsevänsä itse taivaaseen, mutta oma äiti joutuu helvettiin, vaihtoehtoja on oikeastaan kolme.

1. Mennä taivaaseen yksin ja olla ikuisen onnellinen samalla kun äiti kärsii ikuisesti. Se on varmaankin sitä luvattua taivaallista autuutta. ✨️

2. Luopua koko ajatuksesta, ryhtyä jumalattomaksi ja mennä helvettiin äidin seuraksi. Ainakin usko oppijärjestelmään säilyy loppuun asti. 🔥

3. Todeta se tosiasia, että koko asetelma on ihmisten keksimä tarina, lakata uskomasta ikuisiin kidutuskertomuksiin ja elää normaalia, tervettä elämää tässä maailmassa.

Kolmas vaihtoehto on myös ainoa, jossa kenenkään ei tarvitse viettää ikuisuutta helvetissä. Ei edes mielikuvituksessa.

• Anonyymi00010

Uskon Jumalan ilmoitukseen totuutena ja sinun ilmoitukseesi saatanan valheena.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Uskon Jumalan ilmoitukseen totuutena ja sinun ilmoitukseesi saatanan valheena.

Kuten Albert Einstein kirjoitti: "Sana 'Jumala' ei ole minulle muuta kuin ihmisen heikkouksien ilmaus ja tuote."

Oliko mielestäsi yksi historian suurimmista neroista siis Saatanan palveluksessa, vai onko mahdollista, että asiasta voi myös ajatella toisin?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kuten Albert Einstein kirjoitti: "Sana 'Jumala' ei ole minulle muuta kuin ihmisen heikkouksien ilmaus ja tuote."

Oliko mielestäsi yksi historian suurimmista neroista siis Saatanan palveluksessa, vai onko mahdollista, että asiasta voi myös ajatella toisin?

Jumala on niin viisas, ettei hänen viisauden kautta ihmiset opi tuntemaan häntä. Siksi hän päätti saarnauttamansa hulluuden kautta pelastaa ne, jotka uskovat. Onneksi yksinkertaisenkin on mahdollista uskoa, ilman että äly olisi esteenä.

Minä ainakin olen perustanut koko elämäni Raamatun varaan, koska se on Jumalan ilmoitus ihmiskunnalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      116
      1477
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      50
      960
    3. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      146
      754
    4. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      746
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      676
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      626
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      617
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      59
      596
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      550
    10. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      118
      533
    11. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      500
    12. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      488
    13. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      488
    14. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      478
    15. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      477
    16. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      118
      466
    17. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      49
      457
    18. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      453
    19. Miksi jätit vastaamatta mies

Silloin kauan sitten 😔
      Ikävä
      42
      420
    20. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      4