elämäni eka tämmönen, maijon kaa.1.65e kpl, on hyvää. täytettä runsaan sopivasti sisäl ja mun kin päällä.5 kauuta 5.
perliininmunkki vaatii lisähilloo lusikallisen, tää ei, tää tutti frutti bella herkkuisuus.
Selef Urge
testis vatelma-jukurtti munkkinen
2
79
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Tää tuote ansaitsee nyt kyl tän: Paljon parenpaa kuin perliininin ja muut omarin munkit. Paras tuote paistopisteeltä hyllyiseen tuotuna selkeesti makeijen herkkuin kastis. Tää ei vssji ees kermavahtoo ollaakseen herkkuu, perliininmunkki vaatii, ja tämäkin olisi tietty kermavaahon kaa ollut vieläkin parenpaa.
Mulla olis kertomaani näkyyn Venäjän hyökkäyksesta Suomeen pikkuasija kerrottavaksi jos kukaan muistaa sitä enää. Mulla olisi tärkejäinen päivitys siihen liittyen. Kerron jos kutajota kiinnostaa, päivitys on kiinnostavallinen.
Herkku suuhun, unelma toteutuu kuin lento kuuhun.
Selef Urge- Anonyymi00002UUSI
Sitten varmaan syödään pettuleipää ja käpyjä. Ei voi mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l271890Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni45672- 67665
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 52534
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30476- 48447
- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 38436