Kielitaidottomat hoitajat aiheuttaneet vanhusten kuolemia Suomessa!
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Perheen tausta?
- Anonyymi00002
Millä rahoilla mami ja papi elävät?
- Anonyymi00012
Anonyymi00002 kirjoitti:
Millä rahoilla mami ja papi elävät?
Olivat rikkaita ja eliittiä?
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olivat rikkaita ja eliittiä?
Jos ministeri, niin kaikki kaivetaan
- Anonyymi00003
Suomen kuvalehti:
” Nasima Razmyar kuuli isänsä toiveen: ”Minun poliittinen urani katkesi, mutta sinä voit jatkaa sitä”
Mohammad Daoud Razmyar on entinen suurlähettiläs ja melkein presidentti.”- Anonyymi00013
Vallankumous vai mikä?
- Anonyymi00004
- Anonyymi00019
Niin rahaa on mutta kenen pussista? Maksoiko omasta pussista vai tekikö sannukat??
- Anonyymi00005
Nasima ja Ekokapinan rahankeräys Elonkerjuu?
- Anonyymi00006
Ilta-Sanomat:
” Elonkerjuun Johanna Koivu esiintyi hääjuhlassa, jossa häävalssiksi oli valittu supisuomalainen Akselin ja Elinan häävalssi.”
- Anonyymi00007
Eikö se tulisi halvemmaksi pakottaa asiakkaat opettelemaan hoitajan kieli? Syyt hoitovirheisiin olisi sitten omalla vastuulla eikä hoitajan.
- Anonyymi00008
16.3.2012
” Ravintola Kappelissa nähtiin iso liuta suomalaisjulkkiksia, jotka olivat laittaneet perjantaina ykköset ylleen. Upeat suomalaiskaunottaret olivat valinneet päälleen tyylikkäitä asukokonaisuuksia, joiden joukossa muodikkaita asuratkaisuja nähtiinkin sankoin mitoin.
Suomalaisia oli tullut tervehtimään miljonääriäiti Maria Montazami, joka oli Helsingissä debyyttivierailullaan. Ravintolassa nähtiin hänen lisäkseen muun muassa kansanedustaja-avustaja Nasima Razmyar, Miss Suomi Sara Chafak, yrittäjä Susanna Penttilä, Miss Suomi 2011 -finalisti Anni Uusivirta ja Elonkerjuu-laulaja Johanna Koivu.
(MTV3)”- Anonyymi00009
Kerma-sampanjasosialisti?
- Anonyymi00010
Ja muka köyhien asialla?
- Anonyymi00015
Politiikassa saa varautua kaikkeen.
Onko politiikka ainoa asia miten saadaan maan asiat kuntoon? Voisivatko virkamiehet hoitaa talousasiat??- Anonyymi00016
Niinpä! Kansanedustajina urheilijoita ja näyttelijöitä ym julkkiksia, joilla ei ole mitään käsitystä valtion taloudesta! Nämä sitten päättävät maan asioista ilman mitään oikeaa kompetenssia tai ymmärrystä, että miten valtion talous toimii!!!
- Anonyymi00017
Tiedossa on että rasismikortti heilahtaa heti jos jostain huomauttaa.,esim.että pyörä-ja kävelytielle ei tulla eikä pysäköidä autolla.Huora,juoppo,rasisti ym. sieltä kuskin suusta kuuluu. Asioita mistä kyllä sanon ihan kantasuomalaisillekkin jos satun olemaan paikalla.Kuulin tuossa eräästä ala-asteesta, koulusta että yhä edelleen maahanmuuttajataustaiset lapset huutavat rasisti sanaa opettajille tai muulle henkilökunnalle kun heitä ojentaa jostain epätoivotustä tai väärinkäytöksestä.Ihan samoin kun ojentavat kantasuomalaisiakin lapsia mutta he eivät voi turvautua "rasisti" sanaan😏
- Anonyymi00018
Oho
- Anonyymi00020
sdpeerse
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568