Nazima sanoo 1 kielitaitoinen riittää

Anonyymi-ap

Kielitaidottomat hoitajat aiheuttaneet vanhusten kuolemia Suomessa!

19

133

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Perheen tausta?

• Anonyymi00002

Millä rahoilla mami ja papi elävät?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Millä rahoilla mami ja papi elävät?

Olivat rikkaita ja eliittiä?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Olivat rikkaita ja eliittiä?

Jos ministeri, niin kaikki kaivetaan

• Anonyymi00003

Suomen kuvalehti:
      ” Nasima Razmyar kuuli isänsä toiveen: ”Minun poliittinen urani katkesi, mutta sinä voit jatkaa sitä”
      Mohammad Daoud Razmyar on entinen suurlähettiläs ja melkein presidentti.”

• Anonyymi00013

Vallankumous vai mikä?

• Anonyymi00004
      • Anonyymi00019

Niin rahaa on mutta kenen pussista? Maksoiko omasta pussista vai tekikö sannukat??

• Anonyymi00005

Nasima ja Ekokapinan rahankeräys Elonkerjuu?

• Anonyymi00006

Ilta-Sanomat:
        ” Elonkerjuun Johanna Koivu esiintyi hääjuhlassa, jossa häävalssiksi oli valittu supisuomalainen Akselin ja Elinan häävalssi.”

• Anonyymi00007

Eikö se tulisi halvemmaksi pakottaa asiakkaat opettelemaan hoitajan kieli? Syyt hoitovirheisiin olisi sitten omalla vastuulla eikä hoitajan.

• Anonyymi00008

16.3.2012
      ” Ravintola Kappelissa nähtiin iso liuta suomalaisjulkkiksia, jotka olivat laittaneet perjantaina ykköset ylleen. Upeat suomalaiskaunottaret olivat valinneet päälleen tyylikkäitä asukokonaisuuksia, joiden joukossa muodikkaita asuratkaisuja nähtiinkin sankoin mitoin.
      Suomalaisia oli tullut tervehtimään miljonääriäiti Maria Montazami, joka oli Helsingissä debyyttivierailullaan. Ravintolassa nähtiin hänen lisäkseen muun muassa kansanedustaja-avustaja Nasima Razmyar, Miss Suomi Sara Chafak, yrittäjä Susanna Penttilä, Miss Suomi 2011 -finalisti Anni Uusivirta ja Elonkerjuu-laulaja Johanna Koivu.
      (MTV3)”

• Anonyymi00009

Kerma-sampanjasosialisti?

• Anonyymi00010

Ja muka köyhien asialla?

• Anonyymi00015

Politiikassa saa varautua kaikkeen.

Onko politiikka ainoa asia miten saadaan maan asiat kuntoon? Voisivatko virkamiehet hoitaa talousasiat??

• Anonyymi00016

Niinpä! Kansanedustajina urheilijoita ja näyttelijöitä ym julkkiksia, joilla ei ole mitään käsitystä valtion taloudesta! Nämä sitten päättävät maan asioista ilman mitään oikeaa kompetenssia tai ymmärrystä, että miten valtion talous toimii!!!

• Anonyymi00017

Tiedossa on että rasismikortti heilahtaa heti jos jostain huomauttaa.,esim.että pyörä-ja kävelytielle ei tulla eikä pysäköidä autolla.Huora,juoppo,rasisti ym. sieltä kuskin suusta kuuluu. Asioita mistä kyllä sanon ihan kantasuomalaisillekkin jos satun olemaan paikalla.Kuulin tuossa eräästä ala-asteesta, koulusta että yhä edelleen maahanmuuttajataustaiset lapset huutavat rasisti sanaa opettajille tai muulle henkilökunnalle kun heitä ojentaa jostain epätoivotustä tai väärinkäytöksestä.Ihan samoin kun ojentavat kantasuomalaisiakin lapsia mutta he eivät voi turvautua "rasisti" sanaan😏

• Anonyymi00018

Oho

• Anonyymi00020

sdpeerse

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      115
      949
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      116
      857
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      694
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      54
      586
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe