Ei kun kysyy vassarilta ei mitään vastausta saa. Ehkä se syy on se totuus ettei pysty selittämään perustelemaan. Mutta miksi vassarilla on halu tuhota suomen maa? En käsitä. Onneksi on persut edes jotain toivoa vielä on.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Vassarit ovat aina olleet paholaisen asialla.
- Anonyymi00002
Niin
Jeesuskin oli sellainen oman valitun kansansa ja aikansa vasemmistolainen anarkisti.
Joku ristiriita tässä kyllä nyt on kun vielä nykyäänkin, valistuksen aikoina monet oikeistolaiset miehetkin rakastavat ja kaipailevat tuota tulematonta täyttymystä ihan kuin riivauksen valloissakin.
Paholaisen ovela juoni se taitaa olla.
Eksytettyjen korvasyyhyä ? - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niin
Jeesuskin oli sellainen oman valitun kansansa ja aikansa vasemmistolainen anarkisti.
Joku ristiriita tässä kyllä nyt on kun vielä nykyäänkin, valistuksen aikoina monet oikeistolaiset miehetkin rakastavat ja kaipailevat tuota tulematonta täyttymystä ihan kuin riivauksen valloissakin.
Paholaisen ovela juoni se taitaa olla.
Eksytettyjen korvasyyhyä ?Kaikkea ne siellä oikealla laidalla nyt toivookin, kun eikös se Jeesus tuo tullessaan sen maailmanlopunkin.
Aiwan kauhiaa !
No onneksi ei ole ainakaan vielä tai eilen tullut, ja toivotaan toivotaan nyt ettei huomennakaan.
Huhu huh !
- Anonyymi00005
Kyllähän meillä kokoomus ajaa hyviäkin asioita.
Esim. Kunnanjohtaja ajaa itse kokoomuksen ehdokkaana pienten kuntien lopettamista ja yhdistymistä.
Eli pääsemmekö viimein tästä lottokuponkin täyttäjästä ja saamme liittyä Alajärveen Lappajärven kanssa ja tämä tyhjänpäiväinen pesäpallon rahoittaminen loppuu!
Onhan se hienoa jo kuntalaiset itse valitsee kunnanjohtajakseen kokoomuslaisen jonka on käytännössä ajettava pienten kuntien lopettamista edetäkseen urallaan eikä jäävän tänne tonkimaan perunamaata maalaisten kanssa.
Täällä saa vatsa kippuralla nauraa kunnan kultaisia suihkuja savonjoessa!- Anonyymi00007
Lappajärvi liittyy Kauhavaan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lappajärvi liittyy Kauhavaan.
Vimpeli ja Soini Alajärveen. Lappajärvi ja Evijärvi Kauhavaan.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vimpeli ja Soini Alajärveen. Lappajärvi ja Evijärvi Kauhavaan.
Vimpeli, Kyyjärvi ja Ähtäri samaan niin hyvä pöhinä jatkuu!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Vimpeli, Kyyjärvi ja Ähtäri samaan niin hyvä pöhinä jatkuu!
Yhtykää Jeesukseen !
- Anonyymi00013
No älä nyt noin kiivaillen, hyvä veli.
Punavihervasemmisto poistaa alkoholinkin kirkkoviinistä.
Kehitys kehittyy ja seuraa kääntyen aidon uskon todistusta. - Anonyymi00014
vassarit ovat globalisteja, eivät kansallismielisiä
- Anonyymi00015
Kommarikloppi ainakin halusi edistää yhteistä hyvää.
- Anonyymi00017
Vassareilla on näköjään monia keinoja.
- Anonyymi00018
Persut on kolmen vuoden hallitus taipaleensa aikana onnistuneet ansiokkaasti tuhoamaan tämän maan. Kaikki on saatu menemään päin seiniä. Ainakaan hallitusohjelmassa luvattu asia ei toteudu. Persut kyllä puheissaan pitävät suomalaisten puolta. Teot ovat kuitenkin kaikkea muuta. Suomen historian ylivoimaisesti huonoin hallitus, jonka pitäisi tehdä ainoa oikea päätös ja erota. Tilalle saataisiin hallitus, joka oikeasti pitää Suomen ja suomalaisten puolta. Tämä hallitus ei siihen kykene.
- Anonyymi00019
Näätkö useinkin märkiä päiväunia Marinista ja Koskelasta?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487