Hävettää olla lapualainen, kun kaupunki ei saa järjestettyä edes yhtä sateenkaarilippua minnekään!
Seinäjoella sateenkaariliput liehuvat uljaasti paraatipaikalla Kirkkokadulla kaupungintalon ja Lakeuden Ristin edessä.
Nyt Lapuan päättäjät hopi, hopi korjaamaan tämä puute! 🏳️🌈
Missä kaupungin Pride-lippu?
29
391
Vastaukset 29
- Anonyymi00001
Kirkonsillan tankoihin saa vaihtaa sateenkaariliput kokoomuksen mainoslippujen tilalle.
- Anonyymi00002
Pride tuo paljon rahaa ja yrittäjät tykkää.
- Anonyymi00003
Pride on kuin Provinssi, - niille kemuille kantsii ottaa mukaan lintukirja,
ja kirjan kuvista voi koittaa arvailla mikä käki mikäkin vastaantulija on.
Saattaa tosin olla nottei nykynuorien alapääs oo sukupuolielimiä ollenkaan,
vaan ovat yhtä vehkeettömiä kuin barbienukeilla Barbien ja Kenin alapää. - Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Pride on kuin Provinssi, - niille kemuille kantsii ottaa mukaan lintukirja,
ja kirjan kuvista voi koittaa arvailla mikä käki mikäkin vastaantulija on.
Saattaa tosin olla nottei nykynuorien alapääs oo sukupuolielimiä ollenkaan,
vaan ovat yhtä vehkeettömiä kuin barbienukeilla Barbien ja Kenin alapää.Kannattaa myös muistaa se tosiseikka että; sukupuolia on tasan kaksi.
On vain joko uros- tai naaras puolinen henkilö, ja sillä sipuli.
Kastemadot on molempia yhtäaikaa, ei nisäkkäät.
Tämä on biologinen fakta, ja niin, asia ei oo poliittinen mielipide. - Anonyymi00009
Eikö lapualla ole myös gay saunakin,ammattikoulun lähellä
- Anonyymi00004
Mitäs siitä tulis, jos kaikille muillekin hihhuleille liputettaisiin.
Ei missään tapauksessa pride liputusta. - Anonyymi00005
Niin kuin miksi pitäisi minkään vähemmistöpropagandaliikkeen kunniaksi liputtaa?
- Anonyymi00006
Kyllä on ummehtunut ja ankea paikka tämä Lapua, aivan liian raamatullista ja ahdasmielistä ilmapiiriä. Muutan Seinäjoelle oitis.
- Anonyymi00008
Körttiläisiä baptistejä lestoja koko lapua täynnä.Halpahalli on sellainen baptisti kauppa.
- Anonyymi00010
priden vuoksi boikotoin Lapuan kauppoja koko kesän
T:: naapuripitäjästä - Anonyymi00014
Minä ostan Lapualta kaikki mitä tarvitsen
- Anonyymi00015
Seinäjoella on vahvoja persujen päättäjiä, niin asia järjestyy helposti.
- Anonyymi00016
Olisko tärkiämpääkin tekemistä kun kauhtoa pridejuttuja? Voisitta kuoria vaikka perunat huomiseksi.
- Anonyymi00017
KANNATTASKO VÄHÄN KYSELLÄ kuntalaisten mielipiteitä noihin ihme lippuihin. Tuo liikehän on polittisesti värittynyt vasemmisto vihreiden haaraosasto. Ja sitten naiviisti nostetaan lippua salkoon? voi hyvää päivää
- Anonyymi00018
Tv:ssa pyörii kaienmaailman lepsot jo homppelit yhtenään, notta typerää sitä on enempiä liputtamisilla korostaa, kuin heterojen kiusaksi. Sitäpaitsi jos yläpääs kerran vippaa, niin alapäätä ei kannattais sen tähären alkaa leikkelemähän transsuuksi.
- Anonyymi00020
Ei mitään kannata leikellä. Sukupuolia kolmisenkymmentä ja voi hakeutua omanlaiseen seuraan.
- Anonyymi00021
Onko kaupungilla edes olemassa näitä Pride-erikoislippuja? Kohta ne saisi vetää kaupungin salkoihin.
https://img.img-cdn.yle.fi/crop_extract,w_5161,h_2903,x_0,y_14/crop_fill,w_1200,h_674,ar_16:9,dpr_2/f_auto/39-97732762c0084c5fd57/1656752296- Anonyymi00023
Kopsaa koko risut selaimeen...
- Anonyymi00029
Ei Lapualle! Menkööt Vantaalle he!
- Anonyymi00030
Tämäkin paikka Pride pilaa.
- Anonyymi00031
venäjä trolli mennä pois!
- Anonyymi00032
Pride tuo paljon rahaa kunnalle olen hyvin ylpeä hmoilanen.
- Anonyymi00033
Pride tuo paljon tuloja ja se gay sauna ,uusia kokemuksia.
- Anonyymi00034
Uudesta avantosaunasta tulee gay sauna, jos se ylipäätään saadaan joskus tehtyä Latvalan valituksilta.
- Anonyymi00035
Pridelipun paikka on roskakorissa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556