Olisiko hyundai inster soppeli pieni sähköauto?
Bensan hinta vaan nousee
8
198
Vastaukset
- Anonyymi00001
Itsellä Volvo V40 1.6 2007 ja ostan bensan nykyisin kanistereihin.
Teen näin siksi koska on järjetöntä rahan julkaista työntää kallis bensa suoraan tankkiin. Kanisterissa olevaa bensaa on helppo jatkaa vedellä, suhde 30% vettä ja 70% bensaa toimii täysin moitteettomasti ja tulee selvästi edullisemmaksi. - Anonyymi00002
on se siitä vaan osteleen...kerran täällä maapalolla pällistellään...
joset itse osta niin joku ostaan sinun rahoilla joskus jotain..perintöjä ei kannata säästellä,heillä on yleensä hyvät tulot..- Anonyymi00004
Kaikki vaan sileäksi. Meidän pappa on nyt tajunnut tämän ja kypsässä 70-iässä on tullut aurinkopaneelit, sähköauto, Avant ja kaikkea muuta. Koko ikänsä pitänyt markoistaan ja euroistaan kiinni. Toiset perilliset kauhistelee että ei jää perintöä. Minä sanon että antaa mennä vaan.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kaikki vaan sileäksi. Meidän pappa on nyt tajunnut tämän ja kypsässä 70-iässä on tullut aurinkopaneelit, sähköauto, Avant ja kaikkea muuta. Koko ikänsä pitänyt markoistaan ja euroistaan kiinni. Toiset perilliset kauhistelee että ei jää perintöä. Minä sanon että antaa mennä vaan.
samaa mieltä..
- Anonyymi00003
eiköhän tuonkin saa parinvuodenpäästä puoleen hintaan..
- Anonyymi00006
00003!
Ei tämä mikään uutuus ole!
Kaiken saa tosiaan halvemmalla muutaman vuoden kuluttua.
Pitää vain pitää mielessä, että tämän päivän tekniikka
on vanhaa jo ennen kuin se kunnolla ennättää vakiintua.
- Anonyymi00005
Hei 00002!
Voitko kirjoittaa asian kirjakielellä uudelleen!
Tuosta ei kukaan saa mitään selville!
Oletko muuten ostamassa vai myymässä?- Anonyymi00008
hah...menikö perinnöt...hih
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497