Karma on kosminen luonnonlaki

Anonyymi-ap

Yksilön karman lisäksi on kansojen ja ihmiskunnan karma.

8

158

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuonpuoleinen on tuossa aivan jalkojemme juuressa 'maton alla' siellä hienot sielumme asustelevat lihankappaleita täällä onttouden kuorella liikuttelevat.

• Anonyymi00002

Noihin kysymyksiin on vastattu sinulle jo monta kertaa, mutta selitykset eivät taida riittää sinulle, ja kysyt vain samaa asiaa yhä uudelleen. Jos ne eivät riitä, niin ne eivät riitä.

• Anonyymi00003

Joten ei kannata alkaa vastata uudestaan; tuo riittää, jos kerran vastaukset ei kelpaa.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Joten ei kannata alkaa vastata uudestaan; tuo riittää, jos kerran vastaukset ei kelpaa.

Aloittaja on kuin rikkinäinen levysoitin, mutta erittäin sitoutunut tehtäväänsä.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Aloittaja on kuin rikkinäinen levysoitin, mutta erittäin sitoutunut tehtäväänsä.

Ilmeisesti.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Olen vastannut aloittajalle pitkän ajan kuluessa sivukaupalla laajasti ja antanut perusteellisen selityksen, mutta se ei ollut riittävää. Joten ei kannata alkaa vastata uudestaan; tuo riittää, jos kerran vastaukset ei kelpaa.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olen vastannut aloittajalle pitkän ajan kuluessa sivukaupalla laajasti ja antanut perusteellisen selityksen, mutta se ei ollut riittävää. Joten ei kannata alkaa vastata uudestaan; tuo riittää, jos kerran vastaukset ei kelpaa.

En siis aio tuhlata enää arvokasta aikaani tähän – aika on kallisarvoista, ja jos teen vain turhaa työtä, ei ole mitään perustetta vastata enää.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

En siis aio tuhlata enää arvokasta aikaani tähän – aika on kallisarvoista, ja jos teen vain turhaa työtä, ei ole mitään perustetta vastata enää.

Aikaa tulee edestäpäin lisää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      383
      914
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      201
      708
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      649
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    7. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      66
      634
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      620
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      571
    Aihe