Kaupungin tämän vuoden budjetista on kadonnut yllättäen 8,5 miljoonaa joka
pitää kerätä seinäjokisilta:
https://www.ilkkapohjalainen.fi/seinajoen-talousarvio-muuttui-rajusti-lisaa-rahaa/13533156
Kaupungintalolla pidettiin vkl suuret juhlat koska niin moni ulkomaalainen sai
ilmaisen Seinäjoen veronmaksajien kustantaman koulutuksensa valmiiksi.
Sitten vain työkkärin jonoon ja kaupunki joituu maksamaan jokaisesta
sakkoa valtiolle.
Seinäjoella on noin 1000 ulkomaalaistaa työtöntä joiden elättäminen maksaa
sellaisen 30 miljoonaa veronmaksajille.
Seinäjoen budjetista puuttuu 8,5 MILJOONAA
8
237
Vastaukset 8
- Anonyymi00002
Multa puuttuu kans seittemänkymppiä
- Anonyymi00004
Ei siellä kaupungintalolla ketään viikonloppuna näkynyt kun jouduin käymään siellä.
- Anonyymi00007
Eikö tuolle uimahallin suunnittelijalle jo pikkuhiljaa anneta monoa? Kasvattakoon partaansa muualla.
- Anonyymi00008
Sauna Framin rantaan ei paljoo maksa. Paatilla voi käydä vaihtaan uikkarit ja viettää ratkiriemuisaa kesäehtoota. Joessa on ….on sielä .. on tooosi puhdasta kusivett?
- Anonyymi00009
Seinäjoki silta pitäis kerätä 800mil € joka vuosi enenpi! Todella velkainen maakunta keskittymä!
- Anonyymi00010
Mitäs rakensitta rautatieaseman.
- Anonyymi00012
Talous rakoilee vaikka kaupungin alimpia palkkoja nauttivien työntekijöiden on tehtävä sairaslomalaisten työt jopa kolmen päivän ajan ennenkö sijaisia sss ottaa. Elokuussa kvetes nostaa palkkoja 2.27 % . Tuleva alijäämä aiheuttaa syvän kuilun budjettiin..nyt pussin suuta pienemmälle, mikään harrastus ei ole niin tärkeä etteikö uutta tarvitse tehdä. Laittakaa lenkkeilykengät jalkaan ja menkää metsään lenkkeilemään.
- Anonyymi00013
Sarajärven bisnekset vetävät mielen matalaksi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 75613
- 49600
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522