Tuon tämän kirjoituksen ihmisten arvioitavaksi. Tess 5:21 Mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on. Tuon tässä FHF opetuksia A- koulusta ja B-koulusta ja olen itse ollut reilu 10 vuotta sitten heidän avioliittokurssillaan ja käynyt useissa heidän avoimissa tilaisuuksissaan ja kuunnellut heidän opetuksiaan. Tuon myös esiin heidän Pyhän kirjansa ikiaikainen tie, joka perustuu James ja Dennis Jordanin ilmestyksiin. Kirja annetaan lahjaksi jokaiselle B-koulun käyneelle. Kirja sisältää myös uuden Evankeliumin Jamesin mukaan.
A-koulun opetuksia:
1. Isässä on kaikki, ei tarvita muuta. On puhuttu paljon Jeesuksesta ja Pyhästä Hengestä. Ilmestys tuo esiin Isän rakkauden ja Isässä on kaikki kolme?
2. John Arnotin ( Toronton siunaus pastori) kirjasta lainattu opetus: Kun olette Isän rakkaus yhteydessä, Jumalan rakkaus tulee teihin, sitä ei saa kertoa kenellekään. Kun se tulvii teistä yli ja tulee näkyviin ja ihmiset kysyvät mitä sinulle on tapahtunut, kertokaa se heille.
3. Avioliittokoulutus viikonloppu: Vetäjä kertoi aluksi. Me teemme tästä kaikista parhaan avioliittokoulutuksen. Myöhemmin eräällä avioliitto äänitteellä suurin ylpeyden aihe oli kun tiimiläiset pyörivät lattialla.
4. Ymmärtääkseni kaikista tärkein asia ihmisille on soaking ja ilmestyksen vastaanottaminen. Kyseisestä asiasta on julkaistu video. Googleta: Jeesuksesta puhutaan liikaa. Julkaistu 16.9.2025 Minulle kerrottiin sama
asia noin 3 kuukautta aiemmin. Ihmiset yleisesti keskustelivat, miksi Jeesuksesta puhuttiin niin vähän FHF yhteydessä. Videon julkaisun jälkeen FHF lisäsi 2 äänitettä vapaasti kuunneltaviin opetuksiin
B-koulu opetuksia Tim 4:3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia.
1. Edesmennyt James Jordan kirjoittaa, että meillä on väärä evankeliumi, että meillä on käytössä sellainen versio, joka väittää olevansa hyvä uutinen, vaikka ei ole. Jamesin evankeliumi on noin 80 sivua. Tess 5:21 Koetelkaa kaikki unohtuu FHF:ssa. Ilmestys on tärkeämpi. James kirjoittaa: Kun ilmestys tulee, ei ole kyse mielipiteistä tai väittelystä, se on totuus! Saadessasi ilmestystä, sinulla on paljon syvemmän tasoista tietoa kuin pelkkä mielipide. Sinulla on sekä kokemus , että tieto. James ja Dennis Jordan saivat ilmestykset kun heidän sanoillaan he olivat emotionaalisesti, fyysisesti ja hengellisesti loppuun palaneet.
2. James tukeutuu C.S Lewisin auktoriteettiin sekavassa Dennis Jordanin ilmestyksessä, jossa heidän silmänsä avautuivat. Ilmestys oli Aatami ja Eeva olivat alasti.
3. Minun raamatussa on. Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha...... James opettaa/ on lisännyt: Hengen hedelmä on seurausta Isän rakkaudesta. James hokee samaa useita kymmeniä kertoja ja kertoo useasti, että Hengen hedelmä tulee automaattisesti isän rakkaudessa. FHF julistaa 2025 kannattajakirjeessään, että Isän rakkaudessa anteeksianto ja katkeruuden poisto on ensihedelmä. Keskustelimme vaimon kanssa tästä asiasta. Vaimo kertoi, että vain Jumala voi parantaa nämä asiat. Onko tämä aivopesua? Valheesta yritetään tehdä totta toistamalla samaa useasti.
4. Profeetallisuus: James kirjoittaa: Tämä on kirjoitettu profeetalliseksi sanomaksi Kristuksen ruumiille. Kirja on tarkoitettu niille, jotka ovat tulevaisuudessa evankeliumin viestin viejiä.
Kerro mielipiteesi, kuulostaako tämä terveeltä Raamutun mukaiselta opetukselta ja kerro minulle miksi ihmiset, jotka ovat pelastuneet aidon evankeliumin mukaan, vaihtavat evankeliuminsa Jamesin evankeliumiin. Lisää aiheesta saat lukemalla ikiaikainen tie kirjan.
T: Hämmentynyt
Fatherheart Finland oppi
Anonyymi-ap
0
232
Luetuimmat keskustelut
- 1241345
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411219Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain651161Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2391133Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571016- 63891
- 83861
- 65677
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S33658- 39575
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14550Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492513547- 33534
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28529- 32529
- 65498
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39475- 29469
- 51451
- 24437