Täällä moni haukkuu palvelua ihan turhaan.
Onko vika siinä, ettei sitä osata käyttää?
Ilmoitukset viesteistä:
Saapuneista viesteistä lähetetään automaattinen ilmoitus antamaasi sähköpostiin.
Aktivoikaa tuo toiminto, niin toimii hyvin.
Itse luen sähköpostin monta kertaa päivässä, enkä vain kerran viikossa!
Ihan hyvinhän tuo Suomi fi palvelu toimii
14
139
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Paska mikä paska! Minä en aio ostaa uusia laitteita saatikka tulostinta.
- Anonyymi00002
Mitä tulostinta ja laitetta tuohon tarvitsee?👀🤣
- Anonyymi00012
Tutki sitä edes yhden kerran selvin päin.
- Anonyymi00003
Kannattaa poistaa se turha suomi.fi sovellus niin on yksi riesa vähemmän. Se on ihan turha väli sille onko kelassa, omakannassa tai jossain muualla postia sinulle.
- Anonyymi00004
Miksi tyhjää sähköpostia pitäisi vahtia? Miluummin minä katson postiluukusta tulevat kirjeet, niitä ei tarvitse erityisesti vahtia.
- Anonyymi00005
Tyhjää sinulle eläkevaarille!
👀🤣
- Anonyymi00006
Minusta ne viestit voisivat poistua ikuisuuteen kun niitä ei enää tarvita. Kaikissa muissakin palveluissa. Emme tee vanhoilla tiedoilla mitään vaikka ne olisivat henkilötietoja. Ne alkavat haitata. Tai alkavat haista kuten roskien roskat.
- Anonyymi00007
Voihan ne itse poistaa, kuten muissakin sähköposteissa.
- Anonyymi00008
Ei toimi vaikka kuinka veivaisi puhelinta.. 📞☎️ Nykyään eivät osaa tehdä mitään kunnolla.
- Anonyymi00009
Varmaan ihan hyvä jos omistaa älypuhelimen ja pitää sitä aina päällä koska se ilmoittaa jos s-postiin tulee postia. Mutta minulla vakikäytössä peruspuhelin esim. koska sen avaus nopeampaa eikä sitä tarvitse latailla "vähän väliä", älypuhelimen avaus kestää ikuisuuden. Pöytäkonekaan ei ilmoita tulevista s-posteista. Eli peruskännykkään saisi tulla tekstari jos s-postiin tullut postia, tosin en tiedä onko tämä mahdollista.
- Anonyymi00011
kuse onnin vaiketa kupitäs kirjata sine eikä sitö kakki vaan osaa
- Anonyymi00013
PAPERIPOSTI on ainoa järkevä veroehdotukselle ja verotuspäätökselle.
Ainakin jos omistaa pörssiosakkeita, jolloin tarvitsee tiedot paperilla, johon saa myös pienet laskelmat ja muistiinpanot.- Anonyymi00014
Osakeomistuksista tulee minulla tulostettuna parikymmentä sivua,
Aika riesa lähteä tulostamaan kymmenienkin kilometrien päähän. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Osakeomistuksista tulee minulla tulostettuna parikymmentä sivua,
Aika riesa lähteä tulostamaan kymmenienkin kilometrien päähän.Verohallinto haluaa salakähmäillä.
Muista toimijoista poiketen omavaltaisesti irtisanoutuu asiakkaan pyytämästä paperipostin käytöstä parillakin verukkeella jo ennen sovittua vuoden määräaikaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 671305
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574