toimmii ihmisten keskudessa ja Raamattu nimittää ihmistä pedokisi, esimketuksi ketuksi yms.. Nyt nämä pahat ihmiset haluaa vähentää ihmisten määrää ja samalla toteutuu Raamtun ennustus.
Pitäisi tutkia takasti tämä touhu. Madia alkaa pian
ruummuttamaan uutta tilattua pandemia aaaltoa. https://www.youtube.com/watch?v=V08OrqRmNTM&t=35s
Lopunajan pedot
4
188
Vastaukset
- Anonyymi00002
Toukokuun 18. päivänä 2026 kello 6–7 välisenä aikana Herra tuli luokseni henkimaailmassa ja käski minua kirjoittamaan muistiin nämä sanat:
"Näin sanoo Herra: Vielä yksi rutto leviää yli maan!
Jumalattomat eivät ole tehneet parannusta pahoista teoistaan.
Olen antanut Isebelin lapsille aikaa katua, eivätkä he ole tehneet niin.
Ihminen uskoo olevansa jumala ja kumartaa vain itseään – mutta hän on pelkkä kuolevainen, pahan pettämä.
Monet seurakunnissa ovat arvioineet ajat väärin, kun taas toiset ovat jättäneet huomiotta edessään olevat merkit – mutta Isaskarin pojat ymmärsivät ajat ja tiesivät, mitä piti tehdä.
Kääntykää ja kääntykää pois pahuudestanne!
Katso, minä tulen kuin varas!
Autuaita ne, jotka valvovat ja varjelevat vaatteensa, etteivät he vaella alastomina eivätkä heidän häpeänsä paljastu!"
~ Mena Lee Jonesin- Anonyymi00003
"Sen tähden häneen iskevät yhtenä ja samana päivänä kaikki hänelle langetetut vvitsaukset, rutto, murhe ja nälkä, ja hänet poltetaan tuhkaksi." Ilm. 18:8
Anonyymi00003 kirjoitti:
"Sen tähden häneen iskevät yhtenä ja samana päivänä kaikki hänelle langetetut vvitsaukset, rutto, murhe ja nälkä, ja hänet poltetaan tuhkaksi." Ilm. 18:8
Heil Satan!
- Anonyymi00004
Jos ei ota rokotetta, ne eliitit myrkyttää meidän ruuankin.
ja media suojelee rikollisia. kun niillä on miljardeja rahaa.
https://www.youtube.com/watch?v=5CFSzYnKwiI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481