Ihan vaan lähdin mielenkiinnosta kyselemään, koska minua askarruttaa elämää suuremmat kysymykset. Sekin myös minua kovasti mietityttää, että onko kova palkka, jos työstä maksetaan yhdeksän euroa päivässä?
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Sellasesta puhutaan kuin "syntymähumala"
- Anonyymi00002
Minä kaiketi olin humalassa kun synnyin, en muista koko asiaa. Siis ihan muistamattomassa.
- Anonyymi00003
Ei sinulle työstä makseta 9 euroa päivässä, vaan sinä olet tekevinäsi jotakin yhteiskunnan sinulle antamien tukirahojen vastineeksi ja tuo 9 euroa on sinulle ihan ylimääräistä rahaa jota kutsutaan kulukorvaukseksi, sillä voit ostaa vaikka linja-autolipun että pääset puuhamaahasi.
- Anonyymi00004
9 euroa on valtion antama laina muiden heiltä saamiesi lainojen lisäksi, niillä annetaan sinulle mahdollisuus näyttää kykysi työelämässä, loppu on yksin sinusta kiinni, lainat sinun tulee maksaa korkojen kera valtiolle takaisin.
- Anonyymi00005
Voi hyvänen aika hanna savela ja lapset.
Ei voi olla totta tämmöinen kysymys 🤠 - Anonyymi00006
Tunnen monta ns syntymähumallassa syntynyttä. Joutuivat apukouluun kun eivät normaalikoulussa pärjänneet ja heti kun tuli täyteen 18 vuotta niin suoraan työkyvyttömyyseläkkeelle. Kun eräs kylän poika pääsi työkyvyttömyyseläkkeelle ( 70 luvun lopussa) niin se alkoi harraasta juoksemista. Juoksi maratonkisoissakin sun kaikissa muissa kisoissa.
Eläkkeensä päälle teki hanttihommia palkallisia. Siis täysin työkykyinen pääsi eläkkeelle. - Anonyymi00007
Äiti jos tissuttelee, niin sama veri kiertää äidissä ja lapsessa ennen syntymää. Äidiltä tämä olisi halpamainen teko, tuhota vauvan aivot mukin ääressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 671295
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 88882
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67576
- 52574