Pride järjestöt kiellettävä välittömästi.

Anonyymi-ap

Koko touhu vaikuttaa järjestelmälliseltä kansan kiihottamiselta heteroutta vastaan.

23

116

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Juuri noin , sopiva Karkoitus paikka olisi Putinin kainalossa Vanäjällä - !

- - - siis - sinne suorinta tietä - !

• Anonyymi00002

Mene lapsi nukkumaan.

• Anonyymi00003

Aloittaja voi tulla ihan rohkeasti kaapista ulos. Ei me naureta.

• Anonyymi00005

ehdottomasti. tuhon tiellä tuo liike

• Anonyymi00006

hyvä kirjoitus. lisää näitä

• Anonyymi00007

Pride-porukka haluaa koko kansan rypemään samaan synnin liejulammikkoon.

• Anonyymi00008

Miksi ei ole jo Prideä viety vankilaan? Ihan selvästi rikollista toimintaahan se harrastaa.

• Anonyymi00009

Höpöä.

• Anonyymi00010

Niin. Olihan natsi-saksassakin ihan omat tunnuksensa homoille. Miksi ei siis venäläis-patrioottisessa persu-Suomessa...

Tosin eivät ne tunnukset krematorion piipun savua värjänneet...

• Anonyymi00011

Jos homous on jostakusta heterosta noin houkuttelevan vaarallista, niin itsellä kaikki ei ole kunnossa. Mutta näin homona olen sitä mieltä, että joku muut tahot kuin itse homot taitavat olla tämän jatkuvan pridevouhotuksen takana, koska tunnen paljon homoja, eikä heistä juuri kukaan käsitä tätä, koska elävät ihan tavallista elämää ilman karnevaaleja.

• Anonyymi00013

Heroista on tulossa uusi vähemmistö. Kohta hetero joutuu syrjityksi työpaikalla ja saa turpiin kadulla. Päästään vialla olevat ihmiset alkavat löytää syyllisiä heteroista pahalle ololleen ja heterot muuttuvat lainsuojattomiksi vaille ihmisoikeuksia. Kannattaa kääntyä homoksi.

• Anonyymi00021

Eli homous on kuin onkin muotiasia kun siihen kehotetaan kääntymään noin vain!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Eli homous on kuin onkin muotiasia kun siihen kehotetaan kääntymään noin vain!

Onnea sulle kun noin hyvin asian oivalsit

• Anonyymi00014

Pridessä kai nykyään enemmän jotkut ihan muut ryhmät kuin homot ja lesbot vaikuttavat? Näin olen kuullut.

• Anonyymi00015

YLE näyttää karmaisevan elokuvan Priden kunniaksi.

• Anonyymi00016

Joko olette perustaneet "Käänny homoksi"-sivuston, josta on suora linkki apurahahakemukseen?

• Anonyymi00017

Tuo olisi kätevää yhdistää "Eroa kirkosta"-sivustoon. Samaa sakkia kaikki epäsikiöt, homot ja pakanat.

• Anonyymi00018

Syntyvyys vajoaa eikä näy minkäänlaisia synnytystalkoita kun Pride mellastaa!

• Anonyymi00020

Kukaan ei tahdo lapsia sellaiseen maahan, jossa pridet pirisee, nato natisee ja EU-kommunistien saappaat kopisee.

• Anonyymi00019

Pride on terroristijärjestö.

• Anonyymi00023

hyvä ap. samaa mieltä

• Anonyymi00024

Pride on muuttunut niin poliittiseksi tapahtumaksi, ettei sen paikka ole julkisen vallan erityisessä suojelussa tai tukemisessa.

• Anonyymi00025

totta! hyvin ap kirjoitit

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      628
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      33
      608
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      570
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      15
      564
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      36
      503
    6. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    7. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      57
      464
    9. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      43
      460
    10. Ikuisesti rakastan...

Erästä vanhempaa miestä! 💜
      Ikävä
      26
      457
    Aihe