Ambulanssikyyteihin 70 % hinnan korotus. Jos ei jaksa kävellä, kuolkoot. T:hallitus.
Vastaukset 13
- Anonyymi00002
tiedätkö 😠 kuskataan potilaita ilmaiseksi jopa satoja kilometreja 😠😠😠
siis taxeilla- Anonyymi00007
Ei ilmaiseksi. Veroissa me kaiken maksamme. Ja ainakin meillä päin ambulanssikyyti
maksaa noin 25 €.
- Anonyymi00003
Köyhät kuolee matkalle. Se kai se tarkoitus onkin.
- Anonyymi00005
Jos kyseesä vihervasuri, ei niin väliä?
- Anonyymi00004
Ei oo ambulanssi kyyti sittenkään kallista.
- Anonyymi00008
Me maksetaan jo veroissa koko terveydenhuolto, MUTTA HALLITUS SYSÄÄ
NE RAHAA PÖRRIÄISILLE. - Anonyymi00010
Eikö kyllä se on niille joilla ei ole aina edes ruokaa ja nehän on veroilla maksettu
- Anonyymi00006
Siis mitä ? Missä tästä on kerrottu ? Taas tarvitaan rahaa rikkaille.
Kansa pistetään maksamaan. Taas. - Anonyymi00009
TErveysjäteillä menee heikosti. Jostain on otettava niille rahaa siirrettäväksi.
- Anonyymi00011
Yöpäivystyksiä lakkautettiin. Vuodeosastoja lopetettiin. Ambulanssimatkat päivystäviin sairaaloihin ja vuodeosastoille pitenivät oli kallistuivat.
Kiitos persut, kiitos kokkareet, rkp sekä kristilliset- Anonyymi00012
Sdp=sote.
Desing by Ssnna Marin. - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sdp=sote.
Desing by Ssnna Marin.Sanna sentään osaa englantia toisin kuin sinä Tankeropersu.
- Anonyymi00015
Hallitus ajaa Suomeen USAN malia. Köyhät saa kuolla katuojaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494