Pohjois-Korea pitää edelleen ykkössijaa, mutta Israel on nyt noussut Venäjän ohi kakkoseksi tuoreen kansainvälisen kyselyn mukaan.
Vastaukset 16
- Anonyymi00002
Asia ei ole yllättävä, kun ottaa huomioon kuinka Israel terrorisoi naapureitaan ja miehitysalueitaan, ja kaiken kukkuraksi tuhoaa omaa yhteiskuntaansa.
- Anonyymi00017
Suomella on plöröt housuissa. Ei ole kiva katsoa ja lukea, miten tyhmä tää kansa onkaan.
- Anonyymi00003
Venäjän presidentti sen totesikin, että puolet israelilaisista puhuu venäjää.
- Anonyymi00004
Erityistä katkeruutta kyselyyn vastanneissa aiheutti se, että Israel on aloittanut sotia naapureitaan vastaan vastaamalla sitä vastaan kohdistettuihin hyökkäyksiin. Nyt usealla suomalaisellakin on pelko, ettei heidän elämäntehtävänsä, eli juutalaisiin kohdistuva kansanmurha onnistukaan.
- Anonyymi00005
"Juutalaiset" voisivat muuttaa takaisin Venäjälle, niin kukaan ei olisi kiinnostunut kansanmurhaamaan, eikä edes uunittamaan, heitä.
- Anonyymi00006
Olen 68-vuotias, syntynyt ja kasvanut Suomessa, enkä ole koskaan tavannut enkä kuullut kenestäkään, jonka "elämäntehtävä" olisi "juutalaisten kansanmurha". Häpeäisit omaa väitettäsi.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen 68-vuotias, syntynyt ja kasvanut Suomessa, enkä ole koskaan tavannut enkä kuullut kenestäkään, jonka "elämäntehtävä" olisi "juutalaisten kansanmurha". Häpeäisit omaa väitettäsi.
"Juutalaiskristillinen " ei häpeä mitään, ei ainakaan valehtelua.
- Anonyymi00018
Anonyymi00006 kirjoitti:
Väite on kuitenkin tosi. Huomaatko, että 4 min ennen viestiäsi on postattu viesti, jossa annetaa tuki juutalaisiin kohdistuvalle kansanmurhalle?
- Anonyymi00009
Tuo "kysely" on oman mielikuvituksesi tuotetta.
Kun et ole mitään linkkiä asiaan esittänyt! - Anonyymi00010
P-Korean tyyppiä ei ole toistaiseksi kaivattu Haagissa, mutta Israelin ja Venäjän johtajien ois syytä ilmoittautua. Edes puolustamaan itseään.
- Anonyymi00011
Niin kuka tietää että tämä on totta USA on mailman suurin terroristi valtio
- Anonyymi00012
Pohjois-Korea on ykkösenä vain siksi ettei ole islamistinen maa. Muuten koko väite on sontaa. Islamistista sontaa.
- Anonyymi00013
Islamofanit on naurettavia. Ilman länsimaista tekniikkaa ja tietoa islamilaiset maat pyörisi vielä paskoissaan. Miksi tieteen saavutuksista, aseista yms. ei vaadita lisenssiä. Käyttävät länsimaisen tieteen saavutuksia ja vielä kiristävät niillä.
- Anonyymi00014
Oikeasti roistovaltioita ovat Iran ja muut islamimaat jotka terrorisoi kaikkea länsimaista ja välillä toisiaankin. Ei sitä tarvitseisi sanoakaan, jokainen järkevä sen tiedostaa. Muslimit vain runkkailee itseään tuolla länsivihalla. Olette vaan niin typeriä.
- Anonyymi00016
Sitä vaan että Israelin kansa on antanut netanjahulle
nimityksen "Crime Minister" sekä osoittanut mieltään sen
toiminta tavoista.
Siis ICC-netanjahu ei ole Israel
Saati että ICC-puuttin olisi Venäjä. - Anonyymi00019
Miksei Suomi pärjää tässäkään asiassa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.101767En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493