Timokin kirjoitti oman videon kommenttiosiossa et molemmissa vikaa .Olemme samaa mieltä .Nyt tapaatte ilman kameroita ja puhutte asiat selviksi .On molemmilta lapsellista you tubes riidellä videoiden välityksellä .Olkaa kerrankin aikuisia. t- Molempien fani
Tää on Arille ja Timolle
23
522
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mihinkäs he yleensä tarvitsevat toisiaan? Jos eivät tule toimeen niin sitten eivät vaikka kuinka lähekkäin asuisivat. Joskus se vaan menee niin ja sekin on OK.
T. Ei kummankaan fani- Anonyymi00011
Ei ne tarvii toisiaan mihinkään. Molemmilla on koneetkin, ettei tarvii pyytää apua johonkin, esim. kaivuutyöhön tai johonkin traktorityöhön. Joten näillä mennään ja se on tosiaan ihan OK.👍
- Anonyymi00002
Parempi olla tekemättä mitään tuo ystävyys on tullut päätepisteeseen Arille hyvää kesää.
- Anonyymi00003
Miksi heidän pitäisi tavata! Lapsellista neuvoa tuollaista. Miksi puututten tubettajien välisiin asioihin?
Tuppukylän miehet riidoissa keskenään! Näitä on joka tuppukylässä. Mitä noiden riitoihin puuttumaan ja kommentoimaan. Pysykööt erossa toisistaan, siitä katsojille ilmoittelematta.- Anonyymi00004
Jos niinkuin kavereita olisi voisi tän toisen jättää naisensa kanssa kahden ja voisi olla varma että yrittämään ei rupea.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos niinkuin kavereita olisi voisi tän toisen jättää naisensa kanssa kahden ja voisi olla varma että yrittämään ei rupea.
Voivoi....
- Anonyymi00024
Se on justiisa niin! Hittoako se meille kuuluu? Naurettavaa on puida täällä syitä ja seurauksia.
Ei kyllä kiinnosta pätkääkään. Molempien tilaukset lopetettu jo aikapäiviä sitten. Olisiko Ph sopiva "rauhanneuvottelijaksi".. tuskinpa.. Entäs Anja? Vai sittenkin Simo? - Anonyymi00026
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos niinkuin kavereita olisi voisi tän toisen jättää naisensa kanssa kahden ja voisi olla varma että yrittämään ei rupea.
Olet selvästi "miesoletettu", kun tuollaisia mietit!😂( "jos jättäisi kahden..")
Emme tosiaan tarvitse mitään "tilannepäivityksiä", missä vaiheessa riita tai mahd. sovinto on. Kukaan ei ole kuollut tässä taistelussa ja se on hyvä!👍
- Anonyymi00005
Vain Anja saa tulla kameroineen ikuistamaan tuota tapaamista, hän on ammattilainen kuvaajanakin!😄
- Anonyymi00008
HÄNEN UKKO ON TÖRKEE KATTOKAA FORESTFINN KANAVALTA JANNE LAITTOI RANKKAA KOMMENTTIA
- Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
HÄNEN UKKO ON TÖRKEE KATTOKAA FORESTFINN KANAVALTA JANNE LAITTOI RANKKAA KOMMENTTIA
Hullu ukko. Kuka tuollaista uskaltaa kutsua mihinkään. Viimeksi nähty Metsamanin pihalla.
- Anonyymi00006
Älkää noteeratko toisianne , paskan tärkeilyä
- Anonyymi00012
Pikku kylän pikku tärkeet, ketä kiinnostaa oikeasti
- Anonyymi00013
Asiahan ei minulle kuulu, mutta miten mies voi olla niin katkera Timolle?
- Anonyymi00014
"Asiahan ei minulle kuulu, mutta miten mies voi olla niin katkera Timolle?"
Siksi koska metsämanilla on paremmat autot ja koneet kuin mehtosella.
Paljon metsää, huviloita ja kalliorantoja.
Naisiakin metsämanille on tarjolla joka sormelle, eikä metsämanin tarvitse luoda itsestään suuren maatilan omistajan kuvaa tekoälyllä. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
"Asiahan ei minulle kuulu, mutta miten mies voi olla niin katkera Timolle?"
Siksi koska metsämanilla on paremmat autot ja koneet kuin mehtosella.
Paljon metsää, huviloita ja kalliorantoja.
Naisiakin metsämanille on tarjolla joka sormelle, eikä metsämanin tarvitse luoda itsestään suuren maatilan omistajan kuvaa tekoälyllä.Niin justiinsa, meitä vauraiden maa- ja metsätilallisten komeita perintöpoikia pikkumökkiläiset aina kadehtivat salaa ja takana päin.
Mutta kyllä konttasivat mieluusti juhannusviikolla lanttupellolla muutaman markan ja lihaisan ruuan perässä. - Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
"Asiahan ei minulle kuulu, mutta miten mies voi olla niin katkera Timolle?"
Siksi koska metsämanilla on paremmat autot ja koneet kuin mehtosella.
Paljon metsää, huviloita ja kalliorantoja.
Naisiakin metsämanille on tarjolla joka sormelle, eikä metsämanin tarvitse luoda itsestään suuren maatilan omistajan kuvaa tekoälyllä.Kummalla on parempi nainen kun ei se auton putki tunnu yhtä makialta
- Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niin justiinsa, meitä vauraiden maa- ja metsätilallisten komeita perintöpoikia pikkumökkiläiset aina kadehtivat salaa ja takana päin.
Mutta kyllä konttasivat mieluusti juhannusviikolla lanttupellolla muutaman markan ja lihaisan ruuan perässä.Sinun lommentistasi paistaa vahvasti KAteus
- Anonyymi00016
"Naisiakin metsämanille on tarjolla joka sormelle"
Niin mut minkälaisii?
Syntisten pöytä https://share.google/dJfqMeELId312uInu- Anonyymi00018
😅😅😅
- Anonyymi00019
Sopu ei kestäisi taaskaan kauaa korvakorumies kun haluaa olla yksin se suurin ja kaunein hänelle on myrkkyä jos joku manin kaltainen onkin suositumpi on piikitellyt kokoajan nyt jopa tilaajien määrästä nyt kun hänellä epämääräisiä tilaajia enemmän
- Anonyymi00025
Korvakorumies on myöskin turaukki. ( Toim. huom.)
- Anonyymi00027
"Sinun lommentistasi paistaa vahvasti KAteus"
Ymmärsitkö sinä ollenkaan kenelle vastasit?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477