Tää on Arille ja Timolle

Anonyymi-ap

Timokin kirjoitti oman videon kommenttiosiossa et molemmissa vikaa .Olemme samaa mieltä .Nyt tapaatte ilman kameroita ja puhutte asiat selviksi .On molemmilta lapsellista you tubes riidellä videoiden välityksellä .Olkaa kerrankin aikuisia. t- Molempien fani

23

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Mihinkäs he yleensä tarvitsevat toisiaan? Jos eivät tule toimeen niin sitten eivät vaikka kuinka lähekkäin asuisivat. Joskus se vaan menee niin ja sekin on OK.

      T. Ei kummankaan fani

      • Anonyymi00011

        Ei ne tarvii toisiaan mihinkään. Molemmilla on koneetkin, ettei tarvii pyytää apua johonkin, esim. kaivuutyöhön tai johonkin traktorityöhön. Joten näillä mennään ja se on tosiaan ihan OK.👍


    • Anonyymi00002

      Parempi olla tekemättä mitään tuo ystävyys on tullut päätepisteeseen Arille hyvää kesää.

    • Anonyymi00003

      Miksi heidän pitäisi tavata! Lapsellista neuvoa tuollaista. Miksi puututten tubettajien välisiin asioihin?
      Tuppukylän miehet riidoissa keskenään! Näitä on joka tuppukylässä. Mitä noiden riitoihin puuttumaan ja kommentoimaan. Pysykööt erossa toisistaan, siitä katsojille ilmoittelematta.

      • Anonyymi00004

        Jos niinkuin kavereita olisi voisi tän toisen jättää naisensa kanssa kahden ja voisi olla varma että yrittämään ei rupea.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Jos niinkuin kavereita olisi voisi tän toisen jättää naisensa kanssa kahden ja voisi olla varma että yrittämään ei rupea.

        Voivoi....


      • Anonyymi00024

        Se on justiisa niin! Hittoako se meille kuuluu? Naurettavaa on puida täällä syitä ja seurauksia.
        Ei kyllä kiinnosta pätkääkään. Molempien tilaukset lopetettu jo aikapäiviä sitten. Olisiko Ph sopiva "rauhanneuvottelijaksi".. tuskinpa.. Entäs Anja? Vai sittenkin Simo?


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Jos niinkuin kavereita olisi voisi tän toisen jättää naisensa kanssa kahden ja voisi olla varma että yrittämään ei rupea.

        Olet selvästi "miesoletettu", kun tuollaisia mietit!😂( "jos jättäisi kahden..")

        Emme tosiaan tarvitse mitään "tilannepäivityksiä", missä vaiheessa riita tai mahd. sovinto on. Kukaan ei ole kuollut tässä taistelussa ja se on hyvä!👍


    • Anonyymi00005

      Vain Anja saa tulla kameroineen ikuistamaan tuota tapaamista, hän on ammattilainen kuvaajanakin!😄

      • Anonyymi00008

        HÄNEN UKKO ON TÖRKEE KATTOKAA FORESTFINN KANAVALTA JANNE LAITTOI RANKKAA KOMMENTTIA


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        HÄNEN UKKO ON TÖRKEE KATTOKAA FORESTFINN KANAVALTA JANNE LAITTOI RANKKAA KOMMENTTIA

        Hullu ukko. Kuka tuollaista uskaltaa kutsua mihinkään. Viimeksi nähty Metsamanin pihalla.


    • Anonyymi00006

      Älkää noteeratko toisianne , paskan tärkeilyä

    • Anonyymi00012

      Pikku kylän pikku tärkeet, ketä kiinnostaa oikeasti

    • Anonyymi00013

      Asiahan ei minulle kuulu, mutta miten mies voi olla niin katkera Timolle?

      • Anonyymi00014

        "Asiahan ei minulle kuulu, mutta miten mies voi olla niin katkera Timolle?"

        Siksi koska metsämanilla on paremmat autot ja koneet kuin mehtosella.
        Paljon metsää, huviloita ja kalliorantoja.
        Naisiakin metsämanille on tarjolla joka sormelle, eikä metsämanin tarvitse luoda itsestään suuren maatilan omistajan kuvaa tekoälyllä.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        "Asiahan ei minulle kuulu, mutta miten mies voi olla niin katkera Timolle?"

        Siksi koska metsämanilla on paremmat autot ja koneet kuin mehtosella.
        Paljon metsää, huviloita ja kalliorantoja.
        Naisiakin metsämanille on tarjolla joka sormelle, eikä metsämanin tarvitse luoda itsestään suuren maatilan omistajan kuvaa tekoälyllä.

        Niin justiinsa, meitä vauraiden maa- ja metsätilallisten komeita perintöpoikia pikkumökkiläiset aina kadehtivat salaa ja takana päin.
        Mutta kyllä konttasivat mieluusti juhannusviikolla lanttupellolla muutaman markan ja lihaisan ruuan perässä.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        "Asiahan ei minulle kuulu, mutta miten mies voi olla niin katkera Timolle?"

        Siksi koska metsämanilla on paremmat autot ja koneet kuin mehtosella.
        Paljon metsää, huviloita ja kalliorantoja.
        Naisiakin metsämanille on tarjolla joka sormelle, eikä metsämanin tarvitse luoda itsestään suuren maatilan omistajan kuvaa tekoälyllä.

        Kummalla on parempi nainen kun ei se auton putki tunnu yhtä makialta


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Niin justiinsa, meitä vauraiden maa- ja metsätilallisten komeita perintöpoikia pikkumökkiläiset aina kadehtivat salaa ja takana päin.
        Mutta kyllä konttasivat mieluusti juhannusviikolla lanttupellolla muutaman markan ja lihaisan ruuan perässä.

        Sinun lommentistasi paistaa vahvasti KAteus


    • Anonyymi00016
      • Anonyymi00018

        😅😅😅


    • Anonyymi00019

      Sopu ei kestäisi taaskaan kauaa korvakorumies kun haluaa olla yksin se suurin ja kaunein hänelle on myrkkyä jos joku manin kaltainen onkin suositumpi on piikitellyt kokoajan nyt jopa tilaajien määrästä nyt kun hänellä epämääräisiä tilaajia enemmän

      • Anonyymi00025

        Korvakorumies on myöskin turaukki. ( Toim. huom.)


    • Anonyymi00027

      "Sinun lommentistasi paistaa vahvasti KAteus"

      Ymmärsitkö sinä ollenkaan kenelle vastasit?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe