Vantaan kylpyammemurhaaja

Poluntallaaja

Varokaa Vantaalaiset. Joukossanne liikkunee 3-4 vuoden kuluttua, kun vapaalle pääsee, naisentappaja!

Oikeudenkäynti kyseistä tappajaa vastaan alkanee pian. Nimeä ei kai lehdissä julkaista, en tiedä, mutta tarpeen olisi, jotta osaa vältellä tätä jätkää.

Olen tosin kuullut, että se olisi ruma kuin ite vanha vihtahousu, eli naiset, rima korkealla niin ei tuollainen osu kohdalle!

Ei oo hauskaa, jos oma ruumis lojuisi kylpyammeessa melkein kuukauden.

Äänestys: onko se jätkä mielestänne sairas, jos tappaa ja asuu mätänevän ruumiin kanssa melkein kuukauden?? Lisäksi viestittelee vainajan kännykällä omaisille ja tutuille, että luulisivat kaiken olevan ok.

Sairastako?

16

2836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esimerkki

      tämäkin kaveri kävi säännöllisti ja ilman mitään poissaoloja, tunnollisesti töissä.

      Se on kumma että kyllä suomalainen työnsä hoitaa vaikka ois akka tapettuna kylppärissä.

      Ei työssäkäynti enää hyvän miehen merkki ole siis.

      • no ei se varmaan kovin normaalia ole jos ruumiin kanssa elää viikkokausia..olisikohan miehellä ollut mielenterveys ongelmia?Tämäkin todistaa sen,että mitä tahansa voi sattua vaikka olisi kuinka tunnollinen työssäkävijä..voe voe..


    • miehisiin tekoihin kyllästynyt

      Terve suomalainen mieshän se on. Katsotaanpas vaan niin oikeuskin on samaa mieltä!

      • Minä

        Sääliksi käy Marin vanhempia ja sukulaisia...


    • työnsä

      kunnialla hoitanut kuten suomalainen mies niin ei kai silloin kovin hullu voi olla..Katsokaa vaan kun saa vapauttavan tuomion oikeudessa niin perusteena on "ollut vakituisessa työssä jonka hoitanut tunnollisesti.." hahhah..

      • hovioikueskin

        vapautti raiskaajan kun tällä oli työpaikka!!


      • blackmagictiger
        hovioikueskin kirjoitti:

        vapautti raiskaajan kun tällä oli työpaikka!!

        ETTÄ VANTAAN KYLPYAMMEMURHAAJAKIN OLI..SIKAMAISTA...


    • Roger

      Jep jep, ja tapon jälkeen oli kaveri käyttänyt uhrin puhelinta melkein 200 euron edestä!

      Pikkuhiljaa näköjään kaikenlaista tulee ilmi!

      • Tuttukin

        joo, ja oli viimeisimmän tiedon mukaan käyttänyt uhrin pankkikorttia kaupassa ja ravintolassa.

        Ei helvata! Tarttis tehä jotakin!


    • surmatun tuttu

      Kuulinpa, että tappajan isä olisi ollut raivoissaan siitä, että kun uhrin omaiset tyhjensivät tyttärensä asunnon, että ei kai ne vieneet hänen poikansa (tappajan) ostamaa telkkaria!

      Voi hevon kuuset! Siinäkö tappajan isän murheet!!??

      Eiköhän omaiset saa mennä tyttärensä nimissä olevalle kämpälle??

      Ei mitään järkeä tuolla ukolla!!!

      • hoitoon

        tuollaista se on, murhaajan omainen voi käyttäytyä huonosti.


      • tuttukin
        hoitoon kirjoitti:

        tuollaista se on, murhaajan omainen voi käyttäytyä huonosti.

        sanopas muuta!

        Liekö ukolla aavistus miten naistentappajia kohdellaan linnassa ja siksi hermona?

        Who knows?


      • Miä
        tuttukin kirjoitti:

        sanopas muuta!

        Liekö ukolla aavistus miten naistentappajia kohdellaan linnassa ja siksi hermona?

        Who knows?

        Onkohan enään nykypäivänä niin että naisten tappajia "koulutettaisiin" vähän tuntuu että on kiven alla ne miehet jotka ei naista nykypäivänä lyö. Ja jos kaveri lyö eukkoa on vain käännettävä pää..


    • tässä

      nyt edes galluppia tuollaisen kysymyksen takia tehdä? eikö se nyt ole itsestään selvää

      • Poluntallaaja

        Äänestys olikin lähinnä retorinen...
        tosin aina löytyy toisinkin ajattelijoita.


      • joohh
        Poluntallaaja kirjoitti:

        Äänestys olikin lähinnä retorinen...
        tosin aina löytyy toisinkin ajattelijoita.

        ei naistentappajat ole vankilassa sen ala-arvoisempia kuin muutkaan. Suomessahan nimittäin esim. mustasukkaisuuden takia tapetaan paljon naisia. Naistentappajat ei siis ole edes vähemmistö vankiloissa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe