turvapaikanhakijan tekemä raaka puukkohyökkäys raivostutti britit
Anonyymi-ap
2026-06-11 11:36:18
https://www.suomenuutiset.fi/autot-ja-asunnot-paloivat-belfastissa-turvapaikanhakijan-tekema-raaka-puukkohyokkays-raivostutti-britit/
Henkilöautot, bussit ja asunnot paloivat soihtuina yössä, kun raaka veitsihyökkäys kärjistyi katuväkivallaksi eri puolilla Pohjois-Irlantia. Belfastissa tapahtunut puukotus oli saanut ihmiset suunniltaan. Sudanilaismies viilteli hirvittävästi uhriaan keittiöveitsellä ja kuvat sosiaalisessa //mediassa kiihdyttivät kansalaiset raivoon.
Belfastissa palomiehet ja ensihoitajat saattoivat tiistai-iltana maahanmuuttajataustaisia perheitä ulos kodeistaan, jotka oli sytytetty tuleen. Kaduilla paloi autoja ja Itä-Belfastin Newtownards Roadilla joukko nuoria miehiä poltti linja-auton. Muualla kaupungissa liekehtiviä roska-astioita käytettiin tiesulkuina.
Pohjois-Irlannin pääministeri Michelle O’Neill vetosi rauhan puolesta varhain keskiviikkona antamassaan tiedotteessa ja totesi, ettei hyökkäyksille ole ”mitään tekosyytä eikä mitään oikeutusta”. Hän kuvasi aiempaa veitsihyökkäystä Pohjois-Belfastissa ”hirvittäväksi ja vääräksi”, mutta lisäsi:
– Käynnissä on vaarallisia yrityksiä käyttää tekoa hyväksi, jotta voidaan hyökätä viattomien ihmisten kimppuun, jotka vain yrittävät elää, tehdä työtä ja kasvattaa perhettään täällä.
Puukotuksen uhri menetti silmänsä
ps. nyt Moktar.Gubta taputtaa käsiään?
Vantaalla maahanmuuttajat tuumaa asiasta mitä?
4
135
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Tuskinpa sen kummempaa kuin kantasuomalainen jossain syrjäkylällä peräkammaripojan yhtäkkiä päähänpisto murhata koko perheensä.
Tai paremminkin jos tuo tapahtuisi jossain Pohjois-Irlannissa eli paikallinen peräkammarin poika tappaisi perheensä…
Surullisia ja järkyttäviä rikoksia kumpikin. Silti liikutta toisia enemmän kuin toisia…. - Anonyymi00002
Jos ihminen ei halua mennä tai pääse menemään naimisiin vastakkaisen sukupuolen kanssa, hänelle on vain yksi vaihtoehto. Se vaihtoehto on kristinuskon harrastaminen eli uskovaiseksi ryhtyminen.
- Anonyymi00004
Belfast on vanhaa sotatannerta ja siellä on totuttu väkivaltaan ja mellakointiin, siellä on myös näitä ääriaineksia ollut kautta historian.
Aivan typerää ja noloa kirjoitella noista asioista vain siitä ilosta, että on Persujen innokas kannattaja ja yrittää vaikuttaa Suolen kautta tulevaan syväkyykkyyn.- Anonyymi00006
Ja persuille tiedoksi, että tuolla väkivalta on kristittyjen aiheuttamaa. Katoliset ja protestantit siellä tappoivat toisiaan väkiltaisissa yhteenotoissa.
Ääriaineksia on uskonnosta riippumatta aivan kuten mitä tahansa rikoksia tekeviäkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493