SDP:n kannatusromahdus ilahduttaa

Anonyymi-ap

puolue istuu oppositiossa ja silti kannatus vaan laskee, hyvin menee Antilla.

Mutta kun sosseilla ei ole vakuuttavaa talousohjelmaa, pelkkä hallituksen haukkuminen ei riitä. Sen lisäksi puolueessa on paljon erimielisyyttä.

Joten mikäs on terassilla istuessa, kun demareilla menee huonosti.

12

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Hallitus Toukokuu 2026
      39 %
      Oppositio:
      58,2 %

      ps tammikuussa 15,1%
      ps toukokuussa 13,9 %
      ++++
      sdp tammikuussa 23,9 %
      sdp toukokuussa 23,7%
      Tuostapa voi tarkistaa tilanteen

      "Oppositiopuolue SDP jatkaa kärjessä Ylen puoluekannatusmittauksessa, mutta sen suosio on laskussa toista kuukautta peräkkäin.
      SDP:n kannatus on nyt 23,7 prosenttia. Laskua edelliseen mittaukseen nähden on 0,4 prosenttiyksikköä.
      https://yle.fi/a/74-20224219

      • Anonyymi00002

        SDP:n kannatus laskenut 3 kk. putkeen.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        SDP:n kannatus laskenut 3 kk. putkeen.

        Surkea saavutus...


    • Anonyymi00003

      Espanjatyylinen väärinkäytös-ja korruptiotalous on Antin tähtäimessä.

      • Anonyymi00004

        Siltä vaikuttaa.


      • Anonyymi00005

        Kävikö Antti Francon haudalla?


    • Anonyymi00007

      Työväenpuolueko?

      Nuo femakkosuvakit Antin takapiruina heittää ikävän varjon koko puolueelle. Antti on näiden sätkynukke, jolla koitetaan saada edes pari umpityhmää boomeria äänestämään tätä miesvihapuoluetta. Vihaavat miehiä, ja erityisesti vähän paremmin menestyviä yrittäjiä. Ei siellä ymmärretä sen päälle, että joku voisi menestyä yrittäjänä, heille se on pahinta mitä voi olla, yrittäjät ovat riistäjiä heidän silmissään.

      • Anonyymi00008

        Ja persu pöpylistit ovat totuuksien kiistäjiä.


    • Anonyymi00009

      SDP: n maanpetturit.

      • Anonyymi00010

        "Anonyymi00009
        2026-06-12 12:31:37
        SDP: n maanpetturit."
        +++++++++++

        Isänmaa on ja tulee aina olemaanmeille Demokraateille ykkönen.

        Oma Isäni lähti jatkosotaan 20v Kranaatin heittimen lataajana.
        Tuli onneksi 4.vuoden päästä kotiin
        Sai 2 toisen luokan vapauden mitalia ja kunnia kirjoituksen missä on
        Mannerheimin allekirjoitus.
        Isäni ei ollut Demari vaan kuului SKDL`ään.

        Maanpetturuus ja Venäjän mielisyys sekä Sini-musta`suus
        kuuluvat Perus`suomalaisten katergoriaan.
        Siellä se myös on ja pysyy.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        "Anonyymi00009
        2026-06-12 12:31:37
        SDP: n maanpetturit."


        Isänmaa on ja tulee aina olemaanmeille Demokraateille ykkönen.

        Oma Isäni lähti jatkosotaan 20v Kranaatin heittimen lataajana.
        Tuli onneksi 4.vuoden päästä kotiin
        Sai 2 toisen luokan vapauden mitalia ja kunnia kirjoituksen missä on
        Mannerheimin allekirjoitus.
        Isäni ei ollut Demari vaan kuului SKDL`ään.

        Maanpetturuus ja Venäjän mielisyys sekä Sini-musta`suus
        kuuluvat Perus`suomalaisten katergoriaan.
        Siellä se myös on ja pysyy.

        SDP:n kannatus laskee kuin lehmän häntä ja sitä ei voi kuin hyvällä mielin katsoa.


    • Anonyymi00012

      Kaikki uudet luvut talouden noususta ovat myrkkyä demareille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe