Kannattaako mitään autoa ostaa?

Anonyymi-ap

Kaikissa autoissa on joitain mahdollisia kalliita vikakohtia. Polttiksissa on jakopää ja kuulemma vaihteisto ja sähkäreissä akku. Kun katsot minkä tahansa auton mahdollisia vikakohteita niin tulee tulokseen ettei kannata ostaa mitään. Mersut, huonoja. Volvot, huonoja. Toyotat, huonoja. Kaikki, huonoja.

Minulla on Renault Tce-moottorilla. On kuulemma jakopää rikki heti. Jos olisin tuon tiennyt niin en olisi ostanut. Ei tosin vielä ole mennyt ja olen ajanut sillä 150000 kilometriä. Kai se sitten räjähtää huomenna.

Olen pähkäillyt auton vaihtoa jo vuoden päivät. Ei uskalla ostaa kun ovat heti rikki. Muija päätti että tarvitsee uuden auton, meni nettiin, katsoi pari päivää ja osti auton ilman miettimisiä mahdollisista vioista. Ei ole minulla tuollaista uskallusta. Itse katsoin sen auton mahdollisia vikoja ja nyt pelottaa. Vaimoa ei pelota.

Taidan ostaa lenkkarit mutta kai nekin hajoaa.

4

148

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei sitten tosikoille tämä viesti.

• Anonyymi00003

*

- Ei Enää Tehdä Autoja - Jotka Kestää - esim , PyöreäPerseinen VOLVO Pv -

- nyt tehdään autonkuvia ja KUN se menee rikki -nii osta uusi RÄPSY tilalle -nii se on .

*

• Anonyymi00004

kannattaa ottaa asiasta selvää ennen ostoa ,eli miten helppoa on huollot ja korjaukset vanhana..

• Anonyymi00005

hah joo...ostin kalliit merkkilenkkarit ,hajosi kesässä..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      99
      3161
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      49
      2571
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      53
      1399
    4. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      335
      1170
    5. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      43
      1131
    6. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      931
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      11
      911
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      740
    9. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      54
      710
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      695
    Aihe