Kaikissa autoissa on joitain mahdollisia kalliita vikakohtia. Polttiksissa on jakopää ja kuulemma vaihteisto ja sähkäreissä akku. Kun katsot minkä tahansa auton mahdollisia vikakohteita niin tulee tulokseen ettei kannata ostaa mitään. Mersut, huonoja. Volvot, huonoja. Toyotat, huonoja. Kaikki, huonoja.
Minulla on Renault Tce-moottorilla. On kuulemma jakopää rikki heti. Jos olisin tuon tiennyt niin en olisi ostanut. Ei tosin vielä ole mennyt ja olen ajanut sillä 150000 kilometriä. Kai se sitten räjähtää huomenna.
Olen pähkäillyt auton vaihtoa jo vuoden päivät. Ei uskalla ostaa kun ovat heti rikki. Muija päätti että tarvitsee uuden auton, meni nettiin, katsoi pari päivää ja osti auton ilman miettimisiä mahdollisista vioista. Ei ole minulla tuollaista uskallusta. Itse katsoin sen auton mahdollisia vikoja ja nyt pelottaa. Vaimoa ei pelota.
Taidan ostaa lenkkarit mutta kai nekin hajoaa.
Kannattaako mitään autoa ostaa?
Anonyymi-ap
4
143
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei sitten tosikoille tämä viesti.
- Anonyymi00003
*
- Ei Enää Tehdä Autoja - Jotka Kestää - esim , PyöreäPerseinen VOLVO Pv -
- nyt tehdään autonkuvia ja KUN se menee rikki -nii osta uusi RÄPSY tilalle -nii se on .
*
- Anonyymi00004
kannattaa ottaa asiasta selvää ennen ostoa ,eli miten helppoa on huollot ja korjaukset vanhana..
- Anonyymi00005
hah joo...ostin kalliit merkkilenkkarit ,hajosi kesässä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464